1991 Ford Aerostar XL

2011. Melós

  • Festés folytatás,újra csiszi

  • Ghetto paint

  • Lökös ragaszt-csiszol

  • Ezt hegeszt

  • Ford rajongó

  • Fúj, újra csavaroz

  • Leszakadt valami

  • lowrider

  • Szerencsére gumi,felni túlélte, mert kis sebességnél történt.

  • Hát ez is megfáradt.Akkor ez kattogott.)

  • Fordkék kever

  • Lengő-kar

  • Új rugók /erősített/, új Motorcraft gömbfejek, Új lengéscsillapítók erősebb Monroe - a felső gömbfejek várnak,mivel holnap Komárom.

  • Reméljük bírja majd.

  • Sufni tuning

  • Minjá kész.

  • Tank levesz,benzincső csere indulás előtt.

  • Khomárhome

  • Felvonulás hűtőtővízcső szakadással

  • Belső, irány a vizsga

  • Akko folytat, sárvédő lebont, lakatosmunkára várva.

  • Ez kimaradt:) Betömni!

  • Egy kerék látható a motortérből.

  • Megheg:)

  • Kezelés

  • Sárvédőt is

  • Fest, műanyag visszacsavar rozsdamentes csavarokkal, javítás.

  • Végre felső gömbfejcsere, nem volt egyszerű az összepréselt eredeti szegecseket leaprikálni,ki kellett szedni az U vasat hozzá,és fúróállvány.

  • Kész!!!

  • Ködlámpa, kék izzó, felúj

  • Elérkezett az elkerülhetetlen:a Motorgenerál.A ventillátorlapát eléggé megfáradt,berepedezve mindenhol, olajfolyások stb, lesz meló vele. A műanyag csatik törnek sorra, elöregedés.

  • Túrórudi

  • gletty

  • színre

  • Halad

  • Repedt pár helyen...

  • 1990-91-es Autókatalógus!

  • Itt még bennt van.

  • Itt már kinnt van

  • Döglégy

  • Flinstones

  • Vátó locó

  • Jó munkásemberek

  • Lemosva, jöhet a bontás

  • konyhaszervíz

  • V6-csora

  • Nem lenne rossz big kerekekkel sem. Téliálom

Hozzászólások

  1. Sigurd  - 2011. augusztus 2. 18:24

    Szép géped van, ahogy látom unatkozni sem hagy!
    Jó látni ilyen gondos gazdát! Komolyan mondom öröm jó kezekben látni Aerot! Nekem is volt pár évig imádtam! :) Sok kellemes mérföldet vele!

  2. Éxíj  - 2011. augusztus 2. 22:37

    Köszönöm,és még a 2011 most lesz feltöltve:)Akkor látom te is rabul ejtődtél.)

  3. kerekes54  - 2011. augusztus 23. 18:40

    Gratulálok, nagyon szép a vas. Öröm volt olvasni a garázsod. Csak így tovább!

  4. Éxíj  - 2011. augusztus 24. 09:08

    Köszönöm eme bíztató szavakat.Viszont kívánok jó felújítást!

  5. TURBOKUKAC  - 2011. szeptember 2. 10:21

    Nem semmi melót vállaltatok be vele,gratula! Remélem sokáig bírja majd!

  6. Éxíj  - 2011. szeptember 6. 11:28

    Hát igen, és lehet a motor is kificcen télen:)

  7. Séf  - 2012. április 14. 18:32

    Ritkán látni, hogy egy aeroval ennyit foglalkoznak!
    Szép autó, gratula!

  8. TURBOKUKAC  - 2012. május 22. 18:58

    Na ezt jól szétkaptátok :) Nem semmi meló lehet,maximális gratulációmat fogadd el kérlek. Büszke lehetsz rá, és kívánom sokáig hűen szolgáljon a géped!!!!

  9. HöZsö  - 2012. május 22. 20:52

    Nekem a motorállvány tetszik a legjobban, tárcsafékkel, ránézésre kettőszáz kilós önsúllyal. Gondolom nem személyautó motorhoz készült.

  10. Éxíj  - 2012. május 26. 21:05

    Az állvány V8-hoz készült made in Zala Művek, my brotha Impalazala dobta össze.Köszönöm továbbá az elismerő szavakat nem állunk meg:)

  11. Cece  - 2012. június 12. 22:09

    Hát a motorforgató tényleg briliáns megoldás. Ha csak a képek mennyiségét nézem, akkor is sokat dolgoztatok. Alapos munka, köszönöm az élményt!

  12. TURBOKUKAC  - 2012. június 25. 13:55

    Szia! Rég jártam erre,de nem tudok újat mondani, maximális tiszteletem, látszik úgy épül hogy maradni fog! :) Hajrá!

  13. Éxíj  - 2015. augusztus 3. 16:45

    Mehiko team 2014


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • Zola:

    Úgy néz ki, az én forrásom tévedett, ugyan 100 mph volt a nyolcvanas évek

A lap tetejére