A motor is elkezdett összeállni. A blokk feketére lett festve, épp úgy mint hajdanán.

1989 Chevrolet Beretta Base
2018 - Bele a közepébe! #4
-
-
Bekerültek az új fagydugók, viszont nem lettek színre fújva, szerintem nagyon mutatós ebben a formában.
-
A vezérlés is teljesen bekerült.
-
Új hidrotőkék a helyükön, érdekes felfedezés, hogy teljesen kompatibilisek egy V8-as Chevy blokkhoz tartozókkal.
-
Az új olajpumpa is felszerelve.
-
A szelepeken már volt kokszosodás bőven.
-
Némi csiszolópapír és már mehetnek is vissza a helyükre.
-
A hengerfej a becsiszolt szelepekkel.
-
Az összeállítás a másik oldalról.
-
Hopp, egyesült a frissen festett hengerfej a blokkal!
-
Új vízpumpa is felkerült rá, szintén némi színnel fűszerezve, hogy tartósabb legyen.
-
A hengerfej is teljes immáron. Kézzel átforgatva a motort tökéletes kompressziója van, remélem üzemben is ilyen jól fog majd teljesíteni.
-
További részekkel egészült ki a motor, és már tényleg kezd alakulni.
-
-
-
-
Frissen festett alkatrészek beszerelésre várva.
-
Az újrafújt váltót lecsekkoltuk belülről.
-
Belül szép tiszta minden.
-
Egy dologra figyeltünk fel, hogy egy csavar kilazult. Miért történt, ötlet sincs rá, de szerencsére nem okozott komolyabb galibát.
-
A frissen festett dekniket is visszakaptuk.
-
Feltéve...
-
Szimeringcsere mindkét oldalon.
-
Új szűrő is került be, ha már az egész váltóolajat le kellett ereszteni. Természetesen abból is frisset kap.
-
Újabb részek kerültek vissza a fényezésből, így már minden adott, hogy összeálljon a motor maga. A csíkok polírozva lettek, nagyon dekoratívak csak magukban is.
-
A leömlő is sokkal szebb így mint a korábbi barnás árnyalatában.
Hozzászólások
Komoly munka! Gratulálok
Köszi szépen!
Igen egész sok a meló, de minden percét imádom!!!
Én is gratulálok, nagyon sok melóval nagyon szép lett!
Köszönöm szépen! A sok munka még nem ért véget, van még hol szépülni.
Elképesztő munka,elképesztő kitartás,nagyon-nagyon irigykedem,úgy hiszem pár információt fogok hasznosítani a leírásodból ha meg tudom majd élni én is ezt a fajta felújítást !
Itt jól kijön a gép szeretete,és látszik hogy a gazdaságosság ,vagy a rentábilis megtérülés az mélyen lent maradt a szerelőakna aljában az olajsárban..ez a TE autód,nem másnak készült.
Amit sokan nem látnak még : szinte egy ilyen autónak párja még az amcsi találkozókon is alig van,nemhogy az utakon !
Nagyon szépen köszönöm, remélem mihamarabb személyesen is lesz lehetőségünk beszélgetni!
Azért ha egyszer eladod,az eurotax árhoz add hozzá a beleölt munkaórákat felszorozva egy átlag rezsióradíjjal :-)
Ha egyszer értékesíted a gépet (de ne tedd! ),akkor ezeket az oldalakat nyomtasd ki előtte,és tedd a prospektusok közé,mert ez még egy autónyi árat megér legalább annak aki átlátja ezt a rengeteg melót amit beleteszel .
Még mindig csodállak és meghajlok előtted !
Pokol egy olyan autót rendbe tenni,amiből sok készült,de a használattól egyszerűen elpárologtak az utakról.. nyom nélkül eltűnve.
A tipikusan amerikai autókhoz amiből 1/10-ét gyártottak,sokkal könnyebb bármit beszerezni mint ezekhez ..amit a nép használt,legyűrt.leharcolt,majd kidobott.
Az alkatrészekkel kapcsolatban igazad van, a mechanikát leszámítva nagyon nehéz bármihez is hozzájutni. A képekből már készült egy nyomtatott kivonat, hogy legyen mit lapozgatni annak, akit érdekel mi történt az autóval idáig. Az pedig a legeslegutolsó dolog lenne, hogy megváljunk tőle, hisz ez már régen sokkal többről szól, mint "pusztán egy autóról".
Gratulálok ehez a projekthez.Látszik hogy szereted az autód.
Köszönöm szépen! Igen az imádat az határtalan az autó irányába.
Gratulálok! Ez komoly projekt, jó képekkel, leírással!
Köszönöm szépen! Így egyben olvasva egy hosszú téli este programja.