1989 Chevrolet Beretta Base

2018 - Hogyan tovább?

  • Sajnos az összeszerelés óta nem sok örömem volt az autó használatában, hiszen már hazafelé jövet is rakoncátlankodott a töltés, idehaza viszont már teljesen elapadt. Sajnos időm nem nagyon volt foglalkozni vele, de azért az egyértelmű dolgokon már végigmentem, de semmi nyoma a hiba forrásának mind a mai napig...

  • Amíg nem találok megoldást a töltésbajomra, addig igyekszem hasznosan tölteni az időm. Így feltettem végre a hiányzó díszlécet az ajtóra az ablak köré, amit időközben pótolni kellett, mert az előző rögzítései eltörtek. Végre nem fog becsorogni a víz a mosóban, és nem lesz akkora szélzaj sem.

  • Fény derült arra is, miért nem volt soha működő "service engine" lámpa a műszerfalon.

  • Valaki anno gondolt egyet és kiszedte inkább az izzót. Biztos zavarta, hogy világított.

  • A hűtővíz-visszajelző izzója is hiányzott.

  • Pótoltam a hiányzó izzókat és mehetett is vissza az autóba.

  • Láss csodát a gyújtást ráadva máris világított, ahogy eddig is kellett volna. Szerencsére az indítás után el is aludt, szóval minden rendben van... csak mondjuk töltés nincs.

  • A szellőzőrácsokra is ráfért már egy takarítás harminc év után...

  • Jól észrevehető, mennyivel tisztábbak lettek.

  • Belül is rengeteg por volt, itt látszik mi a különbség egy tisztított és tisztítatlan járat között.

  • A belső szigetelés sajnos helyenként felszakadozott és jórészt fennakadt a rácson, ezt a ragadós, olajos cuccot nem volt olyan egyszerű leszedni róla...

  • Kellett neki némi forró víz, fülpiszkáló és mosogatószer, na meg persze türelem, de sokkal szebbek lettek.

  • Visszarakva is látszik, megérte a ráfordított időt.

  • A kézifékkaron is volt egy mély vágás, kapott hát egy szebbet.

  • A "megrágcsált" váltógombot is cseréltem...

  • Már régóta szúrta a szemem, többé nem.

  • Az idei utolsó alkatrészcsomag is megérkezett, többségében majd jövőre kerül beszerelésre, ha lesz rá elég időm.

  • Majd három hónap kellett hozzá, de végre valahára ki lett javítva a töltéshibája az autónak. A nem megfelelő szénkefék miatt nem töltött a generátor, ezek ki lettek cserélve, és végre-valahára újra mozgóképessé vált, amit két nagyobb körrel meg is ünnepeltem.
    (a kép csak illusztráció, sajnos ideiglenesen szükség volt a garázsra másik autó szereléséhez és szegényem így a hóesésben kellett, hogy ácsorogjon)

Hozzászólások

  1. k.csaba  - 2017. május 15. 17:49

    Komoly munka! Gratulálok

  2. J.Acko  - 2017. május 15. 18:58

    Köszi szépen!
    Igen egész sok a meló, de minden percét imádom!!!

  3. Cece  - 2018. január 28. 19:32

    Én is gratulálok, nagyon sok melóval nagyon szép lett!

  4. J.Acko  - 2018. január 31. 18:34

    Köszönöm szépen! A sok munka még nem ért véget, van még hol szépülni.

  5. cadillacv8  - 2018. július 15. 21:34

    Elképesztő munka,elképesztő kitartás,nagyon-nagyon irigykedem,úgy hiszem pár információt fogok hasznosítani a leírásodból ha meg tudom majd élni én is ezt a fajta felújítást !
    Itt jól kijön a gép szeretete,és látszik hogy a gazdaságosság ,vagy a rentábilis megtérülés az mélyen lent maradt a szerelőakna aljában az olajsárban..ez a TE autód,nem másnak készült.
    Amit sokan nem látnak még : szinte egy ilyen autónak párja még az amcsi találkozókon is alig van,nemhogy az utakon !

  6. J.Acko  - 2018. július 16. 21:59

    Nagyon szépen köszönöm, remélem mihamarabb személyesen is lesz lehetőségünk beszélgetni!

  7. cadillacv8  - 2019. március 24. 11:01

    Azért ha egyszer eladod,az eurotax árhoz add hozzá a beleölt munkaórákat felszorozva egy átlag rezsióradíjjal :-)
    Ha egyszer értékesíted a gépet (de ne tedd! ),akkor ezeket az oldalakat nyomtasd ki előtte,és tedd a prospektusok közé,mert ez még egy autónyi árat megér legalább annak aki átlátja ezt a rengeteg melót amit beleteszel .
    Még mindig csodállak és meghajlok előtted !
    Pokol egy olyan autót rendbe tenni,amiből sok készült,de a használattól egyszerűen elpárologtak az utakról.. nyom nélkül eltűnve.
    A tipikusan amerikai autókhoz amiből 1/10-ét gyártottak,sokkal könnyebb bármit beszerezni mint ezekhez ..amit a nép használt,legyűrt.leharcolt,majd kidobott.

  8. J.Acko  - 2019. március 25. 22:05

    Az alkatrészekkel kapcsolatban igazad van, a mechanikát leszámítva nagyon nehéz bármihez is hozzájutni. A képekből már készült egy nyomtatott kivonat, hogy legyen mit lapozgatni annak, akit érdekel mi történt az autóval idáig. Az pedig a legeslegutolsó dolog lenne, hogy megváljunk tőle, hisz ez már régen sokkal többről szól, mint "pusztán egy autóról".

  9. csoki33  - 2019. augusztus 22. 06:39

    Gratulálok ehez a projekthez.Látszik hogy szereted az autód.

  10. J.Acko  - 2019. augusztus 22. 15:23

    Köszönöm szépen! Igen az imádat az határtalan az autó irányába.

  11. euromaci  - 2021. január 15. 10:42

    Gratulálok! Ez komoly projekt, jó képekkel, leírással!

  12. J.Acko  - 2021. január 18. 18:53

    Köszönöm szépen! Így egyben olvasva egy hosszú téli este programja.


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére