Adós vagyok még a sztorival, igazából a lustaság is közrejátszott, meg bár voltak történések, lényegesen kevesebbet foglalkoztam vele, mint a rendőrautóval...
Most majd pótolom, csak válogatni kell a képeket időrendbe!

1972 Chevrolet Impala 4dr
Impala
-
-
Szóval én még ezekkel a ki tudja hány éves képekkel láttam hirdetni a kocsit, igazából elsőre a színe miatt ki is zártam, főleg, hogy akkoriban volt a barna eladó, ráadásul az keret nélküli volt emlékeim szerint, még ha sedan is...
-
-
Azután Mr. T( mármint hogy T-atás :P ) küldött pár képet a telepen álló kocsiról, kezdtem játszani a gondolattal, hogy miért is nincs nekem impalám, kerek fényszórókkal, holott lehetne... (ha lenne $)
-
Elkezdtem edzeni rá(a gyakorlatban ez azt jelenti, hogy megnéztem az Üvegtigrist... naponta...)
-
Megszületett a döntés, a rendőrautónak mennie kell(különben is, olyanom már volt).
62 nap és 1079 megtekintés után magához vette az első ember, aki vette a fáradtságot, hogy eljöjjön megnézni el is vitte.(Ehhez képest az Impala fél év alatt 36000+ megtekintést produkált, pár érdeklődőt, aztán végül baráti körben maradt) -
Nos, ahogy elment a rendőrautó, én szépen elbattyogtam a telephelyre, ahol az Impala várt, meg Peti az eladó.
Körbenézés, jó okádék színek, az örökös Szakma Szégyene díjas "festő", és a szövet-ségi bűntettet elkövető kár-pitos keze munkája, bár a tető tényleg szép az eltúlzott végét leszámítva, biztos nem az ő művük...
Az első rugók levágva, az orrát a földön húzva(frsz. konkrétan leért sokszor), a kipufogó levágva a dobok mögött(WTF?)...
A sztorihoz hozzátartozik, hogy Peti az elmúlt hónapokban egy nagy halom utólagos/fölösleges dolgot lebontott/kiszedett a kocsiból, amit egy nagy dobozban meg is kaptam, igaz a következő héten hozta le atás, mikor jött a caprice maradékért...
Az eredeti terv az volt, hogy Bartha Úrnál kibekkelem az estét, és másnap Coupe-nál kezdek, tudjátok, van az a film, az Eredet, meg a csak DVD-én megjelent folytatása a B-rendszám...
Nos ezt gyorsan felülírta egy telefon, hogy másnap éjszakára mennem kell dolgozni, meg amúgy is, este nincs rendőr az út szélén, szóval könnyes búcsú, elindulás, az első kúton csurig töltve(75l) közben erősen szürkült már...
Ez azért érdekes, mert pesten nem tűnt fel a közvilágítás miatt, de az összevissza toldott, mindenhová dugdosott csatlakozók miatt nem volt országútim, csak nagyon-nagyon-de nagyon tompított, ráadásul az is valami agyhalott H1(H3?) "izzó"...
A hungárián még egy rendőrautó is csorgott mögöttem, miközben én zárlatos szentjánosbogár fényszórókkal, levágott rugókkal, "indokolatlanul" elvágott kipufogóval próbáltam kijutni a pusztába, tulajdonképp még érvényes papírok nélkül...
Talán akkor nem is jött rosszul a tolatólámpa helyére gányolt sárga index... :) -
Kijutottam gond nélkül, sajnos a gyér világítás miatt az út menti rovarvilágról lemaradtam teljes egészében, pontosabban kb. a kocsi orránál láttam csak meg a dolgozókat, az meg kevés idő a megfigyelésre, pedig szívesen vettem volna mintát, "rovargyűjtő" lévén... ;)
Nos, a kibaszottul letompított világítás kimerült kettő, azaz kettő darab pirosas-sárga halvány foltban, nagyjából a kocsi orrától 1,5 kötőjel 2 méterre, szóval az ősi módszerhez folyamodtam, beálltam egy teherautó seggébe, és mereven néztem a féklámpáját, majdnem szolnokig kihúztam így...
A CD-táras(muhaha) rádiót meg sem próbáltam bekapcsolni, mivel az egész utastér úgy zengett a ~kétezres fordulatnál, hogy ha lett volna mellettem valaki, 2 perc ordítozás után berekedtünk volna, és aztán ülhettünk volna a "csöndben"(rotfl) hazáig...
Másnap egyébként lecseréltem az izzókat, amit kivettem nem elhasznált izzó volt, hanem majdnem új, sárgáspirosra krómgőzölt(ha egyáltalán létezik ilyen eljárás) homasitás tuningszar... -
Leparkoltam a ház előtt éjfél után pár perccel, és megszokásból a kinyitott ajtónál lenyomtam a zár gombját, rácsaptam természetesen a kulcsra, ami a gyújtáskapcsolóban lógott...
Ugye hozzá vagyok szokva, hogy jelez a kis bimbamgeci mindenre, a kulcsra, a lámpára, az övre, szóval jó az nekünk hülyéknek, de ebből persze valaki kiszedte, és egy év alatt nem is találtam hozzávalót, ami kimaradt az egyik caprice-ből annak más a foglalata mert ugye 14 évvel fiatalabb, valamint nem is bimbamol, hanem iszonyúan visít, amit egyébként is egyből kihajítottam és bimbamgecire cseréltem...
Viszont a rutinomtól eltérően a lakáskulcsot nem hagytam az ajtózsebben valamilyen rejtélyes okból kifolyólag(igen, ez a sűrűbb, mikor a bazdmeg után visszaslattyogok a a kocsihoz a másik kulcsért), szóval magamhoz vettem az univerzális pótkulcsot(kellően merev réz/szilikon vékony drót) és a slattyogást leszámítva 2,5 mp leforgása alatt kinyitottam a kocsit... hát nah, az évek meg a rutin... (^_^) -
Másnap rendeltem pótkulcsot, de csak indítót, mert ebay-ről megrendeltem a három egyforma zárat, nem tudom hogy merül fel bárkiben is, hogy más a zár a csomagtartón, mint az ajtókon... Ezt amúgy sosem fogom megérteni, mikor 17 kötőjel 26 kulcsot fűznek fel 8 karikára, meg nyúlláb, egérfarok, békaháj, denevérszem, 4 db nyakbaakasztó(legyen átkozott, aki kitalálta, hogy fonákul kell összevarrni), de ez már legyen az én gondom...
Mondjuk azt sem értem, mikor a kecses, vékony, kézbe illő telefonokat beleszögelik egy háromszor akkora tokba, de ez itt most lényegtelen... -
Elkezdődött a takarítás, valamint a felesleg lebontása, amit Peti még nem szedett le...
Az ajtóban találtam például egy kis adag McD-szerű krumplit, ami a tanulmányok szerint 10-15 év múlva is pont úgy néz ki mint a vásárláskor, talán csak egy kicsivel szárazabb... -
A zárak rendbetétele, a jobb első konkrétan nem nyílt az elfáradt lemezrugó miatt, meg akkor már rendbe raktam az ablakkurblikat is, némelyik szorult és nyikorgott, de szerencsére szép halkan mozognak már!
Kész szerencse, hogy az ajtókárpitok kétrészesek, így elég csak a felső részt levenni a lényeges dolgokhoz, természetesen mindet le kellett, mert 6 csavar helyett csak 1-2 "tartotta" őket a helyükön... -
Az orrát a földön húzva(elvágott rugó... grr!), tatás krómkarikákkal, borzalmasan buta tetővéggel...
Meg azzal a megkérdőjelezhető nemi identitású ördögizével... -
Most következzen a súlyos ízlésficamos vak kárpitos néhány kirohanása, pl. a 27 darabból egymásra rakott "szőnyeg" 12 centis dupla "hústűkkel" összefogatva(ebből szigorúan 5cm kilátszik), a förtelmes műszerfaltető, a teljesen szétfurkált műszerfal a sok szarral, nem működő óra(elvileg működik külön AA elemről, de nem tudod állítani, de igazából mindegy is, mert az fordulatszámmérő eltakarja)...
-
-
-
-
-
-
-
-
Bazdmeg...
-
Nah, irány Pistihez rugót cserélni, emelni, kipufogót gyártani(illetve ez már kész volt addigra, de időrendileg csak pár nap különbség van)...
A krómoktól megszabadított bohócfelni egyszerűen érthetetlen számomra, szerintem nem él olyan értelmes életforma ezen a bolygón, aki szerint ez így jó... -
Bohócfelni, szigorúan ecsettel, valamit trináttal...
-
Szóval irány Pisti és a csápos, de már jó előre felkészültem, hogy a kieső időben is hasznosan foglaljam el magam, meg amúgy is akartam már csíkos autót(mer' az ugye +100LE) meg amúgy is hányingerem van a színétől, szóval matt krémszínű csík kell rá, és kész! :)
-
-
Hogy ezt is miért kellett levágni? Talán sosem jövök rá, mindegy H rendszer lett alatta, két hangtompítóval(kicsit üresen :D)...
-
Ezt állítólag azért vágták el, mert magasan volt az eleje a hátuljához képest...
Az, hogy a hijacker kidörzsölődött csövét kicseréljék, szerintem meg sem fordult a fejükben, vagy hogy emeljenek a hátulján... -
Csíkos...
-
Magas... (illetve pon' jó)
-
Bohócfelni eltűntetve...
-
Simán csak dogdish, elég az, nem kell a tatakróm rá...
-
Ide még tartozom a befejezéssel, mert voltak kalandok benne... :(
Csak még kutatom a képeket...
És igen, megtaláltam! -
Zárcsere, azonos külső zárak...
-
Hátsó traktus kiigazítása...
-
-
-
-
A szemét kilakoltatása, nem működő óra kuka, helyére beépítve a fordulatszám mérő. A gyári kormányt sajnos le kellett cserélni, a fix kormányoszlop miatt nem lehetett elférni alatta, viszont a fa kormány túl vastag volt szóval vékonyítani kellett rajta
-
BAZDMEG, jó hogy kesztyűben bontottam...
-
-
Fordulatszám a helyén!
-
-
Visszajelzők kijavítva, a kék konkrétan körömlakkal volt összefosva, nem is látszott...
-
-
Ez most komoly? 3D nyomtatott foncsor alufólából, "temperált üveg" izzóval? O_o
-
Tail light gyári bekötés...
-
Miután a levágott kipufogót befejezte Imi barátom, egyből feltűnt nekünk, hogy a bal oldal sokkal jobban gőzöl...
-
"Egy kis patak, mindig rohant..."
Hát mi folyik itt Gyöngyösön? -
-
Bohócfelnihez bohócmotor, 5-6 színben...
-
-
-
A hetesben áll a víz, összerakásnál gondolom ráejtették a hengerfejet a tűzpartra, a fén eltört, és átégett a víztérig, szerencsére csak ennyi baja volt...
-
-
A bűnös!
-
-
-
A megszakítós torony kapott egy új trafót, mert a régi beszart, de nem sokkal később lecseréltem a matevtől kapott HEI toronyra, a szintén tőle kapott vastagabb kábelekkel...
-
Új szűrő, olaj, ami kell...
Sugar, spice, and everything nice... :D -
Kapott új gyertyákat, 72Ah Bannert a régi akkumulátor helyett, műszerfalban is rendbeszedtem a dolgokat, a tetején eltűntettem a vizuális környezetszennyezést, kicsit jobb lett sima feketén, persze ez csak ideiglenes terv volt...
-
-
-
Cadillac Ranch...
-
Családi fotók...
-
-
-
-
-
Agárd...
-
-
-
-
Komárom...
-
Kunszentmárton...
-
Kösz Kupé!
-
Eladva!
-
Hozzászólások
Gratulálok! Sok baleset mentes mérföldet!
Csak nem a boró?
Gratula hozzá! kíváncsi leszek rá ha majd találkozunk :) Caprice helyett vagy mellé? :)
köszi Pé!
igen Zola, az!
Caprice helyett természetesen...
Remélem ezt is megpimpeled, csak ne csinálj belőle rendőrautót..
Gratulálok!
Külön tetszik a szép kék szelepdekni! :) Gratulálok hozzá mégegyszer!
Grat hozzá és mikor de látnám már
Grat!!! Szép vas!!!