1989 Chevrolet Beretta Base

2019 - Találkozók

  • Majd két év után végre újra együtt a két autó. Csodás napsütéses időben ellátogattunk Győrbe a Veteránjármű Találkozóra. Továbbra is csodálatos érzés, amikor együtt mehetünk velük valahova.

  • Egy hétvége, két találkozó. Kint voltunk a 24. PP-n is, ami messze a legtöbb embert vonzotta be, hála a jó időnek és a szezonkezdésnek. A majd 2900 autó között megbújtak ők is kettesben.

  • Egy kiadós túra volt az idei tavaszi ACCH Találkozó Felsőtárkányban, amit idő hiányában egy nap alatt jártunk meg, így jó 6-7 órán át élveztük egymás társaságát az autóval. Gyönyörű idő volt, a környék csodaszép volt, szóval megérte azt a sok száz kilométert. Az autó hibátlanul üzemelt, és remélem még sok ilyen túránk lesz, akár az idei évben is!

  • Bő egy hónapos kihagyás után újra nyakunkba vettük az országot, és elkocsikáztunk Sárvárra, a 2. Veterán Piknikre, ahol csodás környezetben, nagyszerű járgányok között élveztük a napsütéses június első napját.

  • De ha már úgyis úton voltunk, akkor "kis" kitérővel útba ejtettük Győrt is, ahol pedig kis rockabilly zene és pár remek hamburger mellett élveztük a 3. Rockabilly Parkingot.

  • Újabb két autós találkozónk volt a 2. Rábaparti Találkozó, ami csodás volt, pont mint tavaly. Egy picit azért az autó próbára tett, mert a töltés nem mindig volt velünk az odavezető úton, de haza már gond nélkül jutottunk.

  • Egy újabb első alkalmon is túl vagyunk, részt vettünk az első oldtimer túránkon, ami igazán jó élmény volt. A nagy meleg ellenére is remekül éreztük magunkat és gyönyörű helyeken jártunk, amiért köszönet a szervezőknek.

  • Egy laza szombat esti kiruccanás Fehérvárra, mindkét autóval. Szép este, ismerős arcok, megyünk legközelebb is.

  • Orfűre mindig is el akartam jutni, most itt volt az alkalom, hiszen az ACCH nyári találkozóját idén ott rendezték. Bár a hangulat "családiasra" sikerült, a hely gyönyörű volt és nagyon jól éreztük magunkat, az esti mozizások pedig nagyon hangulatosra sikerültek. Ha lehet, mi jövőre is jövünk!

Hozzászólások

  1. k.csaba  - 2017. május 15. 17:49

    Komoly munka! Gratulálok

  2. J.Acko  - 2017. május 15. 18:58

    Köszi szépen!
    Igen egész sok a meló, de minden percét imádom!!!

  3. Cece  - 2018. január 28. 19:32

    Én is gratulálok, nagyon sok melóval nagyon szép lett!

  4. J.Acko  - 2018. január 31. 18:34

    Köszönöm szépen! A sok munka még nem ért véget, van még hol szépülni.

  5. cadillacv8  - 2018. július 15. 21:34

    Elképesztő munka,elképesztő kitartás,nagyon-nagyon irigykedem,úgy hiszem pár információt fogok hasznosítani a leírásodból ha meg tudom majd élni én is ezt a fajta felújítást !
    Itt jól kijön a gép szeretete,és látszik hogy a gazdaságosság ,vagy a rentábilis megtérülés az mélyen lent maradt a szerelőakna aljában az olajsárban..ez a TE autód,nem másnak készült.
    Amit sokan nem látnak még : szinte egy ilyen autónak párja még az amcsi találkozókon is alig van,nemhogy az utakon !

  6. J.Acko  - 2018. július 16. 21:59

    Nagyon szépen köszönöm, remélem mihamarabb személyesen is lesz lehetőségünk beszélgetni!

  7. cadillacv8  - 2019. március 24. 11:01

    Azért ha egyszer eladod,az eurotax árhoz add hozzá a beleölt munkaórákat felszorozva egy átlag rezsióradíjjal :-)
    Ha egyszer értékesíted a gépet (de ne tedd! ),akkor ezeket az oldalakat nyomtasd ki előtte,és tedd a prospektusok közé,mert ez még egy autónyi árat megér legalább annak aki átlátja ezt a rengeteg melót amit beleteszel .
    Még mindig csodállak és meghajlok előtted !
    Pokol egy olyan autót rendbe tenni,amiből sok készült,de a használattól egyszerűen elpárologtak az utakról.. nyom nélkül eltűnve.
    A tipikusan amerikai autókhoz amiből 1/10-ét gyártottak,sokkal könnyebb bármit beszerezni mint ezekhez ..amit a nép használt,legyűrt.leharcolt,majd kidobott.

  8. J.Acko  - 2019. március 25. 22:05

    Az alkatrészekkel kapcsolatban igazad van, a mechanikát leszámítva nagyon nehéz bármihez is hozzájutni. A képekből már készült egy nyomtatott kivonat, hogy legyen mit lapozgatni annak, akit érdekel mi történt az autóval idáig. Az pedig a legeslegutolsó dolog lenne, hogy megváljunk tőle, hisz ez már régen sokkal többről szól, mint "pusztán egy autóról".


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • moparkid:

    Mikori évjárat? Teljesen más egy 77 79, 80-81, 82-86, 87-93 széria.

  • ben88:

    Az alváza -itteni mértékkel- nagyon jó állapotban van. Találtam egy

A lap tetejére