2004 Cadillac CTS Sport Luxury

CTS

  • Szentivánéji álom - helyett valóság! Végre nálam a tavasszal kiszemelt CTS. Köszönet (ismét) Bone-nak.

    Az első kilométerek után egyetlen hibát észleltem csak, a rögzítőfék (bal lábnál) valamiért nem fogja meg a kocsit. A fogyasztásra eddig budapesti és környéki forgalomban laza tempóban eddig kerek 11 litert jelez, a következő teli tanknál megtudjuk, ez mennyire pontos.

    A V-6-os motor finoman jár, csak akkor mordul meg, ha odalépünk neki, akkor viszont meg tud lódulni. A váltó szerintem még Eco módban is kellően határozott. Az első hosszabb út előtt még egy új nyári gumi garnitúra beszerzését tervezem.

  • A beltér kényelmes, mondjuk egy Caprice vagy Fleetwood tágasságát nem éri el, de persze nem is egy kategória. Magam mögött (184 cm) jól elférek, nálam ez a mérce. Sőt egy 190 centit súroló kolléga is kénylemesen utazott mögém beülve. A hátsó üléssor ledönthető, ami praktikus, mert napi használatban lesz a kocsi.

  • Első fogyasztásmérés: Budapest illetve környéki forgalomban laza tempóval 10,8 litert mutatott, majd újra telitankolva 11,8-ra jött ki. Az eltérés valszeg amiatt (is) lehet, hogy az első teli tankot tűző napsütésben 40 fokban kapta, a másodikat meg a hidegfront utáni este kb 15 fokban (tankolás közben fáztam mellette).

    Második mérés: hétvégén közúton és pályán meghajtva 9 litert mutatott, szerintem korrekt. Visszaérve ugyanannál a kútfejnél kiderült az igazság: 37 liter, 388 km, vagyis az átlag 9,5 l/100km. Ez kb fél literrel több a kijelzettnél, de ennyi még asszem belefér. A családnak mindenesetre tetszett a kényelmes és relatíve tágas beltér, no meg az Astrákhoz képest komfortosabb rugózás.

  • Hét-nyolc év elteltével egy ugyanott, ahol anno a Caprice pózolt... az üresen álló tér azóta nyilvános parkolóként üzemel.

    Visszatérve egy telitankos méréssel 10,3 l/100 km-re jött ki a fogyasztás, úton 100-110-zel, pályán 130-140-nel, plusz egy kis belváros. A kijelző 9.5-öt mutatott, úgy látszik, ez a fél - egy literes pontosság (pontatlanság) jellemző rá. Azért elégedett vagyok vele.

Hozzászólások

  1. Cece  - 2017. június 22. 17:53

    Itt én vagyok az első! Gratulálok, és nagyon örülök az örömödnek!

  2. nsandor  - 2017. június 26. 19:13

    Micsoda kellemes meglepetés, Cece kolléga :)

  3. coyote  - 2017. július 16. 19:50

    Gratula, jó gép, sok kellemes utazást kívánok vele.


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére