1980 Buick Regal

Regal

  • Talán az egész ott kezdődött, hogy fiatal srácként 96-ban Hollandiába kerültem pár napra a sport révén. S egyik haverom talált valami nagy "IZÉ"-t olyan ámmerikásos rendőrautót a hátsó utcában. Hát igen egy böhöm nagy Caprice volt, fekete-fehér ahogy kell. Attól kezdve bújtam a filmeket könyveket később a netet is ezerrel. Gondoltam - egyszer nekem is lesz egy ilyen amerikás izé.
    Majd teltek múltak az évek és 2009-ben találtam rá erre ami mindenben passzolt egy igazi amerikás érzéshez: padülés, padlóváltó, kívül belül barna, teli dísztárcsa fehér peremes gumi, keret nélküli ajtó.
    Sajna "csak" V6, dehát Magyarországon sokat nem tudunk válogatni így megköttetett az üzlet.

  • ilyesmi, ilyet mutat a nyári lemenő napban

  • Ebből a lapból 3-at is találtunk az autóban mely csak segített megszeretni ezt a kis kupét. Adatok alapján mindene gyári.

  • Még a használati utasítás is megvan így beszereztem hozzá egy service manualt és stílusosan egy 1980-as Buick katalógust.

  • gyári interior

  • Az epeda rugós ülések csak növelik a komfortérzetet.

  • jobb hátsó, sok króm nagy súly

  • front view

  • így nézett ki a motor és a tere mikor megvásároltuk, sajnos a sok állás meglátszott rajta és műszakilag is betegeskedett, de az egyik legjobb volt a megtekintett gépek közül, Váltó motor OK.

  • eddig voltak a "mézeshetek". ahogy elkezdtem komolyabban használni, azzal egyenes arányban széthullott minden.
    Vezérműlánc, AC pumpa, fékbetétek, gömbfej, center link, kipuffogó, és a csámcsogó rozsda.
    Apróságok, de pont elég volt a szabadidőt lekötni. Kikaszniztuk, új rozsdamentes rendszer ment fel rá.
    Majd ha már ennyire benne voltunk akkor 2011 tavaszán arra jutottam, hogy rendbe tesszük a motort, hogy ne kelljen pironkodnom ha felnyitom a géptetőt.

  • Ledugóztam, mindent, izgultam, hogy pár hónap múlva beinduljon :-D

  • csinosításra várva

  • ala kula

  • Low ridez

  • 3791 ccm, 112 Le / 3800 min
    258Nm / 1600 min
    compression 8:1

  • kész, új vez. lánc, AC pump, tömítések
    NICE

  • festés motor tér OK

  • DO NOT TRY THIS AT HOME!!!!

  • És bent van! :-D van még ez az de a fáradságot megérte

  • Karburátor felújító kitt beszerelése után beállítottuk a gyári értéket és ahogy lenni szokott egyből beindult :-D

Hozzászólások

  1. Piii(3,14)  - 2009. június 25. 20:45

    Szia márkatárs.Nagyon szuper a verdád.Remélem majd összefutunk élőben is.

  2. gergew  - 2009. június 25. 21:50

    Gratulálok, nagyon szép vas sokáig nézegettem a használtautó.hú-n. Egyszer megcsodálhatnánk egymás verdáját! G-body társ vagy, tehát már rossz ember nem lehetsz:)

  3. Cece  - 2009. június 26. 08:06

    Szép az autód! ;) Kíváncsian várom a friss képeket.

  4. Szecső  - 2009. június 26. 10:19

    Köszönömszépen!

    Szépítgetjük javítgatjuk, kevés még a tapasztalatom.
    Komáromban ott leszek, vagy Siófok júli 16-19ig!

  5.  - 2009. június 26. 20:23

    Szia !

    Pont ilyen, (valőszínüleg konkrétan ez) volt az első amerikai kocsi amit vezettem, 1991, vagy 92 ben. Fater fényező, ezzel jött haza, napokig jártam vele, állati jó volt, azóta fertőzött vagyok.

  6. Kacsapapa  - 2009. június 27. 18:25

    Nagyon szép az autód! A belseje meg kifejezetten szép és hangulatos, nagyon amerikás.
    Sok szép élményt kívánok vele!

  7. Piii(3,14)  - 2009. június 27. 20:50

    Üdv.Én vagyok a zöld regal-os.Komáromban találkozunk,és dumálunk.Közös kép is kell majd a vasakról :) Egyébként imádni fogod a regalt.Nekem 5-éve van meg és nem bántam meg hogy ezt választottam.Sőt.....

  8. Husa  - 2009. június 30. 01:12

    Üdv! Nagyon szép és gyárias a kocsid, vigyázz rá! Hagyd meg ebben az állapotban, ne alakítgasd át. Nagyon kevés ilyen állapotú amerikai autó van már, így van értéke. Legalább az enyémnek színben van egy testvére :-)

  9. piocacica  - 2009. július 14. 11:08

    Gratulálok az új kocsidhoz:-)))nagyon supi.-))

  10. Szecső  - 2009. július 20. 20:44

    Köszönöm szépen!

  11. vancello  - 2009. augusztus 30. 13:36

    Nagyon szép vas!

  12. John  - 2010. január 13. 21:32

    Szia márkatárs,(Buick)nagyon szép vas jol néz ki.
    Teccik a belseje,nagyon hasonlit a milyénkre.
    Remélem össze futunk egyszer élöben is.
    Űdv John és Panka

  13. USACARS  - 2010. január 13. 22:26

    Nagyon szép,jó állapotban van! Jó vétel volt,maradjon eredethű,ezek úgy a jók szerintem.Sok kellemes mérföldet vele!

  14. Husa  - 2010. január 14. 00:08

    Ejh, még mindig szép a kocsi, nagyon tetszik az eredeti állapota. Már egyszer írtam, de megint, maradjon így! Semmi piros futómű, króm felni, sárga alváz, tripla kipufogó!

  15. kbalazs  - 2010. január 14. 11:22

    Jók lettek új képek!

  16. Lior  - 2010. május 2. 10:25

    Szép az autód!
    Nekünk pont ilyen volt az első amerikai autónk 1984-ben. Még a színe is stimmel. :-)
    Egyszer én is szeretnék megint egy ilyent, csak úgy nosztalgiából.
    Sok boldog mérföldet és kellemes benzingőzt!

  17. vpeti  - 2010. május 5. 19:41

    Nagyon szép a verda.sok sikert hozzá

  18. elcon  - 2010. május 5. 19:45

    Látom neked is sikerült néhány lányt leakasztani fotózásra :-) Jó képek!!!!

  19. Szecső  - 2010. május 5. 20:24

    TERMÉSZETESEN XD, kár lett volna kihagyni.

  20. kisge  - 2011. november 1. 18:34

    Uhh, Szecső, nagyon fasza a gép, gratula!!

  21. Szecső  - 2011. november 2. 08:40

    Köszönöm


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére