1987 Chevrolet Caprice

2012. 08.

  • Kunmadarason voltunk és ha már ott jártunk... :)

  • Szerencsére Pé is ott volt a gépével(ez egy másik Pé...) :D

  • Operation Housekeeper 3: Redneck Revenge ingame-ben, épp a kiemelési ponton várjuk sebesülteket...

  • Még több airsoft...

  • Szerencsére Stan barátom is jelen volt a gépével... :)

  • The dirty deal... :P

  • Rió de zsanéró...
    Eléggé szambázott már a sofőr oldali ajtó, mivel legtöbbször az van nyitogatva, és a bronzperselyek feladták a harcot az idővel és az elemekkel...
    De Ervin gyártott bele új perselyeket!

  • Szerencsére még időben megjöttek a króm tükreim is, fel is szereltem őket!

  • A példaképek!

  • Jack-el Komáromban...

  • Cece barátom jóvoltából újabb hiányzó evolúciós láncszem került a helyére!

  • Bár az elsőkről hiányzik a műanyag, de nem is baj, mert úgyis tolóvas kerül rá... :P

  • Felraktam a tolóvasat is...
    Megnéztem vagy húszféle kialakítást, de aztán gyártottunk egy pár rövidet...
    igen, tudom hogy rövidebb, mint a gyári, de nekem napi szinten kell vele parkolni...
    mondjuk a fölöslegesen helyfoglaló dodgemeket mostmár kényelmesen lehet pakolászni... :P

  • Az olajfolt nem az enyém, bár először én is azt hittem, de körbelámpáztam még este, és porszáraz minden...
    Hátrébb is toltam, de reggelre sem lett több folt...

  • Szerencsére szakértő segítségem van a munkában! :)

  • Lassan halad a bontás, pedig mindig van segítség... :)

  • A munkában elfáradva még a masszázst sem kell nélkülöznöm... :P

  • Beköszöntött az esős hideg téli időjárás, szóval mostmár mindenképp muszáj lesz betolni a vasat a műhelybe...
    De amíg odáig nem jutunk, legalább Breki segítségével hazahoztam az üléseket és szőnyegeket a donorból, mosásra takarításra...
    Végre rendes padülésem lesz, ami ráadásul világos színű! :)

    Meg Pistitől kaptam egy felső részt a műszerfalhoz, ami világoskék és mosás után elég jó színe is volt, a szürke belsővel jól is mutatna, de mivel a homokszínű belsőt fogom beépíteni, a műanyagok is homokszinűek, viszont a világos műszerfal borzalmasan tükröződik mikor szemből süt a nap, ezért kap egy matt fekete színt!

  • A meló előtt és után sem tétlenkedtem, szétbontottam egyenlőre csak a hátsó ülést, gépben kimostam Vanish Oxy Action-nel a huzatokat, iszonyat mennyiségű vörös homok és sokéves dohányzás nyomai hagyták el a őket első körben, de legalább az iszonyatos cigiszag eltűnt, amitől alapból hányingerem van...
    Másodiknak gőztisztító majd szintén Vanish-es szivacsos átdörzöslés következett, amit takarítógéppel kiszívattam belőle, most már homok nem volt, de még így is sötétbarna volt a víz, aztán irány a centrifuga...
    Igazából a színe nem változott semmit, de a szaga eltűnt szerencsére...
    Biztos lehetne még párszor kimosni, de egyenlőre megelégszek az eredménnyel...

  • Ha már úgyis szét van szedve az ülés, hár a kereteket és a rugókat lekezeltem Würth-ös rozsdaátalakítóval, olyan lett, mint az új! :)

    Update: összeraktam a hátsó üléstámlát és ülőlapot, mostmár újra a szövet és bársony feszül a pőre szivacson...
    Mivel sajnos én nem rendelkezek semmilyen GM gyártósorral és kárpitosműhellyel sem, így gyári kis rozsdakarikákat sem raktam vissza...
    Valaha acél lehetett, gondolom speckó pisztollyal tolták bele, de én egy kárpitos barátom javaslatára gyorkötegelőt használtam, amiből persze nem lett elég a 100-as csomag, mert a hátsó szekcióra 102 kellett... :D
    Még jó, hogy 300-al készültem rá... :P

  • Ma szétbontottam az első ülést is, újra a kis acélkarika virtuóz felhasználásól győződhettem meg, valamint néhány kedves mondatban emlékeztem meg a GM kárpitosairól, tervezőmérnökeiről és a gazdasági menedzsmentről, remélve, hogy mihamarabb tiszteletüket teszik elhunyt édesszülőjüknél és a találkozás örömet okoz mindannyiuknak...
    Valamint még méltattam a cipzár gyártójának érdemeit is, amely ugyenis az egyik oldalon szét sem jött, így a kocsit körülvágva téptem szét, miközben úgy hullottak a fogai, mint félkarú bokszolónak a ringben...
    A másik oldalon éppen szétjött, de ott is alapos fogpótlásra szorulna végig, úgyhogy újat kell belevarratnom, remélem találok ilyen homokszínű cipzárt...

  • Miután szétszedtem, elkezdtem szintén lekezelni a fém részeket, de közben elfogyott a Würth-ös passziválóm...
    Állítólag lehet kapni valahol 15 kilométeren belül is, de én csak olyantól hallottam, akinek az ismerősének a szomszédja már látott olyat, aki már beszélt azzal az emberrel, aki hallotta már, hogy hol lehet kapni...
    Mivel a legtöbb helyen csak rozsdaoldó van, ami nem az én célomnak megfelelő cucc, a város másik végén a szakadó hóban biciklivel sikerült vennem valami magyar cuccot, Korant néven, olcsó volt, mondom egy próbát megér...

  • És bár háromszor sűrűbb, mint a Würth, ugyanolyan fehér, és ugyanolyan szép fekete teflonszerű felületet hoz létre, csak éppen a vicc, hogy literenként kb. 1/4 áron...
    Jó bőven kentem fél literes kiszerelésből, az egészre alig egy dl lett elhasználva, jó a cucc, olcsó, megtartjuk! :)

  • Összeraktam az első ülést is, kevesebb gyorskötöző kellett, mint a hátsóhoz, sőt lényegesen gyorsabban végeztem vele, mint amíg szétbontottam...
    Muter tegnap szerzett 60 cm hosszú homokszínű cipzárakat, egyszerűen varázsló, sőt be is varrta őket...
    Én meg meghegesztettem a könyöklő eltört alumínium konzolját, ami miatt nem illeszkedett a támla síkjába...
    Valamint az ülésváz hátulján a lemez és a szövet közt nem volt semmi, hogy a hátul ülőknek jó kis térdsérülést tudjon okozni, így ezt megelőzendő tettem bele némi párnázást...

  • Még összerakás előtt beépítettem a vezető oldalra egy kétfokozatú, termosztátos ülésfűtést is, majd összeraktam...
    Közben jól elvágtam a kezem is, két helyen sikerült is hozzáérnem a frissen mosott cucchoz, de szerencsére időben letakarítottam róla... :)

    Összeraktam az ülés rögzítését is, teljesen lerozsdátlanítva, kitakarítva és a sín befújva HHS 2000-rel, jobban siklik mint új korában, meg az ülés magasságán is emeltem, mert nekem nagyon alacsony volt a gyári...

  • Kimostam a szőnyeget is, szintén Vanish, mosókefe, és kárpit tisztítógép segítségével, ebből is borzalmas színű víz jött ki...
    Majd fellógattam a medvebőrt a szárítóra, és beizzítottam Pikachu-t, hogy lehellje rá a meleget... :)

  • Új szélvédővel és az "új" padülésekkel, de még "lélektelenül", mert a lélekemelő(a zsiráf) hidraulikája szó szerint összef*sta magát a motor kiemelésénél, de nem is nagy baj, mert legalább most odaférek a bölcsőhöz, hogy lerozsdátlanítsam...

  • Nah, mondom kihasználom ezt a kellemes nyári időt(+4°C) amíg Kálmán a Bajor Borzalmat rakosgatja össze a műhelyben festés után.
    Neki is álltam szépen lekezelni a zsanérokat, akkutálca alatti részt, bölcsőt, futómű és kormányalkatrészeket előbb drótkefével majd a Korant, de a festésig már nem jutottam el, mert jött a nyári zápor, és így a festést majd megcsinálom, mikorra a Bayerishce Motoren Waste kikerül a műhelyből...

  • Meg persze kicseréltem a felszakadt váltóbakot, valamint a kipufogót rögzítő gumibakot is, ha már a placcon van kézközelben!
    No meg végre hozzáfértem rendesen az előmelegítő lemez levételéhez is, így azt is megtettem, mivel fölösleges a direktszűrőhöz...

  • közel 100.000 mérföld, ráfér már a csere az olajra, volt egy kis szaga, de nem volt vészesen megégve...

  • És az extraszűz olíva... jah nem, hajtóműolaj kellett bele, mindegy még szűz, de ha rajtam múlik, már nem sokáig... :P

  • A tank kipucolva, a szűrője kicserélve, gyakorlatilag a kardánt kell még visszatenni, a helyére, a zárhidat és a vizet bele, de már későn is voltunk, meg befutottak Todáék is, így ez a jövő hétre marad, utána mehet a festőhöz a gépsárkány...
    Mivel a világvége tervszerűen megint elmaradt, így az "új korszak" új kezdetére datálódik szinte a kocsi újjászületése és a Főnix hamarosan a szárnyait bontogatja! :)

  • Ma visszaszereltem a doblemezt, mert fűtés miatt levettem, hogy jobban odaférjünk.
    Meg kilégtelenítettük a fékeket is, mivel a híd ki volt szedve, így muszáj volt, de legalább tuti jó...
    Meg aztán nekiálltunk visszarakni a kipufogót, de az előző true dual rendszernek, bár szép hangja volt, a híd alatt sem volt jó elvezetni, a híd fölött is mindig hozzáért a híd felső lengőkarjaihoz bukkanóknál, a donorból sikerült kimentenem az szétrohadt gyári egycsöves rendszerből a híd felett átívelő hattyúnyakat...
    Hát van neki egyfajta formája, nem a szerelhetőség volt az irányelv itt sem...
    Miután ez nem volt szétrohadva, a régi rendszerem csöveinek felhasználásával legyártottuk a 4-2-1 rendszert, bár meghallgatni még nem tudtuk, mert ránksötétedett, és már nem álltunk neki a zárhidat visszarakni és fagyállóval feltölteni a rendszert...

  • Ide kellett kialakítani a közösítő kúpot...

  • Nem is lett annyira rossz...

  • A kicserélt váltó végi első felfüggesztő pont...

  • Sajnos elég homályos, de itt a második pont és a görcsberándult hattyúnyak...

  • Itt a vége, fuss el véle...

  • Nos, zárhíd a helyén, fagyállóval feltöltve a rendszer, szervó, váltó szitén feltöltve olajjal.
    A tanknál még szivárgott a visszafolyó cső, az is új benzincsőre cserélve...
    Maa egy képet sem csináltam, viszont videót linkelnék végre, ha az a f*s youtube hajlandó lenne feltölteni...

  • Szóval most itt tartok, még elég egyenetlenül jár, sőt az egyik pipa le is volt csúszva így héthengerezett, a gyújtást is be kell állítani még, de határozottan kifelé halad a gödörből... :P
    Négy hónap után újra szól a nyolclövetű!

Hozzászólások

  1. Szecső  - 2011. július 3. 19:08

    Isten hozott pappa! Hajrá

  2. reici77  - 2011. november 19. 12:07

    Csinos darab!

  3. alien576  - 2011. november 19. 14:12

    köszi!

  4. tomeck  - 2011. november 30. 19:09

    Látom jó helyre került PÉ járgánya!
    És még szebb is lett!!!

  5. Szecső  - 2011. november 30. 21:35

    a 3 wheelin gec jó!

  6. alien576  - 2011. december 1. 00:19

    köszi, tomeck!

    ugye, milyen jól mutat, Ati?
    talán egyszer megcsináljuk... :)

  7. LepényBalázs  - 2011. december 1. 10:11

    Még mindig állatul néz ki a Gép, a csikozás is király lett! A PS-os képről nem is beszélve :) GRAT!

  8. FordBuick  - 2011. december 1. 11:06

    Nagyon szép! Nézegettem én is az autót, de végül egy másik Capice lett.

  9. customman  - 2012. január 25. 14:34

    Jó kis garázs! :)

  10. alien576  - 2012. január 25. 16:58

    köszönöm! :)

  11. Patent Laci  - 2012. március 22. 18:01

    Gratulálok! Szép lett a felni!

  12. alien576  - 2012. április 3. 12:52

    Hála neked, és Imi barátomnak! :)

  13. Long74  - 2012. május 11. 12:28

    Fasza lett!! Gratula hozzá!!!

  14. policecaprice  - 2012. június 1. 15:11

    Nagyon szép kis kocsi! Gratula.

  15. tomeck  - 2012. június 4. 15:16

    Egyre faszább,és faszább.
    Ezért van nekem is ilyen!!!

  16. Toda  - 2012. július 31. 19:09

    hmm tetszik a fólia az ajtón, az enyémre is lehetne ilyet valahogy?? :)

  17. alien576  - 2012. augusztus 1. 00:22

    Természetesen, elég sok színben van, e ez a fehér például nyomtatható is eleve, 3D járműfólia egyébként, nagyon pöpec cucc!

  18. alien576  - 2012. augusztus 1. 17:34

    Az még kicsit odébb van, legalábbis pénzileg... :)

  19. Toda  - 2012. augusztus 1. 19:39

    drága móka ez a fólia?? :P
    nem tudom Debrecenbe foglalkozik ilyennek valaki?

  20. alien576  - 2012. augusztus 1. 20:40

    A négy ajtóra anyag+felrakás 25k...
    Viszont ez a nyomtatható és nem lamináltuk le, akkor vastagabb és sokkal fényesebb lenne...
    Meg persze van ettől fölfelé... :P
    De az eleje/vége az olyan 80 környéke lesz majd...

  21. basic  - 2012. augusztus 11. 12:44

    Frankó garázs!
    jó volt olvasni, látni!

  22. kema1  - 2012. augusztus 23. 09:59

    szép a gép, Komáromban volt szerencsém találkozni is vele. A tolóvasba nem köthet bele a yard?

  23. tomeck  - 2012. szeptember 2. 19:27

    Bazzeg ez egyre pöpecebb!
    Öröm nézni a garázsodat!

  24. Toda  - 2012. szeptember 3. 19:46

    Rá se ismerek a vasra már! :)

  25. FordBuick  - 2012. szeptember 6. 13:25

    Basszus! Sajnálom! De szörnyű így látni egy dédelgetett kedvencet.

  26. gulyasdavid  - 2012. szeptember 6. 13:53

    Húú basszameg, NAGYON SAJNÁLOM a dolgot, ha bármiben tudok segíteni csak szólj! Remélem azért neked nem lett bajod!

  27. Pedro  - 2012. szeptember 6. 17:37

    Hát baszki, nem nagyon lehet mit mondani :(

  28. Pedro  - 2012. szeptember 6. 17:37

    Hát baszki, nem nagyon lehet mit mondani :(

  29. HöZsö  - 2012. szeptember 6. 17:39

    Nagyon sajnálom!

  30. kriszchevy1982  - 2012. szeptember 6. 18:16

    .... Nagyon sajnálom a kialakult helyzetet....
    Remélem eléred majd az elképzeléseid újra!

  31. bumbi  - 2012. szeptember 6. 18:31

    Sajnálom... Remélem lesz erőd, időd, pénzed és a lehető legjobb döntést tudod meghozni magad és az autó szempontjából is.

  32. csipi  - 2012. szeptember 6. 18:40

    Részvét!

    Fel a fejjel...mindig van tovább!

  33. bone  - 2012. szeptember 6. 19:19

    Hű, nagyon sajnálom. A lényeg, hogy megúsztad.

  34. Szerviznorbi  - 2012. szeptember 6. 19:52

    ÓÓÓ, Gyász!

  35. alien576  - 2012. szeptember 6. 20:27

    aranyosak vagytok, köszi...
    majd megálmodom még...

  36. Toda  - 2012. szeptember 6. 20:39

    bakkkeeer, most hívtak haveromék hogy mi történt veled, remélem nem lett bajod! :(

  37. macózoli  - 2012. szeptember 6. 21:02

    Nagyon sajnálom, remélem jól vagy! Fel a fejjel azért, ilyen könnyen nem szabadulsz a V8-tól!

  38. DRW  - 2012. szeptember 6. 21:59

    Dekár... Részvétem . :( Vérzik a szívem ilyen láttán.. Remélem össze tudod kalapálni és nem végzi donorként.

  39. Skyhawk  - 2012. szeptember 6. 22:27

    Nagyon rossz látni a képeket is,hát még neked élőben...képzelem...A fő,hogy nem lett bajod!
    Fel a fejjel,aludj rá párat,és megtalálod a
    legjobb megoldást!Hidd el,sokan akarjuk újra
    készen látni a járgányt!!!

  40. Cece  - 2012. szeptember 7. 00:56

    Basszamegbasszamegbasszameg!

  41. Cece  - 2012. szeptember 7. 00:57

    Basszamegbasszamegbasszameg!

  42. Tornado  - 2012. szeptember 7. 08:05

    Baszkiii :((((( Nagyon sajnálom de fel a fejjel!!!

  43. pitta  - 2012. szeptember 7. 08:36

    Gyász.
    Mihamarabbi felépülést!!!

  44. Flanker  - 2012. szeptember 7. 11:59

    Nagyon sajnálom:/

  45. Zephir  - 2012. szeptember 8. 22:35

    áhh Árpi.. sajnálom :-((

  46. Szecső  - 2012. szeptember 9. 14:48

    Ha valamit kell segíteni szóljál!!

  47. janesz85  - 2012. szeptember 9. 17:42

    ahhh, nemigaz!! :(

  48. Sztraki  - 2012. szeptember 15. 22:38

    Sajnálom a járgányt, de legalább Neked nem lett bajod! Ha az újraépítés mellett döntesz, van egy felesleges bal első sárvédőm és pár díszlécem.

  49. yenko89  - 2012. szeptember 16. 20:15

    Erre nem nagyon lehet mit mondani. Még meg is jegyeztük Komáromban, mennyire szép a Taxi és a Police egymás mellett, ráadásul nem messze parkoltatok a mi sátorhelyünktöl. Legszíwesebben elsírnám magam, borzalommal vettem erröl tudomást:S

  50. alien576  - 2012. szeptember 20. 16:59

    Sztraki, érdekel a dolog, mert meg lesz csinálva a gép, kérlek írj már pm-et, hogy megbeszéljük!
    köszi!

  51. kisge  - 2012. október 21. 13:34

    Örülök, hogy nem adtad fel.

  52. FordBuick  - 2012. október 21. 13:43

    Hajrá! Biztos nagyon kemény menet lesz, de még jobban fogod szeretni, ha sikerül feltámasztani.

  53. bumbi  - 2012. október 24. 09:58

    Na, szuper! Kitartás!!

  54. policecaprice  - 2012. november 8. 17:41

    Ezt az arany autót ismerem szerintem, jó lesz ez így. Fasza.

  55. DRW  - 2012. november 8. 17:49

    Ez az! Hajrá... Nagy kár lett volna érte.

  56. the rookie  - 2012. november 19. 10:08

    A macska is olyan mint az úttörő, ahol tud, segít. :)
    Sok sikert az újjáépítéshez!

  57. Long74  - 2012. december 3. 19:29

    Kitartás!! Ilyen segítséggel hamar készen lesz!

  58. FordBuick  - 2012. december 6. 10:55

    Jó olvasni, ahogy napról napra előrébb vagy vele. Hajrá!

  59. alien576  - 2012. december 6. 13:04

    Köszi a biztatást!

  60. policecaprice  - 2012. december 10. 15:57

    Nézem ezt az arany színűt a csavaros lökhárítóival gumicsík helyett meg a fapados belsejével, biztos nem hétköznapi családi autó volt. Jó,hogy megtaláltad. Figyelem a fejleményeket.

  61. bumbi  - 2012. december 19. 18:40

    Tudod, bár soha senkinek nem kívánnám még azt sem, hogy egy karcolás essen az autóján, de a szerencsétlenségeddel az egyik legjobb garázst hozod össze. Csak így tovább, kitartás!

  62. alien576  - 2012. december 21. 15:00

    nem vágytam hírnévre, főleg ilyen áron, de köszönöm! :P

  63. helmiotto  - 2012. december 30. 18:44

    Még most látom mi történt! Nagyon sajnálom, gondolom mit érezhettél! Sok sikert és kitartást!

  64. Long74  - 2013. március 11. 21:15

    Gratulálok!! Nagyon szép lesz!!!

  65. USACARS  - 2013. március 11. 23:11

    jó látni,hogy újra menetkész lesz!

  66. alien576  - 2013. március 12. 15:57

    köszi srácok!

  67. Tornado  - 2013. április 21. 11:53

    Meg se merem kérdezni a tiéd mikor lesz kész :D::D:D:D:

  68. Tornado  - 2013. május 21. 07:00

    Nagyon frankó lett!!!!!GRAT!!

  69. kissis  - 2013. június 14. 15:52

    Apám!!!! KéK!! Vízcső????? Ezt is megértük?! ?! :D :D

  70. kissis  - 2013. június 14. 15:53

    Már várom mikor kékül be a motor! :D :D

  71. bandi111  - 2014. október 19. 21:22

    Jövőre már remélem megyek veletek a konvojban :)

  72. Latyi  - 2014. december 24. 20:42

    Nem dűlöngél annyira?Az üldözéseknél hasznos lesz ez a jó irányú változtatás.:-)

  73. csaba72  - 2015. április 14. 20:11

    El is kelt a nagyvas?

  74. alien576  - 2015. április 15. 06:06

    igen, elkelt! sajnos vagy szerencsére ez még nem világos... :)

  75. csaba72  - 2015. április 19. 19:49

    Milyen V8 nagyvas érkezik a megüresedett helyre?


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére