Az autó alváza nagyon jó állapotban vészelte át az évtizedeket. Ehhez nagyban hozzájárult, hogy télen, hóban nem használtuk, illetve egész nálunk töltött életét garázsban töltötte.
A koszon kívül sok dolog nem gyűlt fel a hátsó tengely környékén se, csupán némi felületi rozsda itt-ott.
A "legrosszabb" területek a rugótányérok voltak. Ez tipikus gócpont ezeknél az autóknál, szerencsére nálunk ez sem volt messze olyan szinten szétrohadva, mint azt sok helyen láttam.
Természetesen a rugók is megkapták a porfestést, ha már ki voltak szedve.
Igaz a kép nem ehhez az autóhoz kapcsolódik, de jól reprezentálja, hogy a hátsó rugó ütközőbakja bizony nem bírta egyben az éveket. Ennél az autónknál is ugyanez volt a helyzet.
Szerencsére már korábban bontottam ki egy párt egy másik autóból, amik más konstrukciójúak, így sokkal jobb állapotban maradtak meg.
Íme ilyen lett a kép miután a fentebb említett alkatrészek visszakerültek a helyükre.
Viszonyításképp itt egy fotó, hogy ez a terület miképp nézett ki korábban.
A teljes kipufogórendszer is le lett homokolva és fújva, mondhatom bámulatosan mutat és nagyon feldobja az összképet.
Szintén egy előtte kép szemléltetésnek.
Minden olyan, ahogy az 30 éve nézhetett ki, amikor kigurult az autó a gyárból (vagy lehet helyenként annál is jobb).
Itt látszik, hogy ez az alvázvédő nem a tipikus "rücsi", aminek nagyon örülök. Ez a sima felület, az érdes textúra nélkül szerintem sokkal esztétikusabb.
Azonban azt is meg kell említeni, hogy nem lett minden "szépséghiba" kijavítva. Jól látható, hogy valamikor kicsit megnyomták a padlólemezt, de ez az a fajta tökéletlenség, ami nekem kell. Ezen túl már tényleg nem sok jegyet hordoz magán az autó, ami emlékeztet arra, hogy mit élt meg az első 25 évben.
Elképesztő munka,elképesztő kitartás,nagyon-nagyon irigykedem,úgy hiszem pár információt fogok hasznosítani a leírásodból ha meg tudom majd élni én is ezt a fajta felújítást !
Itt jól kijön a gép szeretete,és látszik hogy a gazdaságosság ,vagy a rentábilis megtérülés az mélyen lent maradt a szerelőakna aljában az olajsárban..ez a TE autód,nem másnak készült.
Amit sokan nem látnak még : szinte egy ilyen autónak párja még az amcsi találkozókon is alig van,nemhogy az utakon !
Azért ha egyszer eladod,az eurotax árhoz add hozzá a beleölt munkaórákat felszorozva egy átlag rezsióradíjjal :-)
Ha egyszer értékesíted a gépet (de ne tedd! ),akkor ezeket az oldalakat nyomtasd ki előtte,és tedd a prospektusok közé,mert ez még egy autónyi árat megér legalább annak aki átlátja ezt a rengeteg melót amit beleteszel .
Még mindig csodállak és meghajlok előtted !
Pokol egy olyan autót rendbe tenni,amiből sok készült,de a használattól egyszerűen elpárologtak az utakról.. nyom nélkül eltűnve.
A tipikusan amerikai autókhoz amiből 1/10-ét gyártottak,sokkal könnyebb bármit beszerezni mint ezekhez ..amit a nép használt,legyűrt.leharcolt,majd kidobott.
Az alkatrészekkel kapcsolatban igazad van, a mechanikát leszámítva nagyon nehéz bármihez is hozzájutni. A képekből már készült egy nyomtatott kivonat, hogy legyen mit lapozgatni annak, akit érdekel mi történt az autóval idáig. Az pedig a legeslegutolsó dolog lenne, hogy megváljunk tőle, hisz ez már régen sokkal többről szól, mint "pusztán egy autóról".
Hozzászólások
Komoly munka! Gratulálok
Köszi szépen!
Igen egész sok a meló, de minden percét imádom!!!
Én is gratulálok, nagyon sok melóval nagyon szép lett!
Köszönöm szépen! A sok munka még nem ért véget, van még hol szépülni.
Elképesztő munka,elképesztő kitartás,nagyon-nagyon irigykedem,úgy hiszem pár információt fogok hasznosítani a leírásodból ha meg tudom majd élni én is ezt a fajta felújítást !
Itt jól kijön a gép szeretete,és látszik hogy a gazdaságosság ,vagy a rentábilis megtérülés az mélyen lent maradt a szerelőakna aljában az olajsárban..ez a TE autód,nem másnak készült.
Amit sokan nem látnak még : szinte egy ilyen autónak párja még az amcsi találkozókon is alig van,nemhogy az utakon !
Nagyon szépen köszönöm, remélem mihamarabb személyesen is lesz lehetőségünk beszélgetni!
Azért ha egyszer eladod,az eurotax árhoz add hozzá a beleölt munkaórákat felszorozva egy átlag rezsióradíjjal :-)
Ha egyszer értékesíted a gépet (de ne tedd! ),akkor ezeket az oldalakat nyomtasd ki előtte,és tedd a prospektusok közé,mert ez még egy autónyi árat megér legalább annak aki átlátja ezt a rengeteg melót amit beleteszel .
Még mindig csodállak és meghajlok előtted !
Pokol egy olyan autót rendbe tenni,amiből sok készült,de a használattól egyszerűen elpárologtak az utakról.. nyom nélkül eltűnve.
A tipikusan amerikai autókhoz amiből 1/10-ét gyártottak,sokkal könnyebb bármit beszerezni mint ezekhez ..amit a nép használt,legyűrt.leharcolt,majd kidobott.
Az alkatrészekkel kapcsolatban igazad van, a mechanikát leszámítva nagyon nehéz bármihez is hozzájutni. A képekből már készült egy nyomtatott kivonat, hogy legyen mit lapozgatni annak, akit érdekel mi történt az autóval idáig. Az pedig a legeslegutolsó dolog lenne, hogy megváljunk tőle, hisz ez már régen sokkal többről szól, mint "pusztán egy autóról".
Gratulálok ehez a projekthez.Látszik hogy szereted az autód.
Köszönöm szépen! Igen az imádat az határtalan az autó irányába.
Gratulálok! Ez komoly projekt, jó képekkel, leírással!
Köszönöm szépen! Így egyben olvasva egy hosszú téli este programja.