1988 Chevrolet Beretta GTU

Beretta

  • Az első kép amit láttam róla. Itt még nem is gondoltam, hogy hozzám kerül :) Innen is köszönet J.Acko-nak!

  • Donornak érkezett, de amint élőben láttam, tudtam, hogy ez kell. Nem szabad bontani.Gyárias állapot 1-2 homasitás prizmát és az undorító felniket leszámítva.

  • Sehol egy lyuk

  • Az autó lemosva, prizmák lekaparva, utólagos ködlámpa is kukában

  • UTÁLOM EZT A FELNIT!!4!

  • Motortér is kultúrált, kis takarítás után... de sajnos ott van az a fránya "de". Az autóról az volt az infó, hogy melegedik. Valószínűleg hengerfejes.

  • Már csak azt kellett kideríteni a kettő hengerfej közűl melyik a rossz. Egy gyertyából csináltunk "special tool"-t így kompresszorral meg lehett próbálni a tömítettségét. Természetesen a keresztbe v6 hátsó hengersora volt a rossz, csak hogy nagy legyen az élvezet :D

  • Középső a ludas

  • Nagy nehezen a leömlő is lemászott a helyéről. Kapott kis cicomát OT-n ne nézzenek olyan csúnyán.( Jahh igen OT a cél )

  • Amíg várjuk a postást lecseréltem a felniket. Így nem zavarja a szemem.

  • Na akkor mehet össze...

  • Fogalmazzun úgy, hogy a GM mérnököknél voltak érdekes elképzelések. Ilyen ez a hengerfej/szívósor kombó is :D

  • A szelepfedél se mehet vissza kopottan. Pár óra volt, de csak sikerült tükrösre polírozni.

  • Kis foglalkozás a szívósorra is ráfér.

  • Before

  • After! Szerintem korrekt :D

  • Nem volt izgulás mentes az indítás sem, már ha lehet azt indításnak nevezni, hogy nem indul :D...
    A frissen összerakott motort szedhettem is szét, az egyik injektor eresztett és elengedte a nyomást.---> Gyorsan összeraktam és jöhetett is a 2. próba. Az autó elindult, de kis járás után az alapjárat felpörgött 3000fölé, gyorsan le is állÍtottam ne legyen baja, na ezek után csak féktisztítóval indult el... kb. 3x vettem ki az injektorokat és néztem át az összes csatlakozót, csövet , vezetéket... Próbaképp hoztam bele 10liter benzint, hátha kevés ami a tankban van ( még 1/4 volt a mutató szerint) és láss csodát az autó indul, a fordulatszám stabilan 850rpm.

  • Az udvaron elkezdődött a teszt ( többiek érdeklődve kukucskálnak a sötétből :D ). Nem füstöl, nem forr, nem tűnik rossznak lekopogom.. Szerintem sikerült megoldani a problémát, de egy rendes tesztkör kellene. Póróbálok szerezni P rendszámot, hogy ki lehessen próbálni élesben is.

  • Az Úr napján kicsit foglalkoztam a belsővel is, mert ugye nem minden a külső..(bocs) Kicsit takarítottam, a hiányzó apróságokat visszatettem, letört pöcköket forrasztottam stb stb

  • Az egyik kedvencem a digitális műszerfal, nem sok menőbb dolog van ennél :D

  • Sajnos a műszerfal borítást nem sikerült túl jó anyagból gyártani a GM-nél, centiket zsugorodott az évtizedek alatt. Az enyém még jónak számít társaihoz képest.

  • Imádom a farát :)

  • 8 MONTH LATER...
    Az autót leadtam ismerős fényezőhöz, kijavítani az esztétikai hibákat. Kicsit elhúzódott a mutatvány, végül átmentem és közösen megcsinátuk 1hét alatt. 8 hónapot állt mozdulatlanul az autóm, be is oxidálódott az összes alumínium amit a motortében políroztam :) na mind1

  • Eltűntettük a barbár rendszám felfogatás nyomait

  • Az autó eleve nem volt rossz alap, ezért nem is szerettem volna teli elemeket fújni. Szerencsére nem üt el a festék amit kevertettem, szépen össze tudtuk polírozni a gyári felülettel. Hátsó lökhárító bal sarkán volt egy csúnya sérülés, de már a múlté az is :D

  • Sok kis apró javítást meg kellett csinálni, de elégedett vagyok az erdeménnyel. Teljes polír után újra van fénye.

  • Nagytakarítás után

  • Remélem még a nyáron el tudom vinni OT-vizsgára, és meg is kapja a minősítést. Addig pihen a garázsban, ill. csinosítgatom alulról

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • Zola:

    A katalógusok is így hivatkoznak rá:

  • jegenye:

    "The Chevrolet Task Force was Chevrolet's successor to the Advance Design

A lap tetejére