1989 Chevrolet Beretta Base

2017 - A cél előtti utolsó lépések

  • Sok-sok fáradságos óra és számos nehézség után végre elérkeztünk ehhez a fázisához is a restaurációnak, ami remélhetőleg újra olyan fénybe emeli az autót, mint amilyenben hajdanán is ragyogott, amikor először beleszerettünk.

  • Veszprémben sikerült találnunk olyan üvegest, aki korrekt áron, príma munkát végezve kiszedte az ajtóablakok kivételével az autó összes ablakát.

  • Bár nagyon féltünk tőle, de hála Istennek gond nélkül kiszedték a szélvédőket is, így van esély a teljes fényezés lehető legjobb kivitelezésére.

  • Az ablakok kivételével az autó teljesen "megcsonkult", így pedig már el lehetett vinni az autó az Autó-Gyanta Kft-hez Nemesvámosra, hogy a fényezés kezdetét vegye.

  • Az autóról a leszedhető részek többsége lekerült, így teljessé válhat a különböző alkatrészekből álló "gyűjtemény' odahaza, mely darabok reményeim szerint később vissza is fognak kerülni a kocsira.

  • Az összes lehetséges elemet kiszedtük az ajtó belsejéből, így a váz most kong az ürességtől.

  • A külső elemek, az összes dísz egytől-egyig lekerült az autóról.

  • A hátsó oldal is megszabadult minden felesleges "terhétől".

  • Az autótól így elköszöntünk egy időre, és reméljük, hogy mire elkészül, teljes pompájában csillog-villog majd.

Hozzászólások

  1. k.csaba  - 2017. május 15. 17:49

    Komoly munka! Gratulálok

  2. J.Acko  - 2017. május 15. 18:58

    Köszi szépen!
    Igen egész sok a meló, de minden percét imádom!!!

  3. Cece  - 2018. január 28. 19:32

    Én is gratulálok, nagyon sok melóval nagyon szép lett!

  4. J.Acko  - 2018. január 31. 18:34

    Köszönöm szépen! A sok munka még nem ért véget, van még hol szépülni.

  5. cadillacv8  - 2018. július 15. 21:34

    Elképesztő munka,elképesztő kitartás,nagyon-nagyon irigykedem,úgy hiszem pár információt fogok hasznosítani a leírásodból ha meg tudom majd élni én is ezt a fajta felújítást !
    Itt jól kijön a gép szeretete,és látszik hogy a gazdaságosság ,vagy a rentábilis megtérülés az mélyen lent maradt a szerelőakna aljában az olajsárban..ez a TE autód,nem másnak készült.
    Amit sokan nem látnak még : szinte egy ilyen autónak párja még az amcsi találkozókon is alig van,nemhogy az utakon !

  6. J.Acko  - 2018. július 16. 21:59

    Nagyon szépen köszönöm, remélem mihamarabb személyesen is lesz lehetőségünk beszélgetni!

  7. cadillacv8  - 2019. március 24. 11:01

    Azért ha egyszer eladod,az eurotax árhoz add hozzá a beleölt munkaórákat felszorozva egy átlag rezsióradíjjal :-)
    Ha egyszer értékesíted a gépet (de ne tedd! ),akkor ezeket az oldalakat nyomtasd ki előtte,és tedd a prospektusok közé,mert ez még egy autónyi árat megér legalább annak aki átlátja ezt a rengeteg melót amit beleteszel .
    Még mindig csodállak és meghajlok előtted !
    Pokol egy olyan autót rendbe tenni,amiből sok készült,de a használattól egyszerűen elpárologtak az utakról.. nyom nélkül eltűnve.
    A tipikusan amerikai autókhoz amiből 1/10-ét gyártottak,sokkal könnyebb bármit beszerezni mint ezekhez ..amit a nép használt,legyűrt.leharcolt,majd kidobott.

  8. J.Acko  - 2019. március 25. 22:05

    Az alkatrészekkel kapcsolatban igazad van, a mechanikát leszámítva nagyon nehéz bármihez is hozzájutni. A képekből már készült egy nyomtatott kivonat, hogy legyen mit lapozgatni annak, akit érdekel mi történt az autóval idáig. Az pedig a legeslegutolsó dolog lenne, hogy megváljunk tőle, hisz ez már régen sokkal többről szól, mint "pusztán egy autóról".

  9. csoki33  - 2019. augusztus 22. 06:39

    Gratulálok ehez a projekthez.Látszik hogy szereted az autód.

  10. J.Acko  - 2019. augusztus 22. 15:23

    Köszönöm szépen! Igen az imádat az határtalan az autó irányába.

  11. euromaci  - 2021. január 15. 10:42

    Gratulálok! Ez komoly projekt, jó képekkel, leírással!

  12. J.Acko  - 2021. január 18. 18:53

    Köszönöm szépen! Így egyben olvasva egy hosszú téli este programja.


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére