1989 Chevrolet Beretta Base

2017 - Lassan hazaérünk

  • Az autó felpakolva a trélerre, két hónap után elhagyja a fényezőműhelyt. Még egyszer köszönet az Autó-Gyantának a munkáért, tényleg minőségi munka!

  • Újra az üvegesnél, holnap pedig végérvényesen is hazakerül az autó, hogy nekikezdhessek az összeszerelésének.

  • Az alkatrészek már ma hazaértek. Mire nem jó egy Stratus csomagtere?

  • És egy nappal később már bent is vannak az üvegek a helyükön, a munkáért köszönet az Oti-Glass Kft.-nek a gyors és precíz munkáért!

  • A két hónap mintha csak elröppent volna, és első ránézésre nem is változott sok minden. Az autó ugyanúgy csupaszon és bordón áll az udvarban mint márciusban. Azonban van egy ici-pici különbség, ESZMÉLETLENÜL néz ki, ha a napsütésben megcsillan a vadonatúj fényezése. A színtől is dobsz egy hátast, ha pedig közelről megnézed a gyöngyházmetál lakkozást, akkor tényleg eláll a lélegzeted is. Na jó lehet nem mindenkinek, de nekünk igen, hiszen anno éppen ezért szerettünk bele igazán az autóba.

  • Nem csak nekünk tetszik annyira, hanem a szomszédoknak is. Aki csak erre jár mindenki megcsodálja a verdát, és néhány elismerő szóval is illetik az autót.

  • A hátsó ablakokat visszaragasztották, a frissen festett kerettel pedig nagyon pofás.

  • A szélvédő kapott új kédert, és hála Istennek megúsztuk, hogy eltörjön a szélvédő a munkák során, aminek külön örülök!

Hozzászólások

  1. k.csaba  - 2017. május 15. 17:49

    Komoly munka! Gratulálok

  2. J.Acko  - 2017. május 15. 18:58

    Köszi szépen!
    Igen egész sok a meló, de minden percét imádom!!!

  3. Cece  - 2018. január 28. 19:32

    Én is gratulálok, nagyon sok melóval nagyon szép lett!

  4. J.Acko  - 2018. január 31. 18:34

    Köszönöm szépen! A sok munka még nem ért véget, van még hol szépülni.

  5. cadillacv8  - 2018. július 15. 21:34

    Elképesztő munka,elképesztő kitartás,nagyon-nagyon irigykedem,úgy hiszem pár információt fogok hasznosítani a leírásodból ha meg tudom majd élni én is ezt a fajta felújítást !
    Itt jól kijön a gép szeretete,és látszik hogy a gazdaságosság ,vagy a rentábilis megtérülés az mélyen lent maradt a szerelőakna aljában az olajsárban..ez a TE autód,nem másnak készült.
    Amit sokan nem látnak még : szinte egy ilyen autónak párja még az amcsi találkozókon is alig van,nemhogy az utakon !

  6. J.Acko  - 2018. július 16. 21:59

    Nagyon szépen köszönöm, remélem mihamarabb személyesen is lesz lehetőségünk beszélgetni!

  7. cadillacv8  - 2019. március 24. 11:01

    Azért ha egyszer eladod,az eurotax árhoz add hozzá a beleölt munkaórákat felszorozva egy átlag rezsióradíjjal :-)
    Ha egyszer értékesíted a gépet (de ne tedd! ),akkor ezeket az oldalakat nyomtasd ki előtte,és tedd a prospektusok közé,mert ez még egy autónyi árat megér legalább annak aki átlátja ezt a rengeteg melót amit beleteszel .
    Még mindig csodállak és meghajlok előtted !
    Pokol egy olyan autót rendbe tenni,amiből sok készült,de a használattól egyszerűen elpárologtak az utakról.. nyom nélkül eltűnve.
    A tipikusan amerikai autókhoz amiből 1/10-ét gyártottak,sokkal könnyebb bármit beszerezni mint ezekhez ..amit a nép használt,legyűrt.leharcolt,majd kidobott.

  8. J.Acko  - 2019. március 25. 22:05

    Az alkatrészekkel kapcsolatban igazad van, a mechanikát leszámítva nagyon nehéz bármihez is hozzájutni. A képekből már készült egy nyomtatott kivonat, hogy legyen mit lapozgatni annak, akit érdekel mi történt az autóval idáig. Az pedig a legeslegutolsó dolog lenne, hogy megváljunk tőle, hisz ez már régen sokkal többről szól, mint "pusztán egy autóról".


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • moparkid:

    Mikori évjárat? Teljesen más egy 77 79, 80-81, 82-86, 87-93 széria.

  • ben88:

    Az alváza -itteni mértékkel- nagyon jó állapotban van. Találtam egy

A lap tetejére