1991 Ford Aerostar XL

Váltócsere

  • Szelepemelősdi

  • Az íves tömítésből két egyforma érkezett, lehetett fabrikálni, de siker

  • Új? Nem, Perwollal mosva:)

  • Alulnézet, reméljük utoljára.

  • Kész a vacsora...

  • A csav, régi szétrohadt...

  • Még prósza

  • Má rakja be a szaki:)

  • Trutyikenés

  • Kész, 500fokig jó

  • Kis javítás a konzolon.

  • Repülőőő

  • Sebulbáá

  • Tömi, csavar stb csere

  • A helyére rak, perszehogy sötétbe

  • A szerkezet

  • Függő pipa

  • Rendelés, nem ez a régi

  • Alulnézet, mikor fexel a dög alatt:)

  • Na kész, de még állítgatás

  • V8 Szántód

  • Usa:)

  • Kék

  • Hiba oka 1. öninditó

  • Hiba oka 2. bendix - motortér

  • Perselyezés

  • Elöl-hátul bronzpersely, illesztve:)

  • Fogaskerékcsere: Ez sem volt éppen makulátlan/Jobb oldali/
    A másikat egy beállt,rozsdás tartalék önindítóból szedtük ki, köszönet Istvánnak érte:)

  • Kész! Megint 2 nappal Komárom előtt lettünk kész:)

  • Komárom Night

  • Jövevény

  • Átszerelde: injektor, gyújtáskábelek, gyertya, önindi, szívósor...

  • Eddie Bauer belső bontás, tripcomputer, digitális műszerfal

  • Jó lesz..:)

  • Bont

  • És megint

Hozzászólások

  1. Sigurd  - 2011. augusztus 2. 18:24

    Szép géped van, ahogy látom unatkozni sem hagy!
    Jó látni ilyen gondos gazdát! Komolyan mondom öröm jó kezekben látni Aerot! Nekem is volt pár évig imádtam! :) Sok kellemes mérföldet vele!

  2. Éxíj  - 2011. augusztus 2. 22:37

    Köszönöm,és még a 2011 most lesz feltöltve:)Akkor látom te is rabul ejtődtél.)

  3. kerekes54  - 2011. augusztus 23. 18:40

    Gratulálok, nagyon szép a vas. Öröm volt olvasni a garázsod. Csak így tovább!

  4. Éxíj  - 2011. augusztus 24. 09:08

    Köszönöm eme bíztató szavakat.Viszont kívánok jó felújítást!

  5. TURBOKUKAC  - 2011. szeptember 2. 10:21

    Nem semmi melót vállaltatok be vele,gratula! Remélem sokáig bírja majd!

  6. Éxíj  - 2011. szeptember 6. 11:28

    Hát igen, és lehet a motor is kificcen télen:)

  7. Séf  - 2012. április 14. 18:32

    Ritkán látni, hogy egy aeroval ennyit foglalkoznak!
    Szép autó, gratula!

  8. TURBOKUKAC  - 2012. május 22. 18:58

    Na ezt jól szétkaptátok :) Nem semmi meló lehet,maximális gratulációmat fogadd el kérlek. Büszke lehetsz rá, és kívánom sokáig hűen szolgáljon a géped!!!!

  9. HöZsö  - 2012. május 22. 20:52

    Nekem a motorállvány tetszik a legjobban, tárcsafékkel, ránézésre kettőszáz kilós önsúllyal. Gondolom nem személyautó motorhoz készült.

  10. Éxíj  - 2012. május 26. 21:05

    Az állvány V8-hoz készült made in Zala Művek, my brotha Impalazala dobta össze.Köszönöm továbbá az elismerő szavakat nem állunk meg:)

  11. Cece  - 2012. június 12. 22:09

    Hát a motorforgató tényleg briliáns megoldás. Ha csak a képek mennyiségét nézem, akkor is sokat dolgoztatok. Alapos munka, köszönöm az élményt!

  12. TURBOKUKAC  - 2012. június 25. 13:55

    Szia! Rég jártam erre,de nem tudok újat mondani, maximális tiszteletem, látszik úgy épül hogy maradni fog! :) Hajrá!

  13. Éxíj  - 2015. augusztus 3. 16:45

    Mehiko team 2014


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • Zola:

    Úgy néz ki, az én forrásom tévedett, ugyan 100 mph volt a nyolcvanas évek

A lap tetejére