1981 Cadillac DeVille Sedan

In my car..

  • Klíma mèg várat magára.De azèrt projectből nincs hiány, vezèrlèst, super dutty vízpumpát, ès új hűtőt is kapott a picikèm..

  • Nice car😎

  • 5 éve együtt!! Élmény vele minden perc.
    Úgy néz ki, hogy kifizetődő döntés volt, a motor, és az üzemanyag adalékolása, valamint a nagyobb vízpumpa,és az erősített hengerfej csavarok alkalmazása..
    Az 5.7 D mégiscsak használható mindennapra is!!

  • Sajnos bele kellett nyúlni a motorba ismét.Az egyik indítás után tolta ki a vizet a kiegyenlítő tartályba .Minden előzmény nélkül.De valami iszonyat módon.
    Másnap el is kezdtem a bontást,kiváncsian várva mi történhetett.Az első hiba már a hengerfej levétele közben látszott.Kilazultak a csavarok.Utána olvasva,és pár szakember megkérdezése után, valószínűleg a fel-pro hengerfej tömítés nem volt jó minőségű.Ezért lazulhazott fel,valamint az ARP-csavarokkal éppen az 5.7D kapcsán lehetett olvasni hasonló végkifejletről.

  • Mivel azóta már három darab motor figyel a kamrába tartaléknak így könnyű szívvel kezdtem el a javítást otthon egyedül. Sajnos még egy hibát véltem felfedezni mindkét oldalon más vastagságú hengerfejtömítés lett felrakva. Most úgy döntöttem hogy itthon csináltatok egyedi hengerfej tömítést hozzá. elküldtem egy szakembernek aki postafordultával megküldte az általa tervezett A gyárinál vélhetően jobb tömítést.Valamint ellátott jó tanácsokkal a csavarok meghúzásával kapcsolatban.
    A szívósor cseréltem még ki egyedül egy jobb állapotúra, de alapjában véve nem kellett semmi mást csinálni. nem síkoltattam, mivel gondoltam időben észrevettem a hibát más gond nem lehet.

  • Másfél hét éjszakai szerelés gyümölcseként sikerült összeraknom. azt kell mondjam pöcc röff gyönyörű hangja van nem tolja a vizet reméljük a legjobbakat.... úgy terveztem hogy egy év után ránézek a csavarokra és ugyanakkora nyomatékkal rá húzok még egyszer.. kíváncsi vagyok az eredményre.....
    Még mindíg ugyanúgy szeretem,a kis malőr ellenére más gond nem volt vele,nagyon megbízható...Nekem nem kellene mas autó.

  • A motorral nincs már gondom,és a sikeres szerelésen felbuzdulva,nekiálltam a fűtő-hűtő doboz szétszedésének,mivel,az utastérbe esőzés közben beszivárgott a víz...Első fej vakarásom a motorháztető leszedése volt.Vajon egyedül hogy a P-be tudom leszedni🤔A mellékelt ábra mutatja a siker kulcsát..😊

  • Így már könnyű volt átforgatni az autó elé.
    A lebontás után vízzel teszteltem a lehetséges helyeket,Meg is lett a hiba.Pár autó bontása közben szinte mindegyiknél ezen a részen ,a doboz és a beltér találkozásánál tapasztaltam erős rozsdásodást.Talán az évek során elporlad itt a tömítés,vagy lehet gyárilag nem volt egy jó megoldás?Nem tudom,de megpróbálom megoldani a dolgot..

  • Kipucoltam ,rozsda maróztam,hála égnek nem volt annyira vészes,csak azon a részen ahol befolyt a víz.Szépen megszárítottam,és a kedvenc tömítő pasztámmal 3 fázisban letömítettem az egészet.

  • Mindent kiszedtem ,lepucoltam,újra tömítettem,a fűtő radiátort kicseréltem .Jó móka volt 😊

  • Most már tényleg mehet a klíma rendbe tétele,a dobozzal már nem kell foglalkozni.A fűtő radiátort leteszteltem mielőtt betettem.

  • Decemberbe kaptam időpontot a kárpitoshoz,a műszerfal fedél végre meg lesz szépen csinálva.

  • Ránézve A hangszórókra ez a látvány fogadott.Pedig szepen szólt!🤔
    43 év napsütés .....Megérett a cserére😉

  • Csak az első üléseket kell javítani..

  • A hátsó traktus még mindíg bomba!! És teljesen eredeti!
    Végre a beltér is patika lesz!

  • Amíg a kárpitos dolgozik,úgy döntöttem kiszedem akkor már a szőnyeget is.
    Lássuk mi van alatta!!
    A kis beázás miatt is aggódtam nem e hagyott nyomot az anyós ülès felől a padlón...

  • Úgy nèz ki minden rendben lesz,az alja mondhatni makulátlan.
    Egy kèt helyen van egy kis rozsda pötty.
    A hangszigetelő szivacsok is szèpek.

  • Ezeket a kis felületi kezdemènyeket kell kezelni.

  • Szőnyeg pucolás,rozsda írtás indul.....

  • Az egész kapott egy cinkromátos alapozást,és egy réteg hang szigelő lapot.

  • Szivacsok mentek vissza,mert jó állapotúak voltak. közben kicseréltem a klímavezérlőt hál' istennek a bontott kocsimba volt egy jól működő darab így azé .került bele.

  • Van 4 darab kompresszorom,a jobbik fel lesz most újítva ,és végre fel lehet tölteni gázzal,új tömítés készlet,szárító szűrő,csőszűrő már megvan hozzá.
    Sikerült kicserélnem a motorháztető nyitó bowdent is.Az enyém el volt törve,de volt egy teljesen ép,most ez is rendben.Célom,hogy tavaszra minden!!működjön benne..

  • A küszöb díszeket krómtisztítoval,újjá lehet varázsolni..

  • Még a kárpitos tököl.. Addig..
    Neki ugrottam azoknak a dolgoknak ami nagyon zavaróak voltak,és már rég meg kellett volna csinálnom.az ajtóm lógott és már a fiókban figyeltek az új pin-ek jó ideje.Most végre kicserélem.A kábel védő gumi szétvan,a donoré ép,csere.Az első villany ülés kábele elszakadva,csere...

  • Az ajtót is kezelésbe veszem,ha már lent van.

  • Csiszolás után,rozsda átalakító,és alapozó .
    Hála égnek nem olyan durva a helyzet.
    .

  • A zsanérok szépen lejöttek,kis szopással szét is szedtem,már az új stiftek bent.
    Az alsó volt a ludas,azért lógott az ajtóm,durva kottyanás volt bent.

  • Megy vissza minden szépen.

  • Kész a műszerfal tetőm,es az ülések!!

  • Faja lett minden!

  • Végre dísztárcsában is révbe értem,felújítottam őket is.
    Klíma kompresszor már úton,már csak tényleg ez maradt hátra...

  • Műszaki vizsga ismét pipa!
    A hátsó lámpáimat csináltam meg tökéletesre!
    Lada 1200s lámpáiból faragtam ki a sárga indexet!Így már az is E-betűs lett!😉

  • Az íve teljesen olyan mint a Cadi-é.
    Úgyhogy bármilyet ki lehet faragni belőle.

  • Mivel van még pár tartalék hátsó lámpám,még csinálok másfajta verziót is belőle.Mondjuk fehér búrásat sárga égővel.
    Meglátjuk milyen lesz.Ez most tetszik egyenlőre..

Hozzászólások

  1. k.csaba  - 2016. március 8. 15:54

    Nagyon jó a kocsi!!! remélem eljössz a cadillac ranchra vele!

  2. keke0323  - 2016. március 8. 17:05

    Köszi! Még most sem hiszem el, hogy az udvaromon áll.Ha elkészül addíg,akkor ott a helyem!

  3. johnred  - 2018. június 20. 23:39

    Az elmondottak a benzines porlasztósokra is állnak!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére