1981 Cadillac DeVille Sedan

Állapot felmérés

  • Már előre beszereztem a kötelező és nélkülözhetetlen szerelési könyveket!
    Köszönet tibi500cid-nak!!

  • Miért pont Diesel?.Volt már nekem ilyen, szerettem,és tudom mik a nyügjei,mire kell figyelni,és tudom azt is, hogy folyamatos babusgatást igényel.
    Itt már meg is mutatkozik a múlt törődése,mivel a gyári gázolajszűrő ki van már cserélve egy vízkiválasztós fűtött darabra.Igaz made in germany, de ezt most lenyeljük.Inkább mint a hengerfej leugorjon a helyéről.

  • Az izzítórendszer nem működik.Ennek ellenére az autó szépen beindult, és hidegen is füstmentessen járt!
    Viszont a hűtőrendszer ramaty állapotban van.
    Első dolog lessz a termosztátcsere és a hűtötisztítás.
    Majd kideríteni hogy a hengerfejtömítés milyen állapotban van.Ennek a motornak ez a első számú hibaforrása.Ha javítani kell,minőségi alkatrészekkel jó eredményeket lehet elérni.

  • Sikerült a műszaki!Kicsit para volt, mert vizsga nélkül nem lehetett volna átírni a vasat.De k.spori fórumtársamnak köszönhetően gyorsan sikerült felkészíteni!A karosszéria nagyon jó állapotban van!
    Kapott gumikat,egyenlőre sajna nem sikerült fehér csíkosat elővarázsolni ilyen gyorsan.Pár dolog nem működik,elektronikát át kell néznem,a generátor kuka!
    De legalább nem fogok unatkozni:-)
    És végre vezethetem ezt a csodát!!Még pár nap és elhozom!!

  • Végre vezethettem!!
    Fantasztikus élmény volt,váltó vaj puha, motor nagyon szépen duruzsolt.Szinte nem hittem el,hogy diesel v8 ketyeg előttem.Az élmény nagyon benne van.
    Viszont nagy bátorság volt lábon hazajönni vele,mivel hengerfej-essen vettem.Legalábbis ezt mondták.De miután megtudtam,hogy pár éve teljes motor és váltó generálon esett át az autó én ezt szkeptikussan kezeltem.
    Az úton 2-szer ment fel a vízhőfok.
    Az elsőnél már ki is szűrtem egy hibát.A fűtőradiátor kifelé vezető csöve jég hideg volt(valszínű dugulás)
    Gyorsan kiktattam a radiátort és irány tovább.
    Az út végen újra kezdett felmenni.
    Hazaérve átnézve végre,észrevettem,hogy a vízpumpát és a generátort meghajtó ékszíj hót laza.Kézzel el tudtam hajtani a tárcsát.Na fasza,csak néha hajthatta meg.
    Most szétkapok mindent! Teljes hűtőtisztítás. Radiátor csere(van raktáron kösz Ricsi) ékszíj és generátor csere(mivel az is szól szépen)
    Persze ettől még lehet hengerfejes is.Csak már akkor legalább tudom hogy mitől lett az....:-)

  • Beltér gyönyörű!!

  • És minden eredeti!!(kivéve a szőnyeg.uhhogy az repül)

  • Még "edzett"amerikai autósként is meglep néhány extra ami benne van az autóban.Pl:autómata lámpa

  • Az anyós is élvezkedhet menet közben az üléssel nem csak a sofőr...

  • Aranyosak a hejzetjelző és index visszajelző kislámpák az orrán.

  • És a bőrtetőn lévő lámpa nagyon dögös.

  • A digitális klíma és fűtés,és a 4 ajtóba integrált szivargyújtós hamutartó egyszerűen pazar...

  • A hab a tortán az elektromos csomagtér nyitás,autómata ablaktőrlés,a rendelhető extrák közül csak a memóriás
    vezetőülés hiányzik.Nagyon vagány.

  • Ja és Spori hívta fel a figyelmemet arra,hogy van benne kanyarkövető fény is.Mindez 1981-ben.A mostani autók meg most arcoskodnak evvel....

Hozzászólások

  1. k.csaba  - 2016. március 8. 15:54

    Nagyon jó a kocsi!!! remélem eljössz a cadillac ranchra vele!

  2. keke0323  - 2016. március 8. 17:05

    Köszi! Még most sem hiszem el, hogy az udvaromon áll.Ha elkészül addíg,akkor ott a helyem!

  3. johnred  - 2018. június 20. 23:39

    Az elmondottak a benzines porlasztósokra is állnak!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére