1968 Dodge Monaco

készen

  • 2011.05.21
    Nagyjából készen vagyok.
    Sikerült kicsit megjáratni a kocsit.

  • Kicsit rendezgettem a garázsban,és összeszedtem a kidobandó dolgokat.

  • Mióta készen lett,nem volt róla normális fotó,úgyhogy csináltam egy párat.

  • Az első nagy utunk,Komárom!

    Mivel nem voltam még ilyen hosszú úton az autóval,kíváncsi voltam egyáltalán eljutunk-e Komáromig.Vittem mindenféle szerszámot magammal amire esetleg szükség lehet,de sejtettem,hogyha valami gond lesz akkor nem fogom tudni úgyse megjavítani az út szélén.
    Így is lett,az M1-esen valahol egyszercsak mintha leállt volna a kocsi,a gázpedálra nem reagállt.lehúzódtam,de lassítás közben mégiscsak működött tovább.Nem tudtam mire vélni,de feltünt,hogy a töltés jelző alacsony értéket mutat a megszokottnál.Komáromban megálltunk venni egy-két dolgot,de ott már nem indult el,bikázni kellett.Sejtettem,hogy a generátorral lesz valami gond.

  • Leparkolás után az első dolgom volt,hogy valami szerelőt kerítsek,aki megnézi,hogy miért nem indul az autó.Szerencsére a közelben volt is egy műhely,ahol a srác megállapította,hogy a diódasor ment ki.Ezt helyben javítani nem lehet,de adott egy töltőt,hogy addig használjam azt.Így a három nap alatt meg sem mozdultam a kocsival.
    Najó,szombat este nem bírtam ki és mentünk pár kört az erődben. :)
    Eléggé izgultam hazafelé is,hogy vajon mikor fog megállni,még a világítást sem mertem felnyomni.
    Nyíregyháza-Debrecen elágazás előtt állt le a motor,akkora szerencsémre,hogy Koke társunk aki végig mögöttem jött,ott előzött meg,mert ment tovább Nyíregyre,de még pont letudtunk állni átcserélni az aksit.
    Köszönet érte itt is,meg persze a Fordnak,hogy dupla aksit raktak a pickupjába!

  • A szélvédő alján van egy díszléc.Elég csálén állt.Kiderült,hogy egy csomó fém patent elvan törve.
    Le lett galvanizálva mind,valószínüleg ezért.
    Nem akartam rendelgetni meg keresgélni,ezért nekifogtam fogó,kalapács meg egy satu segítségével legyártani 10 db-ot.
    Hát jó móka,de végülis jók lettek.

Hozzászólások

  1. kölyök  - 2007. szeptember 2. 19:58

    :))
    gratulálok, moparos kollégának!

  2. Zola  - 2007. szeptember 2. 20:31

    Nagyon jó forma!

  3. petair  - 2007. szeptember 10. 00:00

    Szintén grat.! :) Gyűlik a sok Mopar...
    Használd egészséggel!!!
    Üdv!

  4. Laller  - 2007. szeptember 12. 20:37

    Nagy királyság ez a vas!! Gratula barátom!

  5. Cece  - 2007. szeptember 12. 22:56

    Hello!Eddig jó a sztori,várom a folytatást!

  6. Tony  - 2007. szeptember 13. 07:46

    Gratulálok hozzá, nagyon tuti forma!

  7. nagrom  - 2007. szeptember 14. 20:57

    Jókocsi.
    5 ajtós? :)

  8. MCougar  - 2007. október 28. 19:10

    Gyönyörű a vas, jó a garázs/szöveg is/ királyság sok örömet hozzá

  9. moparkid  - 2007. október 28. 20:09

    Kárpit ügyben beszélj Bone-al. Hátha a kárpitosa meg tudja csinálni. A web oldalán vannak referencia fotók.

  10. spitfire  - 2007. október 28. 21:26

    Maga a kárpit a gond nem az ülés kijavitása.

  11. spitfire  - 2007. október 28. 21:27

    Köszi mindenkinek a gratulációt!
    Igyekszem.

  12. Tyler  - 2007. október 29. 14:56

    Nagyon tetszett a lelkesedés, a megfelelő alany kiválasztása és a megvétel körüli procedúra :) Kicsit újra átéltem vele a sajátomat.

  13.  - 2008. március 22. 10:34

    Üdv.Lámpa hegyek...gyönyörü forma..mi kell még.Gratula.

  14. Toda  - 2009. február 20. 21:16

    Csókolom!
    Március 21-re kész lesz az autó? :)

  15. Mocorgó  - 2009. június 23. 21:13

    Ez istenkirályverda!

  16. chevelle68  - 2009. szeptember 6. 22:21

    azt a hátsó lámpaorgiát!! ütôs nagyon!

  17. Lord_KROK  - 2009. szeptember 17. 14:49

    nagyon tetszik a hátulja!!!
    de hol van a törött lámpabúra? )vagy hol tört el?)

  18. Lord_KROK  - 2010. október 10. 09:53

    Jó sokat kell várj mindennél.
    De kitartást hozzá! :)

  19. hieronymous  - 2011. január 1. 21:37

    Minden porcikája gyönyörű lesz az autónak, remélem fogom majd élőben is látni. Kitartást és sok örömöt hozzá!

  20. doublefive  - 2011. május 26. 15:19

    Szép kis kocsi! Jó évjárat, jó méret :) Egyszer egymás mellé tehetnénk a hajókat egy MOPAR vs. GM összenézésre :) Addig is szép mérföldeket!

  21. bone  - 2011. május 26. 15:32

    spitfire- ez egy jó garázs, örülök a kitartásodnak és a mindenre kiterjedő figyelmednek!
    Már csak kicsi híja van, hajrá!

  22. 276579P  - 2011. szeptember 16. 11:14

    Szia!
    Láttam a garázsod, nagyon fasza! A műszerfalat hogyan újítottad fel? Áthuzattad?

  23. spitfire  - 2011. szeptember 16. 13:01

    Igen.Akitől a kárpitot vettem,neki volt ilyen műbőr anyaga,és azzal lett bevonva.

  24. Tulkien  - 2011. október 2. 19:35

    Gyönyörű Autó! Szép munka!!!

  25. Tulkien  - 2012. december 8. 22:33

    Gyönyörű lehet...!

  26. csabbi  - 2012. december 9. 06:17

    Szia,Végig olvastam a garázsodat.Nem az én stílusom,de nagyon érdekes és jó a történet.Szépen rendbe raktad,látszik sok munkád van benne.Csak gratulálni tudok hozzá!Mindig is tetszettek az ilyen apróbb részletekig történő felújítások.
    Szép!

  27. Kifli  - 2014. december 3. 20:43

    Gyonyoru kocsi es kivalo munka, Gratulalok hozza !

  28. dzé  - 2017. október 29. 10:58

    Szép munkát csináltál, szép autó, és most még a motor is jó lesz... nyamm

  29. spitfire  - 2017. október 29. 16:35

    dzé: És azt még nem is mondtam,hogy EFI lesz a vége... :)

  30. dzé  - 2017. október 29. 19:29

    jee, faszányos!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére