1989 Chevrolet Beretta Base

2018 - Bele a közepébe! #4

  • A motor is elkezdett összeállni. A blokk feketére lett festve, épp úgy mint hajdanán.

  • Bekerültek az új fagydugók, viszont nem lettek színre fújva, szerintem nagyon mutatós ebben a formában.

  • A vezérlés is teljesen bekerült.

  • Új hidrotőkék a helyükön, érdekes felfedezés, hogy teljesen kompatibilisek egy V8-as Chevy blokkhoz tartozókkal.

  • Az új olajpumpa is felszerelve.

  • A szelepeken már volt kokszosodás bőven.

  • Némi csiszolópapír és már mehetnek is vissza a helyükre.

  • A hengerfej a becsiszolt szelepekkel.

  • Az összeállítás a másik oldalról.

  • Hopp, egyesült a frissen festett hengerfej a blokkal!

  • Új vízpumpa is felkerült rá, szintén némi színnel fűszerezve, hogy tartósabb legyen.

  • A hengerfej is teljes immáron. Kézzel átforgatva a motort tökéletes kompressziója van, remélem üzemben is ilyen jól fog majd teljesíteni.

  • További részekkel egészült ki a motor, és már tényleg kezd alakulni.

  • Frissen festett alkatrészek beszerelésre várva.

  • Az újrafújt váltót lecsekkoltuk belülről.

  • Belül szép tiszta minden.

  • Egy dologra figyeltünk fel, hogy egy csavar kilazult. Miért történt, ötlet sincs rá, de szerencsére nem okozott komolyabb galibát.

  • A frissen festett dekniket is visszakaptuk.

  • Feltéve...

  • Szimeringcsere mindkét oldalon.

  • Új szűrő is került be, ha már az egész váltóolajat le kellett ereszteni. Természetesen abból is frisset kap.

  • Újabb részek kerültek vissza a fényezésből, így már minden adott, hogy összeálljon a motor maga. A csíkok polírozva lettek, nagyon dekoratívak csak magukban is.

  • A leömlő is sokkal szebb így mint a korábbi barnás árnyalatában.

Hozzászólások

  1. k.csaba  - 2017. május 15. 17:49

    Komoly munka! Gratulálok

  2. J.Acko  - 2017. május 15. 18:58

    Köszi szépen!
    Igen egész sok a meló, de minden percét imádom!!!

  3. Cece  - 2018. január 28. 19:32

    Én is gratulálok, nagyon sok melóval nagyon szép lett!

  4. J.Acko  - 2018. január 31. 18:34

    Köszönöm szépen! A sok munka még nem ért véget, van még hol szépülni.

  5. cadillacv8  - 2018. július 15. 21:34

    Elképesztő munka,elképesztő kitartás,nagyon-nagyon irigykedem,úgy hiszem pár információt fogok hasznosítani a leírásodból ha meg tudom majd élni én is ezt a fajta felújítást !
    Itt jól kijön a gép szeretete,és látszik hogy a gazdaságosság ,vagy a rentábilis megtérülés az mélyen lent maradt a szerelőakna aljában az olajsárban..ez a TE autód,nem másnak készült.
    Amit sokan nem látnak még : szinte egy ilyen autónak párja még az amcsi találkozókon is alig van,nemhogy az utakon !

  6. J.Acko  - 2018. július 16. 21:59

    Nagyon szépen köszönöm, remélem mihamarabb személyesen is lesz lehetőségünk beszélgetni!

  7. cadillacv8  - 2019. március 24. 11:01

    Azért ha egyszer eladod,az eurotax árhoz add hozzá a beleölt munkaórákat felszorozva egy átlag rezsióradíjjal :-)
    Ha egyszer értékesíted a gépet (de ne tedd! ),akkor ezeket az oldalakat nyomtasd ki előtte,és tedd a prospektusok közé,mert ez még egy autónyi árat megér legalább annak aki átlátja ezt a rengeteg melót amit beleteszel .
    Még mindig csodállak és meghajlok előtted !
    Pokol egy olyan autót rendbe tenni,amiből sok készült,de a használattól egyszerűen elpárologtak az utakról.. nyom nélkül eltűnve.
    A tipikusan amerikai autókhoz amiből 1/10-ét gyártottak,sokkal könnyebb bármit beszerezni mint ezekhez ..amit a nép használt,legyűrt.leharcolt,majd kidobott.

  8. J.Acko  - 2019. március 25. 22:05

    Az alkatrészekkel kapcsolatban igazad van, a mechanikát leszámítva nagyon nehéz bármihez is hozzájutni. A képekből már készült egy nyomtatott kivonat, hogy legyen mit lapozgatni annak, akit érdekel mi történt az autóval idáig. Az pedig a legeslegutolsó dolog lenne, hogy megváljunk tőle, hisz ez már régen sokkal többről szól, mint "pusztán egy autóról".


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • moparkid:

    Mikori évjárat? Teljesen más egy 77 79, 80-81, 82-86, 87-93 széria.

  • ben88:

    Az alváza -itteni mértékkel- nagyon jó állapotban van. Találtam egy

A lap tetejére