1979 Buick Electra Park Avenue

Lassú történések

  • Utánna mentünk próbakört, és örültünk hogy a váltó hibátlanul teszi a dolgát.
    Természetesen a hibás rész a hűtőben ki lett iktatva, és bekerült egy plusz váltóolajhűtő.

  • Közben megérkeztek a cserélendő alkatrészek, nekiestem kicserélni őket: motorolaj, olajszűrő, benzinszűrő, levegőszűtő, ékszíjjak.
    Az egyik keréktől elég idegesítő nyikorgás jött, úgyhogy kicserélem az első fékpofákat is - ettől szerencsére a nyikorgás is megszünt.
    A tárcsák elöl szépek , nem kopottak, úgyhogy azok maradtak.
    Bezsíroztuk az összes gömbfejet is ha már úgyis alatta voltunk.

  • Hogy ne legyen egyszerű az élet, a vízpumpa elkezdett csepegni.
    Nem akartam nagyon megszivatni magam, ezért gyorsan kicseréltem egy újra.
    Csepegés megszüntetve ! :)

  • A gyakori használat közben elkerülhetetlenné vált a tompított fényszórók cseréje, így most már remekül látok vezetni sötétben is.
    Végre rászántam magam az indexvisszahúzó rugó cseréjére is, amihez nagy segítség volt az itt fellelhető cikk: http://v8cars.hu/mag.php?cikk=gm_gyujtaskapcsolo_csereje

  • Megtörtént a nem működő tempomat életre keltése.
    Volt egy tartalék vezértől, de az egy '79-es Caprice-ben volt, így nem volt rajta csatlakozás a "Cruise" lámpának a műszerfalon.
    Úgyhogy szétszedtem és kicseréltem a kettő besejét. Jól látszik hogy az enyémen a rugó el volt törtve, ezért nem működött.
    Most szépen teszi a dolgát, örülök

  • Megtörtént a 36 éves fékolaj lecserélése is - egyenlőre csak a hátsó fékkörben. Szép fekete olaj volt benne.

  • Folyamatban van auto tesztelés, vagyis napi használatba került.
    Minden perc egy élmény, jó vezetni.
    A fogyasztás 25l/100km - végülis nem negyven

Hozzászólások

  1. Tony  - 2016. január 12. 08:05

    Állat vagy! Gratulálok hozzá.

  2. OldsMan  - 2016. január 12. 08:14

    Köszi :)


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére