1990 Ford Taurus Station Wagon

Taurus

  • Ez volt az első kép amit itt a V8 cars-on láttam a hírdetések között.

  • Utána jöttek a szokásos körök, telefonálgatás, mikor lehet megnézni az autót, aztán elmentünk megnézni,utána próbakör, az autó az elvárásoknak megfelelt amit ennyi pénzért lehet kapni.Apróbb hibái vannak ugyanúgy mint az összes ilyen korú autóknak.

  • 2007.06.13. Az autó végre itthon! Először a haveromékat útba ejtettem hogy megmutassam a vasat,kiszállok az autóból elindulok a feljárójukon visszanézek a kocsira látoma alatta áll a víz,na visszarohanok aláfekszek, csöpög a víz elég intenzíven egyböl idegskedés na mi a f.sz van má vele? Meg se jöttem még vele má baj van! Aztán én hülye rájöttem hogy a klíma vize csöpögött. Na a vérnyomásom 400-ról visszaesett a normálisra,tehát az első kaland meg is volt.

  • folyt. köv. csak először lemosom meg kitakarítom hogy szép legyen!

  • Na itt van pár kép lemostam a gépet most nagyon csilli villi!

  • Kapott új vezetékeket is mert össze-vissza voltak tördelve, meg szakadozva.Vettem még új akksi sarukat is mert azok is mindenre jók voltak csak saruknak nem.

  • Megtisztítottam a levegő beáramlót is mert ott vastagon állt a szar, szerintem még az amerikai faleveleket szedtem ki.

  • 6+2 személy :)

  • Meglettek véve az alktrészek,és hál istennek tökéletesen működik.Úgyhogy újra rójuk a mérföldeket!

  • Itt vannak berakva az új alkatrészek.Párhuzamkapcsoló relé, és a feszültség szabályzó.

  • A kis 2,6 köbméteres csomagtér

  • Köszi Bone a tanácsot,megfogadom mert a szervó tényleg nyöszörög.Na itt láttszik hogyha az ember profi.

  • 2007.06.22.
    Indulás Mályinkára. Meg se kottyant neki a 200 km-es kis túra, 120-as tempónál kisimult a hangja,úgy ment mint az álom

  • Végre helyén a matrica.

  • 07.07.07.
    Sajna halódik a vas.Valami elktronika problémája lehet mert nem akar mindíg indítani,meg az ablakot sem akarja megmozdítani.Úgyhogy most egyenlőre itt állunk tanácstalanul.

  • Ha esetleg valaki tud valami tanácsot adni akkor azt nagyon szívesen fogadom.

  • A verda szerelőnél. Szétszedtük az önindítót megnézni ,hogy amiatt nem indul vagy valami más az ok.Az önindítónak semmi baja nem volt visszatettük,utána jöttek a további szűrések.Mondtam a szerelőnknek, Pikolónak hogy egyszer néztünk egy Lincolnt és az sem indult csak ha egy dróttal rövidre zárta az ürge az önindító párhuzam kapcsolóját a toronynál, megkerestük rövidre zárás... a motor azonnal indult tehát megvolt a probléma. Utána kiszedtünk megnéztük hátha meglehet pucolni, megpucováltuk hát nem lett jó.Úgyhogy venni kell egy másikat.Azt még kiderült hogy a fesz. szabályzó is szar. 18,7 volttal tölti az akksit, azt is venni kell.

  • Pikoló szétbombázta az önindítót :D
    Egyébként egy mágus a csávó. Aki itt Biatorbágy közelébe lakik csak ajánlani tudom mert még a szarból is várat tud építeni.

  • Ilyen volt...

  • ...És ilyen lett.Még kitakarítom kívül-belül,meg rendbe rakom a motorteret és aztán irány komárom!

  • Komárom. Nagyon fasza hétvége volt, vasárnap nem kellett volna az az eső, de jó volt

  • Itt a Blazer ablakából kukucskálunk ki

  • Ott meg a sarokban láttszik (Photo by:Zola)

  • 2007.10.07.
    Úgy gondoltam kiszedem a oldalsó helyzetjelzőt és kipucolom mert elég koszos volt,aztán mikor kiszedtem eléggé meglepődtem,mert legalább 1 cm retek volt a kocsi és a lámpa közt.

  • és belül is elég koszos volt úgyhogy beáztattam és ott is kitakarítottam.Sajnos már beraktam mikor eszembe jutott hogy tisztán is le kéne kapni,hétvégén kiszedem és akkor megmutatom milyen tisztán.

  • Na hamár benne voltam a bütykölésben eszembe jutott hogy amiket láttam képeket hasonló taurusokról akkor láttam hogy elöl nem csak a szélső helyzet jelző ég hanem az irányjelző is.Gondoltam hogy lehet hogy csak ilyen kinti sufni-tuning, aztán ahogy nézegetem a képet egyre jobban tettszett.Na mondom magamban ha már ők megcsinálták akkor én is,mert szerintem egy amerikai autón minnél több sárga helyzetjelző van annál jobban néz ki.Na neki is estem elkezdtem bontani mert nem egyszerű az izzót kivenni,na mikor sikerült akkor látom hogy van ott egy vezeték ami az index foglalatból jön ki és nincsen gazdája húzom kijebb akkor látom hogy a vezeték el van kötve fére szigetelő szalaggal.Gyorsan lebontottam drótokat összesodortam helyzetjelző fel...ÉG!Akkor rájöttem hogy ennek így kell működni,akkor még nem is sejtettem hogy miért lett elvágva a vezeték,na kiszedtem a másikat, drót össze villany felsemmi.Na ott rájöttem hogy azért lett elvágva mert kiégett az izzó és inkább elvágták minthogy kicseréljenek egy rohadt égőt,akkor inkább egyik se égjen.Az Atlantic Motors-nak hála sikerült égőt vennem és kicseréltem.Úgyhogy most tökéletesen működik.És szerintem marha jól néz ki.Itt van pár kép működés közben.

  • Itt van pár adat az autóról
    SPECIFICATIONS FOR REFERENCE PURPOSES
    Body Style: Staion Wagon
    Transmission: 4 Speed Automatic Overdrive
    Drivetrains: Front Wheel Drive

    1990 Ford Taurus L Wagon Performance
    -2,982 cc 3 liters 6 V front transverse engine with 89 mm bore, 80 mm stroke, 9.2 compression ratio, cast iron block, cast iron head, overhead valve and two valves per cylinder
    -Unleaded fuel
    -Fuel economy EPA highway (l/100km): 8.1 (Padlógázzal 23 Liter)
    -Multi-point injection fuel system
    -61 liter fuel tank
    -Power: 108 kW , 145 HP @ 5,250 rpm; 170 ft lb @ 3,250 rpm
    -Top speed: 121 MPH
    -Acceleration 0-60 MPH: 11 sec

  • Ma eladtam az Autót,átvészeltünk pár kalndot és autóztunk jó pár mérföldet együtt,remélem az új gazdájánál legalább ilyen jó sora lesz mint nálam.Ezúton is szeretnék az új tulajnak sok sikert kívánni hozzá! Ennek a sztorinak itt vége van!

Hozzászólások

  1. bone  - 2007. június 19. 22:44

    Taurus jó!
    Az egyik legjobb midsize. Ha csikorog a szervó, cseréld le az ATF-et Steering Fluid-ra, elhallgat.
    Hajrá!

  2. StangMan  - 2007. június 19. 23:23

    jóautó! kombi jól is néz ki... sok szerencsét hozzá!!!

  3. Trapeznaci  - 2007. július 7. 21:02

    Szia.
    Ezt néztem ki magamnak,de mást vettem helyette..
    A legjobb arcú Taurus.A fiatalabbak szerintem már nem szépek.
    Sok sikert hozzá!

  4. Eldorado  - 2007. július 13. 22:13

    Kösz srácok a bíztatást :D

  5. FalkonSS  - 2007. július 31. 16:40

    Szerintem nagyon jól nézki a vasad !!

  6. Mocorgó  - 2008. január 7. 13:15

    Szép ez a kombi!

  7. zsozso5000  - 2008. január 19. 16:42

    Nagyon jó garázs!

  8. Piii(3,14)  - 2008. február 14. 21:37

    Nagyon szép állapotu a buickod.És a garázsod is cool.Komolyan öröm volt látni,és olvasni.

  9. NaNo  - 2008. február 14. 22:03

    Tetszik a Buickod,nem rossz.Sok boldog km-t vele.

  10. !sharky  - 2008. február 15. 06:01

    Szép a Buick nagyon, tetszik a szín elosztás. A Phoenixemnek is hasonló a festése, csak az szürke-fehér. A buszhoz meg szurkolok, én is most vadászok egyre, de nekem inkább az Econoline jön be. Sok sikert mindkettőhöz ;)

  11. Flex  - 2008. február 15. 12:38

    Hűű, pofás kis Skylark. Írj pár mondatot az általános állapotáról.

  12. FalkonSS  - 2008. február 16. 16:34

    Nagyon zsír a Buickod!!!!!

  13. Cece  - 2008. február 17. 21:08

    Hello!
    Nekem eddig nem nagyon jöttek be ezek a skylarkok, de a Tiéd írígylésre méltó!Nagyon frankó!Gratulálok!!!

  14. Piii(3,14)  - 2008. február 17. 21:27

    Űdv.A Buicknak gyönyörű a belseje.Nagyon tetszik.

  15. Johnny Skylark  - 2008. február 18. 19:40

    Halihó!
    Végre egy újabb Skylarkkal bővült a garázs, és nem is akármilyennel. Láttam már egy párszor élőben és nagyon tetszik. Gratulálok hozzá és vigyázz rá :)
    Üdv,
    Jani

  16. Malac  - 2008. február 21. 18:14

    Szevasz bazmeg! Bánom,hogy nem láttam még élőben na mind1 majd annak is eljön az ideje.Majd hozzd be ha lesz pénzed bengára :) Mellesleg k***a jól néz ki nagyon fasza a gép.

  17. !sharky  - 2008. március 20. 20:28

    WoW!!! Ez a váltógomb a Buickon nagyon ötletes, gratu hozzá! Aztán épülj fel hamar ;)

  18. Piii(3,14)  - 2008. március 20. 20:37

    Jó ötlet volt a dobókockás váltó.Gratula.

  19. Eldorado  - 2008. március 20. 21:04

    Kössz Srácok, azon leszek

  20. schmidm. zoltán  - 2008. november 8. 00:39

    hali! jó olvasgatni az írásaitokat, jók ezek a kocsik. egyébként az én szívemhez a 90es évek közepi skylarkok állnak a legkozelebb vmiért. jövőre mképp szeretnék eljutni a találkozóra.

  21. neppi  - 2010. november 13. 21:36

    faja lett a vas


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére