Kedves Cs.Szabolcs hatására lettem aeromániás.
Kedves Cs.Szabolcs hatására lettem aeromániás.
Kezdődhet a bontás,a hammerite hátha segít. Később kiderült nem, mert alárohadt.
Akkor ködlámpa helykészítés.
Vágás
Kipufogó lesUck.
Generátor behalt. Felújítás
Fékszervó folyássa
Tökéletes méretű gumikák.
Szerelés by Bratyó
Teljes elsőfék felújítás
Ablakcsere sötétítetre,másik bucból.
Gömbfejcsere, 2 évvel később kiszakadt, utángyártottat soha.
Felsőkönyök szilentcserék, a régi szétkopott.
Új 16"-os alufelni, inkább ezüstre
Így szebb
Ritka dolog, full új gumik.
Keréktávtartó eszterga
Műszerfal csere, barnából - kék belső.
Pár órás harc után:)

Hozzászólások
Szép géped van, ahogy látom unatkozni sem hagy!
Jó látni ilyen gondos gazdát! Komolyan mondom öröm jó kezekben látni Aerot! Nekem is volt pár évig imádtam! :) Sok kellemes mérföldet vele!
Köszönöm,és még a 2011 most lesz feltöltve:)Akkor látom te is rabul ejtődtél.)
Gratulálok, nagyon szép a vas. Öröm volt olvasni a garázsod. Csak így tovább!
Köszönöm eme bíztató szavakat.Viszont kívánok jó felújítást!
Nem semmi melót vállaltatok be vele,gratula! Remélem sokáig bírja majd!
Hát igen, és lehet a motor is kificcen télen:)
Ritkán látni, hogy egy aeroval ennyit foglalkoznak!
Szép autó, gratula!
Na ezt jól szétkaptátok :) Nem semmi meló lehet,maximális gratulációmat fogadd el kérlek. Büszke lehetsz rá, és kívánom sokáig hűen szolgáljon a géped!!!!
Nekem a motorállvány tetszik a legjobban, tárcsafékkel, ránézésre kettőszáz kilós önsúllyal. Gondolom nem személyautó motorhoz készült.
Az állvány V8-hoz készült made in Zala Művek, my brotha Impalazala dobta össze.Köszönöm továbbá az elismerő szavakat nem állunk meg:)
Hát a motorforgató tényleg briliáns megoldás. Ha csak a képek mennyiségét nézem, akkor is sokat dolgoztatok. Alapos munka, köszönöm az élményt!
Szia! Rég jártam erre,de nem tudok újat mondani, maximális tiszteletem, látszik úgy épül hogy maradni fog! :) Hajrá!
Mehiko team 2014