1989 Chevrolet Beretta Base

2019 - Itt a tavasz, kiránduljunk egyet!

  • Amióta össze lett rakva az új motor, lassan belekerül a 2000. kilométer is, ami nyilván nem sok, de figyelembe véve, hogy ez kb. 3-4 hónap termése nem is olyan rossz. Főleg ha arra gondolok, hogy az ezt megelőző két évben alig kicsivel többet tettünk meg vele összesen, mert szegényt mindig valamiért le kellett állítani addigra, mire idő lett volna használni.

  • Imádok vele menni, tényleg újjászületett a motorgenerál után. Igazi élmény vele róni a kilométereket. Eddig is imádtam, de most már egyre kevesebb dolog fölött kell szemethunyni menet közben.

  • Még van vele teendő, de egyértelműen kifelé tartunk az alagútból, és már valamiféle fényt is vélek felfedezni, ami reményeim szerint az út végét jelzi.

  • Megszépült kívül-belül, a motortérben és mára csak az alsó szekció maradt, ott is csupán a kipufogó és a hátsó rugótányérok igényelnek némi törödést. A hiányzó díszcsíkok végre-valahára tényleg pótlásra kerülnek, és ha a klímát is sikerül újra életre kelteni, akkor megvalósul mindaz amiről csak álmodtunk ezidáig.

  • Amikor 4 évvel ezelőtt nekiálltunk, csak reménykedni tudtam abban, hogy valami hasonló lesz az eredménye a sok ráfordításnak, de most már látom, hogy az álom szépen lassacskán valósággá válik és nekem/nekünk csak ez számít. Ezután se fognak utána tömegével megfordulni az emberek az utcán, se autós eseményeken, de még az amerikai autós közösségben se, de az érzést, ami minden egyes alkalommal átjár, amikor csak ránézek azt nem cserélném el semmiért. (ez nagyon nyálas lett, de van amikor a közhely tényleg fedi a valóságot)

Hozzászólások

  1. k.csaba  - 2017. május 15. 17:49

    Komoly munka! Gratulálok

  2. J.Acko  - 2017. május 15. 18:58

    Köszi szépen!
    Igen egész sok a meló, de minden percét imádom!!!

  3. Cece  - 2018. január 28. 19:32

    Én is gratulálok, nagyon sok melóval nagyon szép lett!

  4. J.Acko  - 2018. január 31. 18:34

    Köszönöm szépen! A sok munka még nem ért véget, van még hol szépülni.

  5. cadillacv8  - 2018. július 15. 21:34

    Elképesztő munka,elképesztő kitartás,nagyon-nagyon irigykedem,úgy hiszem pár információt fogok hasznosítani a leírásodból ha meg tudom majd élni én is ezt a fajta felújítást !
    Itt jól kijön a gép szeretete,és látszik hogy a gazdaságosság ,vagy a rentábilis megtérülés az mélyen lent maradt a szerelőakna aljában az olajsárban..ez a TE autód,nem másnak készült.
    Amit sokan nem látnak még : szinte egy ilyen autónak párja még az amcsi találkozókon is alig van,nemhogy az utakon !

  6. J.Acko  - 2018. július 16. 21:59

    Nagyon szépen köszönöm, remélem mihamarabb személyesen is lesz lehetőségünk beszélgetni!

  7. cadillacv8  - 2019. március 24. 11:01

    Azért ha egyszer eladod,az eurotax árhoz add hozzá a beleölt munkaórákat felszorozva egy átlag rezsióradíjjal :-)
    Ha egyszer értékesíted a gépet (de ne tedd! ),akkor ezeket az oldalakat nyomtasd ki előtte,és tedd a prospektusok közé,mert ez még egy autónyi árat megér legalább annak aki átlátja ezt a rengeteg melót amit beleteszel .
    Még mindig csodállak és meghajlok előtted !
    Pokol egy olyan autót rendbe tenni,amiből sok készült,de a használattól egyszerűen elpárologtak az utakról.. nyom nélkül eltűnve.
    A tipikusan amerikai autókhoz amiből 1/10-ét gyártottak,sokkal könnyebb bármit beszerezni mint ezekhez ..amit a nép használt,legyűrt.leharcolt,majd kidobott.

  8. J.Acko  - 2019. március 25. 22:05

    Az alkatrészekkel kapcsolatban igazad van, a mechanikát leszámítva nagyon nehéz bármihez is hozzájutni. A képekből már készült egy nyomtatott kivonat, hogy legyen mit lapozgatni annak, akit érdekel mi történt az autóval idáig. Az pedig a legeslegutolsó dolog lenne, hogy megváljunk tőle, hisz ez már régen sokkal többről szól, mint "pusztán egy autóról".


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • moparkid:

    Mikori évjárat? Teljesen más egy 77 79, 80-81, 82-86, 87-93 széria.

  • ben88:

    Az alváza -itteni mértékkel- nagyon jó állapotban van. Találtam egy

A lap tetejére