Motor (318 V8): Komplett hengerfej gépmunka, illetve ami újként került
beépítésre: vezérműlánc, olajpumpa+olajnyomás jeladó, benzinpumpa+szűrő, Holley 600CFM 4bbl karbi, gyertyák, gyertyakábelek, önindító (ministarter, ég és föld a gyárihoz képest), hengerenkénti leömlő, komplett H-pipe kipuff rendszer.
Váltó (TF727 3seb automata) : Teljes felújító kit bolygókerékkel,
lamellasorral, tömítéssel, szimeringgel, minden kis mütyűrrel. Új
kardánvilla, kardánkereszt, kick-down rudazat.

Hozzászólások
Szépótó!
Büszke lehetsz rá :)
Ja és tessék venni hubcap-eket :P
Hát barátom,elfogultság nélkül nemtudok írni;-)1-et mondok,mostmár élvezd és sok élménydús kilómétert tegyetek meg eggyütt.
Add el a gumikat nekem! :))
hátsó hídra cserélhető :)
ööö....:))
Asszem nem fog menni:)
nekem még volna itt egy hh...
Már gyüjtöm a $$$-t :)
mini hát! nem látszik?
nem volt drága.
Ha egyszer eladó lenne, feltétlen szólj! :) Üdv. bsipos
Szia!
Jól emlékszem, hogy debreceni vagy?
Március 22-én ha minden igaz, lesz egy minitali ott. Ha készen lesz addigra az autó, akkor megpróbálok eljutni oda. Sajnos elveszett az email címed. A szigeti.attis(kukac)gmail(pont)com -ra elküldhetéd.
Pár kép az autóról lassan elkelne még ha lehet :)
Érdekelne mi van ezzel a géppel.