1982 Plymouth Gran Fury Salon

Gran Fury

  • Motor (318 V8): Komplett hengerfej gépmunka, illetve ami újként került
    beépítésre: vezérműlánc, olajpumpa+olajnyomás jeladó, benzinpumpa+szűrő, Holley 600CFM 4bbl karbi, gyertyák, gyertyakábelek, önindító (ministarter, ég és föld a gyárihoz képest), hengerenkénti leömlő, komplett H-pipe kipuff rendszer.

    Váltó (TF727 3seb automata) : Teljes felújító kit bolygókerékkel,
    lamellasorral, tömítéssel, szimeringgel, minden kis mütyűrrel. Új
    kardánvilla, kardánkereszt, kick-down rudazat.

  • Eredetileg vajszínű lehetett, de az előző tulaj mielőtt megvettem fújatta újra és azóta metálkék. Nem show minőségű a festés de bőven élvezhető. (pár óvatos megfolyás van rajta). A hátsó lökös hibátlan, az első nem, viszont oda is van cseredarab, ami a hátsó híd mellett várja beépülését.
    A kerékjárati ívkörüli krómok nem hibátlanok, de könnyen beszerezhető.

  • Hátsó híd: Új Heavy duty laprugók szilentekkel. A híd a gyári 7 1/4-es. Új, gyári méretű 4db 205/75R15-ös Kumho white wall gumit.

    Fék: Az első fékek hibátlanok, azokhoz nem nyúltam, a hátsókon cseréltem dobot, pofákat, rugókat.

    Kaszni: Rozsda sehol, az alváz pedig teljes alvázvédelmet kapott tavaly nyáron.

  • Beltér: Na ehhez nem nyúltam. A tetőkárpitot az előző tulaj cserélte, jó állapotban van, pár helyen picit púpos rajta a szövet.
    A műszerfal jó, ajtókárpitok szintén.
    Ami hiba: első ülés hosszanti varrásai mellett szakadt, illetve a padlókárpit hátul a kardánalagút mellett szintén kicsit szakadt.

  • Ami még hátra van:
    A klíma jelen pillanatban nem működik, mivel a klímakompresszora nincs beszerelve. Kérésre ez orvosolható.

    Mióta nálam van az autó (2004.08) összesen 8440 km ment bele és
    végig garázsban állt. Azt hiszem nem hajtottam nagyon szét :) Műszaki van rajta még 1 év. Problémamentesen átírható.
    Tiszaújvárosban lakok, itt van az autó is, bármikor megtekinthető, ha előtte egyeztetünk.

Hozzászólások

  1. nagrom  - 2006. április 27. 15:31

    Szépótó!
    Büszke lehetsz rá :)
    Ja és tessék venni hubcap-eket :P

  2. Reseda  - 2006. április 29. 10:25

    Hát barátom,elfogultság nélkül nemtudok írni;-)1-et mondok,mostmár élvezd és sok élménydús kilómétert tegyetek meg eggyütt.

  3. dzé  - 2006. november 28. 13:31

    Add el a gumikat nekem! :))

  4. Capt  - 2006. november 28. 18:51

    hátsó hídra cserélhető :)

  5. dzé  - 2006. november 29. 14:50

    ööö....:))
    Asszem nem fog menni:)

  6. kölyök  - 2006. december 26. 15:13

    nekem még volna itt egy hh...

  7. Capt  - 2006. december 27. 09:29

    Már gyüjtöm a $$$-t :)

  8. kölyök  - 2007. február 20. 18:21

    mini hát! nem látszik?
    nem volt drága.

  9. bsipos  - 2008. február 26. 16:42

    Ha egyszer eladó lenne, feltétlen szólj! :) Üdv. bsipos

  10. Capt  - 2008. február 27. 13:17

    Szia!
    Jól emlékszem, hogy debreceni vagy?
    Március 22-én ha minden igaz, lesz egy minitali ott. Ha készen lesz addigra az autó, akkor megpróbálok eljutni oda. Sajnos elveszett az email címed. A szigeti.attis(kukac)gmail(pont)com -ra elküldhetéd.

  11. Lord_KROK  - 2011. május 5. 15:42

    Pár kép az autóról lassan elkelne még ha lehet :)

  12. Janika  - 2020. december 27. 22:27

    Érdekelne mi van ezzel a géppel.


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére