Végre elindulhatok az összeépítés útján a sorozatos bontások után. Ahogy kerülnek vissza a felújított alkatrészek úgy kezdem egyre inkább látni, hogy megéri ennyit szívni vele.
Végre elindulhatok az összeépítés útján a sorozatos bontások után. Ahogy kerülnek vissza a felújított alkatrészek úgy kezdem egyre inkább látni, hogy megéri ennyit szívni vele.
Amit tudok megtisztítok alaposan és újrafestem, hogy szépen mutasson majd.
Minden sorra kerül, amit ki kellett bontanom anno.
A futómű is megkapja az új szilenteket, gömbfejeket, illetve a bevált kezelést, hogy szép és tartós legyen.
És sok csiszolás, alapozás, festékrétegek után itt az eredmény. Nem OT minőség, de nem is az volt a cél vele.
Jó ránézni, hogy végre eredeti színeiben pompáznak az alkatrészek, és nem a sokéves zsír egyen szürkéjébe burkolóznak.
Ha már mindent átnézek, akkor cserére kerülnek a régen esedékes törött csatlakozók és minden egyéb apróság.
Raktam volna vissza a gólyalábakat, aztán észrevettem, hogy az egyik oldalon égy tőcsavar utólagosan lett pótolva, és persze egy sima csavarral nehéz rögzíteni a toronycsapágyat.
Szerencsére volt a polcon egy pár toronycsapágy (mert miért ne) és akkor már a porvédőt is kicseréltem, ha úgyis szétszedtem a gólyalábat.
A kormányművet is átnéztem már, ha kint volt. Komoly baja nem volt, de látszott, hogy szivárog a kormányoszlop felől.
Kicseréltem a szimeringet, remélem így már jók leszünk.
Letisztítottam és újrafestettem, így már nyugodtan mehet vissza.
Visszakerült a kormánymű, főfékhenger, klímacsövek, vízcső, szóval haladunk.
A felújított kormányösszekötők is a helyükön.
Ezt a részt korábban a rozsda és a zsír uralta, most már sokkal jobb ránézni.
És akkor következzen a helycserés támadás, jöhet a motor...
Hozzászólások
Legközelebb már az enyémet is oda kell tenni a sorba; ha belefér a 2+ ajtó :)
Hát persze, hogy elférsz 4 ajtóval is! ;)
Jóképű gépezet,párszor megperdültem anno utána Fehérváron mikor láttam,aztán eltűnt,de örülök hogy ismét mozgásban van és folyamatosan épül ,és egyre jobb állapotba kerül.
Igazán dekoratív autó,nagyon egyedi kiállással,kapott egy jó gazdit ami nagyon ráfért már szegényre így a képek alapján .
Köszönöm szépen a dicsérő szavakat, az autó nevében is. Sok nyomát viseli az elmúlt lassan harminc évnek, amit az utakon töltött, de remélem, hogy szépen apránként tényleg kifogástalan állapotba tudom hozni (persze ilyen nem létezik, de azért álmodozni lehet)! A másik cél pedig, hogy minél több helyre eljussak vele, hogy lássanak az emberek ilyet is, ha már kb senki nem ismeri ezt a típust idehaza (tisztelet néhány kivételnek).
Múlt héten láttam egyet és ha jobban belegondolok ez volt az első idén. Superbird vagy akár Daytona is gyakrabban jön szembe. Ez csak egy kis érdekesség azoknak, akik azt hiszik ezek még úton vannak az Államokban.
Pontosan úgy van, ahogy mondod. Odakint akkora ritkaság és annyira nem keresik, hogy a legnagyobb rajongói csoportjának alig több, mint 1500 tagja van az Államokban.
J.Acko becsüld meg, eljön majd a nap, hogy elindul felfele az értéke.
két ajtó meg négy ajtó az hat ajtó és két autó :)
két ajtó meg négy ajtó az hat ajtó és két autó :)
Tegnap láttam ezt az autót a Parkoló Parádén, nagyon jól eső érzés, hogy a kevésbé húzónévnek számító típusokat is megmentik, illetve ilyen jó karban tartják. Nagyon szép autó, remélem sokáig ilyen szép állapotban megmarad. Sok balesetmentes kilométert hozzá! Üdv.Gergő
Igyekszem mindent megadni neki, amit megérdemel, és igyekszem minél több helyen mutatkozni vele, hogy az emberek lássanak ilyet is. Habár az átlagembernek a szeme nem akad meg rajta, de szerencsére vannak olyanok is, akik meglepődve érdeklődnek arról, hogy ez miféle jószág is, mert még hasonlót sem láttak.