Miután rendben hazakerült megkezdődött az alapos takarítása. Kárpittisztítás, mosás, waxolás, krómtisztítózás. Kapott friss olajat motorba, diffibe, injektor tisztítót, kimostuk a hűtőt, stb.

1986 Pontiac Firebird
2004-2007 Javítgatások, fék felújítás, stb...
-
-
2004-2005 - Kisebb javítgatások, ismerkedés az ebay-el és a tengeren túli alkatrészbeszerzéssel. Szakirodalom beszerzése, service manual, haynes, stb. Közben kapott egy K&N légszűrőt, apró kupakokat, hiányzó apróságokat, lámpákat és ködlámpákat, Energy Suspension lengőkar szilenteket, Moog gömbfejeket, kerékcsapágyakat, olajteknőt, másik hűtőventilátort, TPI Air Foilt, TB Bypasst, Redline Power chipet, canister filter szűrőt, Bosch Platinum 2-es gyertyákat.
-
Ez mellett volt 2 generátor felújítás, akksi alatt a szétrohadt kaszni javítása, kartervédő lemez készítése.
-
Kipróbáltunk egy Mr. Gasket computer chippet. Jobban gyorsult vele az autó, de letiltott 130mph körül.
-
2006-ban nagy lendülettel nekifogtunk a fékek felújításának. 4 tárcsa fékes a madárka. Márciusra megjöttek az új cross-drilled féktárcsák, betétek, fékcsövek, nyeregfelújító kitek, kézifék bowdenek, légtelenítő csavarok. Berohadt kézifékkel sok meló volt.
-
Ilyen volt.
-
Meg ilyen. Berohadva, hatlapfej lenyalva.
-
Ilyen lett.
-
És a végeredmény.
G-tech-el mérve, 60mph-ről 130 lábon áll meg 0-ra. -
Nyáron új Energy Suspension nyomatékkar szilentet, kormányösszekötő szilenteket kapott. Valamint egy TPIS állítható benzinnyomásszabályzót, új gyújtótornyot (capot, rotort, coil covert), 65.000 voltos Coilt, kiportolt plenumot, hozzáportolt runnereket,
-
és egy Hypertech computer chippet.
-
2007-ben nem sok minden változott. Eltekintve 4 új hangszórótól, Pioneer fejegységtől és kábelezéstől.
-
Meg 1 pár aluminium szelepfedéltől.
-
Illetve építettünk egy 5 méteres szerelőaknát a garázsban a későbbi szerelések megkönnyítésére.
-
-
Nyár közepén még küzdöttünk egy nagy olajfolyással, amit végül sikerült orvosolni.
-
Ezzel egyidőben megszüntettük az A.I.R. rendszert is.
Hozzászólások
Jó kis gép ez, és nem semmi az a munka, ami benne van. Gratulálok hozzá!
Szép lett a motortér, remélem Komáromban élőben is láthatom majd.
Szép az autó, mint mindig!
Jó volt mellettetek állni a Tesco elött...
Aztamindenit!
Nem is tudtam, hogy ekkora projektbe fogtatok. Meg sem néztem Egerben. Komáromban nem hagyom ki!
Minden elismerésem fiúk!!!!
Gratula az átváltozáshoz!
Komáromban jól megnézem.
Nem semmi meló az biztos. Gratula!
Nagyon ügyesek vagytok, minden elismerésem, de ezt már réges régen bebizonyítottátok számomra!
Csak így tovább!
Én is egy hasonló gépen dolgozom segítenél?
Gratula!
Nagyon szép lett!
Te aztan nem vagy semmi. Helyettem sajnos mas vegzi a piszkos munkat, en nem ertek hozza. Irigy vagyok.... :)
Ez nagyon komoly projekt volt!Gratulálok!Nagyon szép lett!
Hát ez nem semmi! Bár 1x én is eljuthatnék erre a szintre! Gratulálok!
Durvák vagytok! Komoly az otthoni felkészültség! Gratulálok hozzá!!!!
Szia Sőre!
Köszi a jó kívánságokat!
Örülök, hogy sikerült a váltót összehozni! :)
Tényleg nem semmi munka volt ez a felújítás le a kalappal!
Jönnek a jó idők összefuthatnánk vmikor?!
beszarás!! hihetetlen!! EZ IGEN!! élmény nézni a garázsod!!! csak GRATULÁLNI tudok!!!!!
Nagyon jo foleg hogy a celszerszamok , gpeket is t e csinaltad k. nagyon komolu
Szia.A Pontiac felújítása során lettem figyelmes a homokfúvós dolgokra amit kitaláltatok,ebben kérném a segítségedet mert én is erre készülök és szeretném tudni mit-honnan és mire figyeljek!
Köszönöm.
peter.hertelendy@citromail.hu
fasza a gép a homokszóráson gondolkodok én is az alján az enyémnek..
Szia.Nagyon jó a verda.Látom ti sem adjátok fel csak igy tovább.
Remélem minél előbb kész lesz, hogy együtt tudjunk gurulni!
Ha tudok valamiben segíteni szóljatok!!!
Szia!
Tetszett a futam, amikor a két Bird ment, gratulálok az eredményhez! Végigolvastam az eddigi bejegyzéseidet, tisztelet a munkáért, amit a gépedbe fektetsz :)