A munka zajlik, megérkeztek az első képek.

1954 Ford F-Series F-100 Panel
Lakatolás. Háát...
-
-
Van baj.
-
-
Nem véletlenül hiányzott az ereszcsatorna sem.
-
Ez itt újdonság, nem számítottam rá, hogy a vakolókanalas mester itt is dolgozott rajta.
-
Ez a legoptimistább kép egyelőre.
-
A kőműves itt is járt.
-
Absztrakt műalkotásnak is beillik.
-
Jutott oldalra is az anyagból.
-
Ez meg újságpapírból és műgyantából volt.
-
A jobbik oldalon (ami a bal) már alakul a lámpa helye.
-
-
Így legalább nem kell tükörből tolatni.
-
A panel oldalába hegesztett fémvonalzó a bizonyíték rá, hogy a lehető legpontosabb munkára törekedett az amerikai mester.
-
Vagy egy drága extra lehetett ez szabóknak, méterárusoknak.
-
Végre megvannak a nyílások, és...
-
... a helyére fér a maszk! Jó ideje senki nem látta így a pofáját.
Ja, és megint van eleje a sárvédőnek, ezúttal már fémből. -
Vettem egy bontott műszerfalat, és a kettőből összeraktam egy faszát. Ha sikerül megfelelő jeladókat is szerezni, akkor komoly műszerezettséggel
és index visszajelzőkkel bővül a jármű. Az index amúgy egy az egyben extrafelszereltség volt ekkoriban. A 12V-ra alakítás miatt azért van bennem pár kérdőjel.
-
Pár rozsdás vasdarab milyen boldoggá tud tenni egy férfiembert! A hátsó ajtóknak csak a váza volt meg, lehetetlen küldetésnek tűnt beszerezni a hiányzó dolgokat. Ha nem is minden, de a java megvan!
-
És ha már öröm! Jó szériában vagyok, a hátsó ajtók kédereit tized áron, az oldalsókat féláron sikerült leütni ebay-en. És egy nélkülözhetetlen
mooneyes fordulatszámmérőre is lecsaptam, szintén féláron.
-
Elhoztuk a járművet a lakatosoktól. Nagyrészt fémből van, újra masszív a szerkezet, az vitathatatlan, de lelkiismeretesebb, szebb és pontosabb munkát vártam. Magasra tette a lécet Pál Robi az Olds lakatolásakor, arra minimális gitt (nyelvtanosoknak kitt) kellett.
-
Jól indult a folyamat, aztán valahol félresiklott. Jól mutatja ezt az első és az utolsó javítás közötti különbség.
-
Nézzük a jót: újra nyílnak a zsanérok hiánya miatt korábban fixre csavarozott hátsó ajtók. Ajtóhatárolókat még szerezni kell.
Hozzászólások
Tiéd lett Zola!?Gratula!Tényleg jó helyre került!!
Gratulálok hozzá, legyen sok örömöd benne! És üdv a Fordosok között! :)
Szereted a kihívásokat... Túl régóta nem volt szétszórva körülötted egy konténer alkatrész?
Aszta.... gratulálok! Nagyon nagy kedvencem!
Azok a ford tükrök elég nyamm.
Nyomasd Zola! Jó ezt a fejlődést követni!
Jó az a maszk! Maszkulin! Garatulálok, GOOD LUCK!
Gyííí Zola, ez atom!
Gratula a géphez, ezt most találtam, nem építenél belőle valami hasonlót? :D (Lécci-lécci !)
Majd truck-1
Nekem csak egy unalmas, acélfelnis, fehérgumis enyhe custom a cél.
Hát a fenti is enyhe custom...
Majd lecseréled a gumikat fehér peremesre...
Igazi Challenge, dehát innen szép nyerni! Hajrá!
Továbbra is szuper! A fehér hűtőrácstól olyan mint Drakula :)
Jajj, nem irigyellek. (ahogy magamat sem) Remélem lesz hozzá kitartásod megint.
Na egész jól haladsz, ne add fel, már egészen autó formája van! Szerintem jobban tetted, hogy nem egy fehér kesztyűs full restaurálással kezdted, így hamarabb lesz meg az az élmény-vagyis amikor már önjáró lesz- ami továbblendít majd. Jól látom, hogy piros búrába sikerült narancssárgán villogó indexet varázsolni? Mi a titok?
Igen, erős fényű narancssárga LED izzó átviszi.
Vagy úgy, értem, köszönöm! :)
!roadkill
Húúú meg haaa! Én nem is tudom mit csinálnék ilyen helyzetekben- nagyon lazák vagytok! Csak így tovább- minden jó, ha jó a vége-amíg meg nem jó, addig nincsen vége!
Végignéztem. Atom! Gratulálok, jól nyomjátok Kundival. Le vagyok maradva az oldalt követésben :-(