1991 Ford Aerostar XL

2008. Első lépések

  • Kedves Cs.Szabolcs hatására lettem aeromániás.

  • Kezdődhet a bontás,a hammerite hátha segít. Később kiderült nem, mert alárohadt.

  • Akkor ködlámpa helykészítés.

  • Vágás

  • Kipufogó lesUck.

  • Generátor behalt. Felújítás

  • Fékszervó folyássa

  • Tökéletes méretű gumikák.

  • Szerelés by Bratyó

  • Teljes elsőfék felújítás

  • Ablakcsere sötétítetre,másik bucból.

  • Gömbfejcsere, 2 évvel később kiszakadt, utángyártottat soha.

  • Felsőkönyök szilentcserék, a régi szétkopott.

  • Új 16"-os alufelni, inkább ezüstre

  • Így szebb

  • Ritka dolog, full új gumik.

  • Keréktávtartó eszterga

  • Műszerfal csere, barnából - kék belső.

  • Pár órás harc után:)

Hozzászólások

  1. Sigurd  - 2011. augusztus 2. 18:24

    Szép géped van, ahogy látom unatkozni sem hagy!
    Jó látni ilyen gondos gazdát! Komolyan mondom öröm jó kezekben látni Aerot! Nekem is volt pár évig imádtam! :) Sok kellemes mérföldet vele!

  2. Éxíj  - 2011. augusztus 2. 22:37

    Köszönöm,és még a 2011 most lesz feltöltve:)Akkor látom te is rabul ejtődtél.)

  3. kerekes54  - 2011. augusztus 23. 18:40

    Gratulálok, nagyon szép a vas. Öröm volt olvasni a garázsod. Csak így tovább!

  4. Éxíj  - 2011. augusztus 24. 09:08

    Köszönöm eme bíztató szavakat.Viszont kívánok jó felújítást!

  5. TURBOKUKAC  - 2011. szeptember 2. 10:21

    Nem semmi melót vállaltatok be vele,gratula! Remélem sokáig bírja majd!

  6. Éxíj  - 2011. szeptember 6. 11:28

    Hát igen, és lehet a motor is kificcen télen:)

  7. Séf  - 2012. április 14. 18:32

    Ritkán látni, hogy egy aeroval ennyit foglalkoznak!
    Szép autó, gratula!

  8. TURBOKUKAC  - 2012. május 22. 18:58

    Na ezt jól szétkaptátok :) Nem semmi meló lehet,maximális gratulációmat fogadd el kérlek. Büszke lehetsz rá, és kívánom sokáig hűen szolgáljon a géped!!!!

  9. HöZsö  - 2012. május 22. 20:52

    Nekem a motorállvány tetszik a legjobban, tárcsafékkel, ránézésre kettőszáz kilós önsúllyal. Gondolom nem személyautó motorhoz készült.

  10. Éxíj  - 2012. május 26. 21:05

    Az állvány V8-hoz készült made in Zala Művek, my brotha Impalazala dobta össze.Köszönöm továbbá az elismerő szavakat nem állunk meg:)

  11. Cece  - 2012. június 12. 22:09

    Hát a motorforgató tényleg briliáns megoldás. Ha csak a képek mennyiségét nézem, akkor is sokat dolgoztatok. Alapos munka, köszönöm az élményt!

  12. TURBOKUKAC  - 2012. június 25. 13:55

    Szia! Rég jártam erre,de nem tudok újat mondani, maximális tiszteletem, látszik úgy épül hogy maradni fog! :) Hajrá!

  13. Éxíj  - 2015. augusztus 3. 16:45

    Mehiko team 2014


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • Zola:

    Úgy néz ki, az én forrásom tévedett, ugyan 100 mph volt a nyolcvanas évek

A lap tetejére