Kiskunlacháza szezonzáró, 2009









Nagy csapat szerveződött a fórumon, hogy az idei egyik utolsó szép hétvégét kihasználjuk. A célállomás Kiskunlacháza volt, a dragracing.hu gyorsulási sorozat szezonzáró versenye.

Sokan versenyezni jöttek, mások csak élvezni az eseményt, megjáratni az autókat, szurkolni az indulóknak. Kohári Zoli külön depót biztosított az amerikai autókkal érkezők számára, amit meg is töltöttünk. Köszönjük!

Reggel még nem volt az igazi a pálya, nem működött a ragacs, sajnos ennek Slowlow Peti itta meg a levét, a Caprice megcsúszott, de nagy lélekjelenléttel, visszahozta egyenesbe az autót. A tapadás híján túlpörgő motor hengerfejes lett, így nem volt lehetőség újra indulni és javítani az időn. Nem a legjobb szezonzárás, de a lényeg, hogy Peti és a Caprice sérülés és talán súlyos műszaki hiba nélkül megúszta az esetet.

Sokan inkább a kezelt csíkon kívül, a sima betonon keresték a tapadást. Délután a melegebb idő a ragasztónak is jót tett, egyre-másra születtek a jó eredmények.

Délelőtt még Kády Peti is megijesztette a lámpasort egy megcsúszott rajt után, de délután a Nova első kerekét emelve kis híján bement 9 alá, az elért 9,006 fantasztikus eredmény!

Nem lehet szó nélkül elmenni a gazdát cserélt Viper eredménye mellett sem, 9,729-et tolt. Nem is olyan rég még a tízes időknek tapsoltunk.

Két hasonló burkolat alá csomagolt eltérő technika mérkőzött meg egymással Koni és Basic futamában, akik mindketten második generációs Camaroval indultak 11-es eredményeket produkálva.

Jó kis nap volt!



Ha segíteni tudtok a táblázat hiányos - esetleg hibás - részeinek kiegészítésében, javításában, üzenjetek!

#

Versenyző

Autó

Reakc.

60 láb

1/8 sp.

1/8 ET

1/4 sp.

1/4 ET

800

Káldy Péter

1969 Chevrolet Nova

0,633

1,353

194,68

5,768

240,44

9,006

801

Szentesi István

Dodge Viper

1,755

1,535

183,81

6,320

231,59

9,729

1720

Kaposvári Konrád

1975 Chevrolet Camaro

0,377

1,840

149,63

7,574

188,84

11,779

1710

Komáromy Zoltán

1979 Chevrolet Camaro

0,766

1,875

149,63

7,678

186,49

11,915

1419

Dózsa László

Chevrolet Corvette

0,332

2,215

142,28

8,186

194,46

12,326

1415

Lantos András

Cobra

0,354

2,123

143,98

8,363

186,88

12,632

1402

Zeher Balázs

Chevrolet Corvette

0,668

2,271

141,17

8,721

180,86

13,121

1404

Bebesi Kornél

1991 Chevrolet Corvette

1,236

2,127

136,13

8,635

169,13

13,260

1408

Pesti Krisztián

1984 Chevrolet Camaro

0,594

2,253

134,86

8,815

166,21

13,494

1723

Csáki Ferenc

1979 Pontiac Trans Am

0,610

2,314

131,67

9,068

164,02

13,877

1409

Kalicz András

1993 Chevrolet Camaro

0,765

2,674

128,18

9,635

167,63

14,480

496

Knefély Péter

1979 Chevrolet Caprice

0,927

1,764

123,80

9,029

124,93

14,684

1414

Belényesi Gábor

1977 Chevrolet Corvette

0,585

2,174

121,31

9,506

152,10

14,699

1418

Czine Mihály

1971 Dodge Challenger

0,561

2,376

121,51

9,711

151,94

14,936

1713

Kovács Jenő

1986 Pontiac Firebird

0,801

2,208

118,53

9,568

146,15

14,944

1417

Dobrovits Tibor

1966 Cadillac Deville

0,758

2,606

125,30

10,040

158,96

15,017

1411

Sőregi László

1986 Pontiac Firebird

0,639

2,235

116,06

9,619

147,13

15,021

1715

Knausz Péter

1994 Pontiac Firebird

0,505

2,376

117,19

9,949

151,81

15,224

1406

Csukovics Balázs

1996 Chevrolet Impala SS

0,970

2,403

117,57

9,917

146,29

15,287

1410

Molenda Róbert

1974 Mercury Cougar

0,817

2,414

110,06

10,385

138,18

16,104

1416

Rugg Attila

1972 Lincoln Continental

0,688

2,433

106,97

10,642

136,54

16,462

1412

Csontos István

1989 Chevrolet Silverado

0,938

2,636

103,46

0,000

126,01

17,476

1305

Patatics Krisztián

1998 Dodge Intrepid

0,567

2,738

100,86

11,527

129,92

17,603

1405

Péter Zsolt

1994 Chevrolet Silverado

0,849

2,727

85,60

11,647

125,46

17,837

1609

Simon Zsolt

1988 Chrysler New Yorker

0,596

2,642

98,53

11,359

121,89

17,911

1413

Máté Viktor

1971 Chevrolet Nova

0,541

2,735

98,13

11,556

123,60

17,968

1407

Csépán Károly

Chevrolet

0,619

2,600

87,04

11,822

100,01

19,476


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • DRW:

    A kérdésben nem '53 volt? Azért volt furcsa, mert 60-tól gyártották, de

A lap tetejére