1989 Chevrolet Beretta Base

2018 - Apróságok

  • Régen sem voltak rossz állapotban a hátsó műanyag elemek, de a fényezéshez képest elég mattok voltak, ezért már régóta érlelődött a polírozás gondolata.

  • És igen, pont olyan lett, amilyet szerettem volna!

  • Az egyik féknyereg rögzítőcsavarját cserélni kellett, mind a négyet szilikonzsírral kentem, és kaptak kupakokat is.

  • Feltehetően még az eredeti benzinszűrő volt az autóban, amit már régen cserélni kellett volna.

  • Természetesen a tartója sem maradt ki a gondoskodásból.

  • A régóta hiányzó patenteket sikerült pótolnom.

  • Itt messze nem volt olyan rossz állapotban a sapkán a felirat, mint fehér kollégánál...

  • ... de azért egy frissítés igazán jól esett neki.

  • A lényeg viszont a hátsó szekcióban zajlott!

  • Ahogy az a képen is jól látszik eléggé megkopott már a felirat a sok-sok év alatt.

  • Egy egyszerű ezüst markerrel azonban nekiálltam, óvatosan, türelemmel és nagy odafigyeléssel kihúzni a betűket.

  • Azt hiszem abszolút megérte! Gyönyörűen mutat, és ilyen apró dolgok változtatnak hatalmasat az összképen.

  • A korábbi "ideiglenes" festéknek se stimmelt igazán a színe a Chevrolet feliraton, hát őt is kezelésbe vettem.

  • Azért van "némi" különbség a szürke és az ezüst között!

  • És hát ilyen lett, miután elkészültem. Már olyan régóta halogattam, de végre rászántam magam és beszereztem a megfelelő filcet hozzá (nem volt egy 1000-es), és így utólag azt mondom, hogy más is bátran próbálja ki. Némi kézügyesség és türelem elengedhetetlen hozzá, de ezekkel a filces markerekkel szerintem nagyon könnyen és szépen lehet dolgozni.

Hozzászólások

  1. k.csaba  - 2017. május 15. 17:49

    Komoly munka! Gratulálok

  2. J.Acko  - 2017. május 15. 18:58

    Köszi szépen!
    Igen egész sok a meló, de minden percét imádom!!!

  3. Cece  - 2018. január 28. 19:32

    Én is gratulálok, nagyon sok melóval nagyon szép lett!

  4. J.Acko  - 2018. január 31. 18:34

    Köszönöm szépen! A sok munka még nem ért véget, van még hol szépülni.

  5. cadillacv8  - 2018. július 15. 21:34

    Elképesztő munka,elképesztő kitartás,nagyon-nagyon irigykedem,úgy hiszem pár információt fogok hasznosítani a leírásodból ha meg tudom majd élni én is ezt a fajta felújítást !
    Itt jól kijön a gép szeretete,és látszik hogy a gazdaságosság ,vagy a rentábilis megtérülés az mélyen lent maradt a szerelőakna aljában az olajsárban..ez a TE autód,nem másnak készült.
    Amit sokan nem látnak még : szinte egy ilyen autónak párja még az amcsi találkozókon is alig van,nemhogy az utakon !

  6. J.Acko  - 2018. július 16. 21:59

    Nagyon szépen köszönöm, remélem mihamarabb személyesen is lesz lehetőségünk beszélgetni!

  7. cadillacv8  - 2019. március 24. 11:01

    Azért ha egyszer eladod,az eurotax árhoz add hozzá a beleölt munkaórákat felszorozva egy átlag rezsióradíjjal :-)
    Ha egyszer értékesíted a gépet (de ne tedd! ),akkor ezeket az oldalakat nyomtasd ki előtte,és tedd a prospektusok közé,mert ez még egy autónyi árat megér legalább annak aki átlátja ezt a rengeteg melót amit beleteszel .
    Még mindig csodállak és meghajlok előtted !
    Pokol egy olyan autót rendbe tenni,amiből sok készült,de a használattól egyszerűen elpárologtak az utakról.. nyom nélkül eltűnve.
    A tipikusan amerikai autókhoz amiből 1/10-ét gyártottak,sokkal könnyebb bármit beszerezni mint ezekhez ..amit a nép használt,legyűrt.leharcolt,majd kidobott.

  8. J.Acko  - 2019. március 25. 22:05

    Az alkatrészekkel kapcsolatban igazad van, a mechanikát leszámítva nagyon nehéz bármihez is hozzájutni. A képekből már készült egy nyomtatott kivonat, hogy legyen mit lapozgatni annak, akit érdekel mi történt az autóval idáig. Az pedig a legeslegutolsó dolog lenne, hogy megváljunk tőle, hisz ez már régen sokkal többről szól, mint "pusztán egy autóról".


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • moparkid:

    Mikori évjárat? Teljesen más egy 77 79, 80-81, 82-86, 87-93 széria.

  • ben88:

    Az alváza -itteni mértékkel- nagyon jó állapotban van. Találtam egy

A lap tetejére