
II. v8cars kupa Fertőszentmiklós, 2010
Máshol ilyet nem látni
Durva
Superbee
Slick
Húsdarálás folyamatban
Rajtra várva
Turbo Trans Am
Chevyracing Nova
Wattson autója is felvette a ritumst
Trans Am a Stage-ben
Színek
Rajt
A Polara első találkozója
„Igen, tegyünk be egy kapucnist, hátha kell majd az éjszakai futamoknál” - indultunk útnak szombat délelőtt Fertőszentmiklósra, a II. v8cars kupára. Számoltunk a beharangozott lehűlésre, örültünk, hogy végre nem tűzi szét a fejünket a nap, de hogy egy nap alatt 15 fokot esik a hőmérséklet, és a szél elfújja a fényképezőt, arra nem gondoltunk.
Az amerikai autós gyorsulás szerelmeseit nem tántorította el az időváltozás, nem csak itthonról, a hely fekvése miatt Ausztriából is komoly járművek érkeztek. Több autó viselte magán a győri Tubolytech kézjegyét, ellenpólusként kőkemény vasakat mutatott fel Doc Stinger Mopar Garage-e a Chrysler konszerntől. És persze sok független versenyző színesítette a mezőnyt szép eredményekkel.
Anélkül, hogy hazabeszélnék, meg kell állapítanom, hogy jelenleg Magyarországon nincs más gyorsulási rendezvény, ami ennyi amerikai autót vonzana. A V8-as motorok és a merevhidas hátsókerék-hajtás, azaz a klasszikus gyorsulási versenyzés ünnepe ez. Akkor is, amikor két 1000 lóerős nitrós dragster áll a rajtnál, és akkor is, amikor két fullsize kombi feszül egymásnak, és 17-es idővel győz a jobbik.
A Chevyracing már jól ismert Novája új játszótársat kapott a Tubolytechtől. TCsabi Pontiacjától egy évtizede még hangosak voltak a hazai versenypályák, aztán hosszú szünet következett. Két hete, Kiskunlacházán debütált az újjáépített Trans Am, és nem is volt kérdés, hogy tényező lesz a leggyorsabbak között. Mindketten 10-es időn belül, teljesítettek, a kategóriát a Nova nyerte meg.
Slowlow ugyan befejezte a Caprice fejlesztését, de a kék tanknak nem kell szégyenkeznie, azért nem terem minden bokorban egy stabil 10-es autó.
10-es időket futott az SS Motors Vipere és Jonny Niesner Corvette-je is, mindkettő úgy megindult az aszfalton, mintha kötélen húznák.
Oliver Krautberger nem kíméte a Monte Carloját, füstöt és lángot okádva száguldott végig a pályán, látványos teljesítményt nyújtott, amíg a technika ördöge közbe nem szólt. Kis híján bement 12 alá.
Doc Stinger műszaki probléma miatt nem tudta elhozni Coronetjét, így a Hemi motoros 1970-es Dodge Superbee-vel érkezett és versenyzett. Nem semmi, ha még az utcai autód is 12-es időt fut!
Messziről megakadt a szemem egy mattfekete, kompresszoros Nován. Agresszív kinézete sokat sejtetett. A kivágott motorháztetőn bekukucskálva meglepődtem, hogy a Team Liotta könnyített versenyautóját négy dobfék lassítja.
Akit megijesztett az időjárás vagy a távolság az is nyomon követhette az eseményeket a http://raceworld.hu/ target=_raceworld>Raceworld oldalán. Jó közvetítést hoztak össze a srácok, arról már nem ők tehetnek, hogy a szagokat, és a belső szerveket megmozgató mennydörgéseket hál’ istennek egyelőre nem továbbítja az internet.
Ezekhez ott kellett lenni a helyszínen. És megérte.
# |
Versenyző |
Autó |
Reakc. |
60 láb |
1/8 sp. |
1/8 ET |
1/4 sp. |
1/4 ET |
".$sor[3]." | ";
echo "".$sor[4]." | ";
echo "".$sor[5]." | ";
echo "".number_format($sor[6], 4, ',', ' ')." | ";
echo "".number_format($sor[7], 4, ',', ' ')." | ";
echo "".number_format($sor[8], 2, ',', ' ')." | ";
echo "".number_format($sor[9], 4, ',', ' ')." | ";
echo "".number_format($sor[10], 2, ',', ' ')." | ";
echo "".number_format($sor[11], 4, ',', ' ')." | ";
echo "
Hozzászólások
Nagyon nagyot ütött ez a rendezvény, brutálisan komoly járgányokat láttunk kissé irigykedve:D Szuper volt!!!
Hát a képek alapján az egyik legszinvonalasabb tali lehetett idén!
aha