2011.05.21
Nagyjából készen vagyok.
Sikerült kicsit megjáratni a kocsit.

1968 Dodge Monaco
készen
-
-
-
Kicsit rendezgettem a garázsban,és összeszedtem a kidobandó dolgokat.
-
Mióta készen lett,nem volt róla normális fotó,úgyhogy csináltam egy párat.
-
-
-
Az első nagy utunk,Komárom!
Mivel nem voltam még ilyen hosszú úton az autóval,kíváncsi voltam egyáltalán eljutunk-e Komáromig.Vittem mindenféle szerszámot magammal amire esetleg szükség lehet,de sejtettem,hogyha valami gond lesz akkor nem fogom tudni úgyse megjavítani az út szélén.
Így is lett,az M1-esen valahol egyszercsak mintha leállt volna a kocsi,a gázpedálra nem reagállt.lehúzódtam,de lassítás közben mégiscsak működött tovább.Nem tudtam mire vélni,de feltünt,hogy a töltés jelző alacsony értéket mutat a megszokottnál.Komáromban megálltunk venni egy-két dolgot,de ott már nem indult el,bikázni kellett.Sejtettem,hogy a generátorral lesz valami gond.
-
Leparkolás után az első dolgom volt,hogy valami szerelőt kerítsek,aki megnézi,hogy miért nem indul az autó.Szerencsére a közelben volt is egy műhely,ahol a srác megállapította,hogy a diódasor ment ki.Ezt helyben javítani nem lehet,de adott egy töltőt,hogy addig használjam azt.Így a három nap alatt meg sem mozdultam a kocsival.
Najó,szombat este nem bírtam ki és mentünk pár kört az erődben. :)
Eléggé izgultam hazafelé is,hogy vajon mikor fog megállni,még a világítást sem mertem felnyomni.
Nyíregyháza-Debrecen elágazás előtt állt le a motor,akkora szerencsémre,hogy Koke társunk aki végig mögöttem jött,ott előzött meg,mert ment tovább Nyíregyre,de még pont letudtunk állni átcserélni az aksit.
Köszönet érte itt is,meg persze a Fordnak,hogy dupla aksit raktak a pickupjába!
-
A szélvédő alján van egy díszléc.Elég csálén állt.Kiderült,hogy egy csomó fém patent elvan törve.
Le lett galvanizálva mind,valószínüleg ezért.
Nem akartam rendelgetni meg keresgélni,ezért nekifogtam fogó,kalapács meg egy satu segítségével legyártani 10 db-ot.
Hát jó móka,de végülis jók lettek. -
-
Hozzászólások
:))
gratulálok, moparos kollégának!
Nagyon jó forma!
Szintén grat.! :) Gyűlik a sok Mopar...
Használd egészséggel!!!
Üdv!
Nagy királyság ez a vas!! Gratula barátom!
Hello!Eddig jó a sztori,várom a folytatást!
Gratulálok hozzá, nagyon tuti forma!
Jókocsi.
5 ajtós? :)
Gyönyörű a vas, jó a garázs/szöveg is/ királyság sok örömet hozzá
Kárpit ügyben beszélj Bone-al. Hátha a kárpitosa meg tudja csinálni. A web oldalán vannak referencia fotók.
Maga a kárpit a gond nem az ülés kijavitása.
Köszi mindenkinek a gratulációt!
Igyekszem.
Nagyon tetszett a lelkesedés, a megfelelő alany kiválasztása és a megvétel körüli procedúra :) Kicsit újra átéltem vele a sajátomat.
Üdv.Lámpa hegyek...gyönyörü forma..mi kell még.Gratula.
Csókolom!
Március 21-re kész lesz az autó? :)
Ez istenkirályverda!
azt a hátsó lámpaorgiát!! ütôs nagyon!
nagyon tetszik a hátulja!!!
de hol van a törött lámpabúra? )vagy hol tört el?)
Jó sokat kell várj mindennél.
De kitartást hozzá! :)
Minden porcikája gyönyörű lesz az autónak, remélem fogom majd élőben is látni. Kitartást és sok örömöt hozzá!
Szép kis kocsi! Jó évjárat, jó méret :) Egyszer egymás mellé tehetnénk a hajókat egy MOPAR vs. GM összenézésre :) Addig is szép mérföldeket!
spitfire- ez egy jó garázs, örülök a kitartásodnak és a mindenre kiterjedő figyelmednek!
Már csak kicsi híja van, hajrá!
Szia!
Láttam a garázsod, nagyon fasza! A műszerfalat hogyan újítottad fel? Áthuzattad?
Igen.Akitől a kárpitot vettem,neki volt ilyen műbőr anyaga,és azzal lett bevonva.
Gyönyörű Autó! Szép munka!!!
Gyönyörű lehet...!
Szia,Végig olvastam a garázsodat.Nem az én stílusom,de nagyon érdekes és jó a történet.Szépen rendbe raktad,látszik sok munkád van benne.Csak gratulálni tudok hozzá!Mindig is tetszettek az ilyen apróbb részletekig történő felújítások.
Szép!
Gyonyoru kocsi es kivalo munka, Gratulalok hozza !
Szép munkát csináltál, szép autó, és most még a motor is jó lesz...
nyamm
dzé: És azt még nem is mondtam,hogy EFI lesz a vége... :)
jee, faszányos!