Showtime! Az első nyilvános szereplésünk Gárdonyban a Retro Weekenden. A napfényben megcsillanó fényezés újra és újra rabul ejt.
Showtime! Az első nyilvános szereplésünk Gárdonyban a Retro Weekenden. A napfényben megcsillanó fényezés újra és újra rabul ejt.
Nem maradhatott el a közös fotózkodás sem. A képen látható a hazai Beretták egy jelentős hányada!
A maga sikersztorija mellett hasonló örömmel tölt el látni a két autót egymás mellett. Bár teljesen más a két kocsi sztorija, de mostantól a közös történetük is íródni fog, amit remélünk, hogy minél hosszabb és szebb lesz.
Egy év után ismét eljött a Lakeside Weekend ideje.
A kempingben sem maradt egyedül, a "nagytesó" is eljött.
Azért otthon még kellett lőni egy képet a két autóról.
Az "álom" valóra vált. Amikor bő másfél évvel ezelőtt belefogtam/tunk a projektbe csak bízni tudtam abban, hogy az autóból megint egy szépség lesz. Mivel szerettem volna valami kézzelfoghatóbb célt kitűzni, ezért a 2017-es Komáromi találkozóra esett a választásom. Az előző évben sajnos rajtam kívülálló okok miatt nem tudtam részt venni, de egyébként sem éreztem úgy, hogy az autónak abban az állapotban helye volt a többi csodás klasszikus között.
Elképesztően jó érzés volt és büszkeséggel töltött el, hogy ott lehettem, és habár nem kapott az autó olyan sok figyelmet, mint pl a képen mögöttünk álló csodajárgány, mégis bízom abban, hogy néhány embernek megakadt a szeme rajta, és ha többre nem is, de legalább egy közelebbi pillantásra méltatta.
A nyár zárása pedig Erdőkertesen volt, ahol M.Tomi szervezésében került megrendezésre a Tuning & Cabrio autós promenád.
Mint azt a mellékelt ábra is mutatja végre megjöttek a várva várt B típusú rendszámtáblák, amivel végleg lekerült az otromba régi rendszám, valamint felkerült a "csúcsdísz" is, vagyis az embléma az első rácsra. Tudom hülyeségnek tűnik, de ez az a kis apróság ami igazán hiányzott eddig ahhoz, hogy azt az autót lássuk viszont, amit hónapokkal ezelőtt a siker reményében alaposan megcsonkítottunk.
Official fotó is készült a felvonuláson.

Hozzászólások
Komoly munka! Gratulálok
Köszi szépen!
Igen egész sok a meló, de minden percét imádom!!!
Én is gratulálok, nagyon sok melóval nagyon szép lett!
Köszönöm szépen! A sok munka még nem ért véget, van még hol szépülni.
Elképesztő munka,elképesztő kitartás,nagyon-nagyon irigykedem,úgy hiszem pár információt fogok hasznosítani a leírásodból ha meg tudom majd élni én is ezt a fajta felújítást !
Itt jól kijön a gép szeretete,és látszik hogy a gazdaságosság ,vagy a rentábilis megtérülés az mélyen lent maradt a szerelőakna aljában az olajsárban..ez a TE autód,nem másnak készült.
Amit sokan nem látnak még : szinte egy ilyen autónak párja még az amcsi találkozókon is alig van,nemhogy az utakon !
Nagyon szépen köszönöm, remélem mihamarabb személyesen is lesz lehetőségünk beszélgetni!
Azért ha egyszer eladod,az eurotax árhoz add hozzá a beleölt munkaórákat felszorozva egy átlag rezsióradíjjal :-)
Ha egyszer értékesíted a gépet (de ne tedd! ),akkor ezeket az oldalakat nyomtasd ki előtte,és tedd a prospektusok közé,mert ez még egy autónyi árat megér legalább annak aki átlátja ezt a rengeteg melót amit beleteszel .
Még mindig csodállak és meghajlok előtted !
Pokol egy olyan autót rendbe tenni,amiből sok készült,de a használattól egyszerűen elpárologtak az utakról.. nyom nélkül eltűnve.
A tipikusan amerikai autókhoz amiből 1/10-ét gyártottak,sokkal könnyebb bármit beszerezni mint ezekhez ..amit a nép használt,legyűrt.leharcolt,majd kidobott.
Az alkatrészekkel kapcsolatban igazad van, a mechanikát leszámítva nagyon nehéz bármihez is hozzájutni. A képekből már készült egy nyomtatott kivonat, hogy legyen mit lapozgatni annak, akit érdekel mi történt az autóval idáig. Az pedig a legeslegutolsó dolog lenne, hogy megváljunk tőle, hisz ez már régen sokkal többről szól, mint "pusztán egy autóról".
Gratulálok ehez a projekthez.Látszik hogy szereted az autód.
Köszönöm szépen! Igen az imádat az határtalan az autó irányába.
Gratulálok! Ez komoly projekt, jó képekkel, leírással!
Köszönöm szépen! Így egyben olvasva egy hosszú téli este programja.