Igen,de mint látható az autó jelentős része homokfufatva lett. A tetőt ,és a kritikus helyeket nem akartam homokkal agyonveretni. Ezt a fényezőnek kellett volna lecsiszolni. Csak érdekességként írom,hogy ott is volt repedés ahol fémtiszta felület volt. Az autón egyébként gyárilag leheletvékony eredeti nap égette festék volt
Csak olyan képet tudok feltenni amit megtalálok. Soha nem hazudok ,szerintem nélküle is hihető. A régi festett F350 ről nincs is fotóm,mert elszállt az a gépem amin tároltam. Majd megkérem a Zolát,mert itt egyszer láttam egy glériéát róla,hogy küldje át.Ha Neked van róla képet küldheted,várom. Jó éjt trakkegy
Két panel(fail)truck esete tényleg nem valami fényes, talán gonosz is, de néha tényleg felnevettem a történet olvasása közben, (azt se tartom kizártnak h az eladó direkt húzta sötétig az időt, nehogy az autómentős meggondolja magát).
Kitartás hozzá is :D
Hozzászólások
Ennek a kocsinak 'muszály' volt garázst csinálni! ;) Klassz verda!
Jaja jobb mint PC kocsija!
Zsírpatent garage! Igaz, hogy néha el kell fordítanom a kijelzőmet.:)) A többi vasat is!
Mélytengeri!
Apuka! Muszáj volt!!! :D ha igy folytatod, lassan csikánó leszel! :)
WTC-911 : Klassz ez a kulisszák mögötti sztory. Engem nem untatott, sőt!
Készül az első enciklopédikus Trakk1 könyv, fasza! Képeket is tolj mellé, hogy még hitelesebb legyen!
Szép autó, nekem bejön a rendőr stílus.
A story egyébként meg érdekes.
Gyuri- a régi festékre nem lett volna szabad ráfújni. A kétkomponensű festék összeveszett vele.
Igen,de mint látható az autó jelentős része homokfufatva lett. A tetőt ,és a kritikus helyeket nem akartam homokkal agyonveretni. Ezt a fényezőnek kellett volna lecsiszolni. Csak érdekességként írom,hogy ott is volt repedés ahol fémtiszta felület volt. Az autón egyébként gyárilag leheletvékony eredeti nap égette festék volt
Olivér !
Csak olyan képet tudok feltenni amit megtalálok. Soha nem hazudok ,szerintem nélküle is hihető. A régi festett F350 ről nincs is fotóm,mert elszállt az a gépem amin tároltam. Majd megkérem a Zolát,mert itt egyszer láttam egy glériéát róla,hogy küldje át.Ha Neked van róla képet küldheted,várom. Jó éjt trakkegy
Igen, ezt a fényezőnek kellett volna tudni/lecsiszolni.
Kár a C vágyányért. De majdcsak lesz belőle valami! Kitartást!
Két panel(fail)truck esete tényleg nem valami fényes, talán gonosz is, de néha tényleg felnevettem a történet olvasása közben, (azt se tartom kizártnak h az eladó direkt húzta sötétig az időt, nehogy az autómentős meggondolja magát).
Kitartás hozzá is :D
Ez a garázs rohadt jó :) Jól szórakoztam attól függetlenül hogy iszonyat genyláda eladókba futottál. Maximális respect :)
ígyvót ! :)
Sztem tovább állt a Délinél. Vagy csak én emlékszem úgy? Na mindegy. Jó sok időd van mostanában Gyuriiii
Banyek
Akkor Te még emlékszel rá ? Jó nagy kredenc volt rajta mi ? Nincs róla fotód ? ( Az akkori ,ottani állásról ? )
Érdekes és klassz a wtc-911 sztorija. Szép vasaid vannak!
Hoppá! Nemis tuttam,hogy készül! Faszalessz!!!
Winnebago érdekel,ha kell ölök érte...nos?:)
A legjobb BIKÁT adom érte...
A prágai bulin volt a csajon bugyi végig sajnos!:))
A többi vasat is feltehetnéd, mindegyik istenkirály!
:-) Most olvastam a Panel-történelmet.. Most tudtam meg. Nem, baj, tetszik! Jó kis kihívásnak tűnik...
nabassz! Gratula!
:)
jó a kocsi, jó a story, hajrá !
Imádom a kis panelsztorikat. Lassan Rács kollégának is tolni kell a képeket a motorról:)
látod, ma már el is olvastam, tényleg szép lett. A tuto lakat szöveg meg igen menö :)
Dejó!
Nagyon örülök, hogy megmented!
Hajrá!
Legjobb forma!
1977-79 közötti Caprice királyság! Ez egy 1978-as. Hűtőrács, hátsó láma árulkodik. :)