Aztán egyszer csak eljött az idő, hogy Balatonon el kellett menni a faluba bevásárolni. Ott vettem észre, hogy ömlik az olaj a motorból. Hamar lokalizáltam is problémát. A képen látható olajteknő tömítés repedt szét több helyen, maximum 500 km-nyi futásteljesítmény után.
Így lett a nyaralásból is szerelős kirándulás. Otthon rendeltem egy újat, sajnos gyorsba csak ugyanez az Unixos volt, úgyhogy nem tudom meddig fog tartani, azt leszervezni, hogy valaki elhozza. (Köszi Silver!) Aztán beépíteni, ami a tűlevéllel megszórt homokban henteregve nem a legszebb módja a kikapcsolódásnak a rekord kánikula idején. Főleg, hogy ehhez le kellett szedni a komplett kipufogó rendszert, önindítót, olajszűrőt, meg egy rakás sallangot, mint pl az Up Country részét képező 10 kilós vas hűtő védő páncélt. De pár nap alatt mellett.
A próba után derült ki, hogy a kábelköteg masszírozás közben eltört olajnyomás gomba egész eddig volt tömített, a benne lévő membrán most durrant el. 10 méter alatt kb egy liternyi olajat spriccelve az addig majdnem makulátlan motortérbe. Király. Szereztem gyorsan olyan gombát aminek a menete belevaló, hogy legalább ne folyjon. Persze ezt is Pécsen. Apósék másnap hozták utánunk. Mire ez is bekerült, kb el is érkeztünk a nyaralás végére, hogy megkíséreljük a hazautat. Hálisten hibátlanul teljesített. Fasza volt klímatizált kényelemben haza krúzolni. Azért egészen nyugodt nem voltam, ameddig tényleg haza nem értünk.
Hozzászólások
Klárikát üdvözöljük a Jeep-esek táborában!
Hajrá! ;)
Fotókat!!!
Próbálkoztam a fotókkal, de valahogy nem került bele. De nem adom fel.
Aztán ne úgy közlekedjél vele, mint a Samurai-jal! ;-)
Helló! Gratula nem csak szép de jó is lesz.
Én éppen váltót újítok fel. Szilentek megezmaegaz, de már a monokli nekem is megvan :)
Próbálkozik az ember. De mint ha sose akarna véget érni.