1989 Chevrolet Beretta Base

2017 - Végre elkezdődött a várva várt munka! #3

  • Újabb két hét eltelt, és most már jól látható mód közeledik az elkerülhetetlen, vagyis a tényleges fényezés. Végre az egész kasztnira, illetve az összes karosszériaelemre felkerült a szórókitt. Az autó így "kifakítva" elég furcsán néz ki, de a sikerért szükséges áldozatok reméljük ki fognak fizetődni majd később.

  • Így néz ki közelről a frissen szórt felszín.

  • Reményeim szerint a jövő héten megkezdődhet a végső csiszolás, és akkor végre a projekt beveheti a célegyenesre ráfordító utolsó kanyart is, hogy végre lássa a kockás zászlót.

  • Az előkészítés kiterjedt minden egyes részletére a kasztninak.

  • Ebben a fehér színben még jobban kijönnek az autó vonalai. Nem tehetek róla, engem magával ragad minden egyes alkalommal, ha látom.

  • Nem állítom, hogy egy világmegváltó design, hiszen attól messze van, de tetszik, hogy néhol milyen gonddal tervezték meg egy közel sem klasszikus izomautó vonalait ott a tengeren túl. Nem a klasszikus szögletes formavilág ami a '80-as éveket jellemezte, de mégis nagyon különleges a maga nemében.
    Mint ahogy azt már páran meg is jegyezték, ezen az autón még látszódik az amerikai autós mivolta! Ugyanakkor, ahogy azt már korábban is említettem ez már igencsak a '90-es évek felé mutat, emiatt pedig sokkal "európaibbnak" hat, mint akár egy azonos évjáratú kocka járgány, de én épp így szeretem.

  • A kihegesztett rész hátul nagyon jól el lett dolgozva. Ha az ember nem tudja, hogy mi van alatta fel sem tűnik neki.

  • A javított első lökhárítón sem látszanak már nyomai a javításnak, sokkal jobban mutat már, mint korábban.

  • A lökhárítóborításokat is lecsiszolták a műanyagig, így azokat is lehet majd festeni.

  • A csiszolásról nincsenek képeim, mert egy hét múlva amikor benéztünk még nem volt semmi sem lecsiszolva, viszont ezután a folyamat jelentősen felgyorsult!

Hozzászólások

  1. k.csaba  - 2017. május 15. 17:49

    Komoly munka! Gratulálok

  2. J.Acko  - 2017. május 15. 18:58

    Köszi szépen!
    Igen egész sok a meló, de minden percét imádom!!!

  3. Cece  - 2018. január 28. 19:32

    Én is gratulálok, nagyon sok melóval nagyon szép lett!

  4. J.Acko  - 2018. január 31. 18:34

    Köszönöm szépen! A sok munka még nem ért véget, van még hol szépülni.

  5. cadillacv8  - 2018. július 15. 21:34

    Elképesztő munka,elképesztő kitartás,nagyon-nagyon irigykedem,úgy hiszem pár információt fogok hasznosítani a leírásodból ha meg tudom majd élni én is ezt a fajta felújítást !
    Itt jól kijön a gép szeretete,és látszik hogy a gazdaságosság ,vagy a rentábilis megtérülés az mélyen lent maradt a szerelőakna aljában az olajsárban..ez a TE autód,nem másnak készült.
    Amit sokan nem látnak még : szinte egy ilyen autónak párja még az amcsi találkozókon is alig van,nemhogy az utakon !

  6. J.Acko  - 2018. július 16. 21:59

    Nagyon szépen köszönöm, remélem mihamarabb személyesen is lesz lehetőségünk beszélgetni!

  7. cadillacv8  - 2019. március 24. 11:01

    Azért ha egyszer eladod,az eurotax árhoz add hozzá a beleölt munkaórákat felszorozva egy átlag rezsióradíjjal :-)
    Ha egyszer értékesíted a gépet (de ne tedd! ),akkor ezeket az oldalakat nyomtasd ki előtte,és tedd a prospektusok közé,mert ez még egy autónyi árat megér legalább annak aki átlátja ezt a rengeteg melót amit beleteszel .
    Még mindig csodállak és meghajlok előtted !
    Pokol egy olyan autót rendbe tenni,amiből sok készült,de a használattól egyszerűen elpárologtak az utakról.. nyom nélkül eltűnve.
    A tipikusan amerikai autókhoz amiből 1/10-ét gyártottak,sokkal könnyebb bármit beszerezni mint ezekhez ..amit a nép használt,legyűrt.leharcolt,majd kidobott.

  8. J.Acko  - 2019. március 25. 22:05

    Az alkatrészekkel kapcsolatban igazad van, a mechanikát leszámítva nagyon nehéz bármihez is hozzájutni. A képekből már készült egy nyomtatott kivonat, hogy legyen mit lapozgatni annak, akit érdekel mi történt az autóval idáig. Az pedig a legeslegutolsó dolog lenne, hogy megváljunk tőle, hisz ez már régen sokkal többről szól, mint "pusztán egy autóról".


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • moparkid:

    Mikori évjárat? Teljesen más egy 77 79, 80-81, 82-86, 87-93 széria.

  • ben88:

    Az alváza -itteni mértékkel- nagyon jó állapotban van. Találtam egy

A lap tetejére