1989 Chevrolet Beretta Base

2017 - Találkozók

  • Showtime! Az első nyilvános szereplésünk Gárdonyban a Retro Weekenden. A napfényben megcsillanó fényezés újra és újra rabul ejt.

  • Nem maradhatott el a közös fotózkodás sem. A képen látható a hazai Beretták egy jelentős hányada!

  • A maga sikersztorija mellett hasonló örömmel tölt el látni a két autót egymás mellett. Bár teljesen más a két kocsi sztorija, de mostantól a közös történetük is íródni fog, amit remélünk, hogy minél hosszabb és szebb lesz.

  • Egy év után ismét eljött a Lakeside Weekend ideje.

  • A kempingben sem maradt egyedül, a "nagytesó" is eljött.

  • Azért otthon még kellett lőni egy képet a két autóról.

  • Az "álom" valóra vált. Amikor bő másfél évvel ezelőtt belefogtam/tunk a projektbe csak bízni tudtam abban, hogy az autóból megint egy szépség lesz. Mivel szerettem volna valami kézzelfoghatóbb célt kitűzni, ezért a 2017-es Komáromi találkozóra esett a választásom. Az előző évben sajnos rajtam kívülálló okok miatt nem tudtam részt venni, de egyébként sem éreztem úgy, hogy az autónak abban az állapotban helye volt a többi csodás klasszikus között.

  • Elképesztően jó érzés volt és büszkeséggel töltött el, hogy ott lehettem, és habár nem kapott az autó olyan sok figyelmet, mint pl a képen mögöttünk álló csodajárgány, mégis bízom abban, hogy néhány embernek megakadt a szeme rajta, és ha többre nem is, de legalább egy közelebbi pillantásra méltatta.

  • A nyár zárása pedig Erdőkertesen volt, ahol M.Tomi szervezésében került megrendezésre a Tuning & Cabrio autós promenád.
    Mint azt a mellékelt ábra is mutatja végre megjöttek a várva várt B típusú rendszámtáblák, amivel végleg lekerült az otromba régi rendszám, valamint felkerült a "csúcsdísz" is, vagyis az embléma az első rácsra. Tudom hülyeségnek tűnik, de ez az a kis apróság ami igazán hiányzott eddig ahhoz, hogy azt az autót lássuk viszont, amit hónapokkal ezelőtt a siker reményében alaposan megcsonkítottunk.

  • Official fotó is készült a felvonuláson.

Hozzászólások

  1. k.csaba  - 2017. május 15. 17:49

    Komoly munka! Gratulálok

  2. J.Acko  - 2017. május 15. 18:58

    Köszi szépen!
    Igen egész sok a meló, de minden percét imádom!!!

  3. Cece  - 2018. január 28. 19:32

    Én is gratulálok, nagyon sok melóval nagyon szép lett!

  4. J.Acko  - 2018. január 31. 18:34

    Köszönöm szépen! A sok munka még nem ért véget, van még hol szépülni.

  5. cadillacv8  - 2018. július 15. 21:34

    Elképesztő munka,elképesztő kitartás,nagyon-nagyon irigykedem,úgy hiszem pár információt fogok hasznosítani a leírásodból ha meg tudom majd élni én is ezt a fajta felújítást !
    Itt jól kijön a gép szeretete,és látszik hogy a gazdaságosság ,vagy a rentábilis megtérülés az mélyen lent maradt a szerelőakna aljában az olajsárban..ez a TE autód,nem másnak készült.
    Amit sokan nem látnak még : szinte egy ilyen autónak párja még az amcsi találkozókon is alig van,nemhogy az utakon !

  6. J.Acko  - 2018. július 16. 21:59

    Nagyon szépen köszönöm, remélem mihamarabb személyesen is lesz lehetőségünk beszélgetni!

  7. cadillacv8  - 2019. március 24. 11:01

    Azért ha egyszer eladod,az eurotax árhoz add hozzá a beleölt munkaórákat felszorozva egy átlag rezsióradíjjal :-)
    Ha egyszer értékesíted a gépet (de ne tedd! ),akkor ezeket az oldalakat nyomtasd ki előtte,és tedd a prospektusok közé,mert ez még egy autónyi árat megér legalább annak aki átlátja ezt a rengeteg melót amit beleteszel .
    Még mindig csodállak és meghajlok előtted !
    Pokol egy olyan autót rendbe tenni,amiből sok készült,de a használattól egyszerűen elpárologtak az utakról.. nyom nélkül eltűnve.
    A tipikusan amerikai autókhoz amiből 1/10-ét gyártottak,sokkal könnyebb bármit beszerezni mint ezekhez ..amit a nép használt,legyűrt.leharcolt,majd kidobott.

  8. J.Acko  - 2019. március 25. 22:05

    Az alkatrészekkel kapcsolatban igazad van, a mechanikát leszámítva nagyon nehéz bármihez is hozzájutni. A képekből már készült egy nyomtatott kivonat, hogy legyen mit lapozgatni annak, akit érdekel mi történt az autóval idáig. Az pedig a legeslegutolsó dolog lenne, hogy megváljunk tőle, hisz ez már régen sokkal többről szól, mint "pusztán egy autóról".


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • moparkid:

    Mikori évjárat? Teljesen más egy 77 79, 80-81, 82-86, 87-93 széria.

  • ben88:

    Az alváza -itteni mértékkel- nagyon jó állapotban van. Találtam egy

A lap tetejére