1972 Chevrolet Impala 4-door sedan

Impala

  • Így kezdődött valamikor 1990-ben...
    Az autó 72-75ig állami - azaz párt - tulajdonban volt. Ennek is "köszönhetően" se légkondi, se semmi extra... Komáromi Gábor hathatós közreműködésével szereztem meg, és készült el. Lakatolást, fényezést, kárpitozást én intéztem, ezek közül a fényezőt majdnem megöltem, de a kárpitozás osztályon felüli. Motorgenerál, váltócsere, fék, futómű, csapágyak, kardánkeresztek, szélvédő csere (kétszer, mert miután elhoztam, elrepedt), és rengeteg dolog beszerzése és javítása kellett. Közel két év után lett használható, de bevallom, a mai napig sem vagyok elégedett vele. Folyamatosan cserélődnek alkatrészek, vagy mert valami mindig kiderül, hogy még elmaradt, vagy azért, mert csak eszembe jut, hogy talán szebb lenne:) A fényezése nem tökéletes, és a motort is szebben kellett volna megcsinálni, de legalább minden működik.

  • Az igazi garázsában...
    A bőrtető 2000-ben készűlt, eredetileg nem ilyen volt, de nem tudtam ellenállni a kísértésnek.

    350 cui V8 2bbl.
    szokásos TH350-es 3 sebességes automata
    elektromos ülésállítás
    elől tárcsa, hátul dobfék fékerőelosztóval
    a gyáritól eltérő kettős kipufogó, Raptor dobokkal, Bowtie-logós króm végekkel
    a gyárival megegyező kinézetű, de E jelzésű Bosch fényszórók
    nem korhű, de jól illeszkedő Pioneer rádió CD-tárral, motoros antenna
    gyári felnik trim ringgel és Dunlop 225/70R15 3/4" WhiteLine gumik

  • A vadállat.

  • A képek néhány évesek, most már fehér csíkos Dunlop gumik feszülnek rajta...

  • A kárpitozás azt hiszem, nem rossz.

  • Valahogy így kéne kinéznie. Talán egyszer sikerül...

    Tavasszal majd készűl még néhány kép.

  • Műszaki vizsgán jó néhány éve. Mindig simán átmegy!

  • A műszerfal szétszedve. Itt éppen az analóg felhúzós óra lett átalakítva egy kvarc szerkezettel, szerencsére sikerült úgy, hogy nem látszik a változtatás! Csak azóta elemmel megy, és még pontos is...

  • Valahogy így.

  • 2008. Komáromban, fehér csíkos gumikkal, ahogy kell...

Hozzászólások

  1. Chevelle Mikey  - 2007. december 24. 07:20

    Nagyon király az autód, ez a típus az elsőszámú kedvencem.
    Itt laksz a 17.-ben ugye? Mert, én is, ha gondolod összefuthatnánk esetleg egy kis beszélgetésre, egymás kocsiijainak kölcsönös megnézegetésére.(Nekem egy '72-es Chevelle-em van, itt meg is tudod nézni a garázsomat, ha rákeresel a típusra)

  2. egrilaci  - 2007. december 26. 10:01

    Váó, egy tesó!Gratulálok hozzá!Még soha nem láttam, mint Mikey, én is kíváncsi lennék rá.Nekem meg '72-es Caprice-m van, szintén meg tudod itt nézni.

  3. Monika  - 2008. április 24. 18:18

    Elfogult vagyok de tetszik!!!

  4. Zola  - 2008. szeptember 16. 07:50

    Üdv a fedélzeten! Jó újra látni az autót.
    Ha emlékszel még, én csináltam a képet a vizsgasoron. :)

  5. Lord_KROK  - 2013. május 14. 23:56

    Szép autó! A színe is bejön.
    megvan még?


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére