1981 Oldsmobile Delta 88 Royale Brougham

Máj Kár

  • Újra itt vagyok.Úgy döntöttem írom tovább,a garázst mert még annyi minden van.
    Elsőre beszereztem egy tartalék 350-es váltót(köszönet Ricsi-nek.)

  • Az enyémről kiderült,hogy jó sok monyák van benne.
    Idegen nem gyári fa..ságok.
    Még adok neki egy esélyt,kipakoljuk a nem oda való elektromos szarokat,ha így se megy akkor felújítás lessz belőle!

  • A fontosabb dolog a gyújtás rendbetéte,mert meleg motornál szegénykém prüszköl,néha durrant.
    Új kábelekkel kezdtem,aztán a torony szétszedése és teljes pucolás.Azt láttam már,hogy a ház közepén lévő szénszál a kosztól nem rugózik,beragadt.

  • Mivel nem hozott javulást,és volt egy másik tornyom is,jött a találgatás,csereberélés,rotor,ház,he jeladó,miegymás.
    Olyannyira belemelegedtem hogy a végén már szikra sem volt.

  • Aztán jött a jó öreg óhmmérő és kimértük az összes alkatrészt,ilyenkor jön jól a kézikönyv,hogy mik a jó értékek.

  • Végül kiderült,hogy egy kib..ott tekercs volt zárlatos a torony alján.
    Tacskó haverommal kivettük a tornyot és sikeressen cseréltük az alkatrészt.Volt egy kis para az öszerakásnál,de aztán nem ba..tuk el a gyújtást.Sikerült megtalálni a jó beállítást.
    Végre az óto melegen is tökéletessen jár!!!!

  • Az öröm jó dolog,de ha régi ótod van akkor kicsit máshogy kezeled.Én picit félve örültem.Mikor a próbaút közben megláttam a víztócsát a kocsi alatt,már tudtam,hogy nem fogom ma sem nyugodtan állomra hajtani a fejemet.Már szinte perverz kiváncsisággal téptem fel a gépháztetőt,és töltöttem fel 1-2 littyó vízzel a tartályt.Másnap kitisztultan keztem neki a bontásnak!

  • Szép látvány a vízzel teli ventilátorház.

  • Elég gyorsan megtaláltam a repedést a hűtő mindkét oldalán.
    Telefon István havernak otthon van e.És már cineztük is a likakat be.

  • A ma esti Kőszegi kiruccanás gyönyörű motorhangal és folyásmentes hűtővel tellett!! Kicsit nyugodtabban tolattam be a kapualjban,bár furcsa is volt az érzés,de megszoknám, hogy csak az üzemanyag áraktól kellene paráznom.

  • Az utólsó olajfolyás forrás megszüntetése sima ügynek tűnt.Megvan a pót gyári szelepfedél tömítésem
    Ha már lent a dekni,kis pucolás szelep mozgató rudacska ellenőrzése.Szerencse nincs szarrá kopva semmi!

  • Azt tudtam már,hogy nem gyári fedelem van,de azt nem hogy a az öntvényben csak öt csavar hely van oldalanként a deknin meg 10.Persze a tömítést nem sikerült feltenni folyás nélkül.Szopóka indult.
    A szabad lukakat lapos fejü csavarral betömtem,aztán kiélhettem végre a cukrász torta díszítő kisiparos énemet.Azé sikerült!végre nem fossa!

  • Van egy oil/choke feliratú piros visszajelző a műszerfalon,ami eddig nem világított.És amúgy az ember nem is igazán szeretné ha világítana,legalábbis menet közben nem.Na hát gondolhatjátok,hogy nálam elkezdett menet közben vibrálni,majd folyamatossan égni.Mit mondjak beindúltak a bőrömben a folyadéktelválasztásért felelős thermo mirigyek szépen!

  • A fucsa az volt,hogy alapból gyújtásnál nem égett,csak ha járt a motor.Mintha fordítva lenne bekötve vagy mia szösz.
    Kiderült, hogy a hűtővíz ellenőrző kábel el volt törve és néha hozzáért a blokk-hoz.Mivel egy kábeles,így csak test kell neki és már ég is.
    Ami még szebb volt a storyban hogy ez a kábel össze volt cserélve az olajnyomás ellenőrző-ével.
    Faja!!Megcseréltem és műkszik most minden ahogy köll.

  • Ezek a dolgok lehet bosszantóak lennének másnak,de valahogy azt veszem észre,hogy lassan kezdem megismerni az autót kívül belül.Ha ránézek valamire a motortérbe egyből beugrik a hozzá tartozó sztori,vagy szopás.Például a gyújtástotnyot 15-perc alatt szét tudnám kapni darabjaira.(össze már nem biztos)
    Lassan az összes kábel miértje és hovatartozása kirajzolódikba homályból.
    És még mindíg van 1000 dolog. Pl a padláson figyel a komplett klíma,a tempomat és társaik.Úhhogy hajrá........

  • Itt vannak a váltóból kiszedett dolgok.A lock up solenoidot kicseréltem a bizonság kedvéért.de mást nem találtam hibát.

  • Összeraktam újra,mégsem lett jó.Akkor.derült ki,hogy az egyik kábelvég nem oda volt bekötve ahova gyárilag kellene.Most végre van 3.-4 is.nem csak 2.
    Viszont gumifüstölésre még várnom kell mert az 1-est egyenlőre nem sikerült visszavarázsolni.

  • Los an Gyenes!!!Kellett már kicsit visszafonódni a V8-as életbe!Jó arcok,szép autók,és a korona: a legszebb 80-as kupa!!

  • Az autó nagyon szépen viselkedett.A negyedik sebesség megléte sokat dobott,nemcsak a fogyasztáson(mondjuk azt éppen leszarom)hanem az utazási konforton.Nem erölködött a kicsike csak ment mint egy tank!
    Kép: Gyenesen jó társaságban....

  • Az autóm hátuljával valahogy sosem voltam kibékülve.Nem tetszik ez a késöbbi évjáratról való monyákolt lápa!Betettem próbából a jobbos gyárit.
    A különbség naggyon durva.Eszméletlen jól feldobja a farát.

  • Sajna a balos amit ugyancsak az ebay-en vettem sosem érkezett meg!Nem atta fel az amcsi fa.z.Azóta naponta küldöm a "Fuck you your lamp"íméleket neki.(nem mintha értelme lenne csak valahogy jól esik)
    Próbálok keresni mindenhol,de eddig csak horror árassak voltak.Egyszer csak sikerül valamikor....

  • Pár hónap után,végre elkészült a garázs.Mivel társadalmi munka volt ezért volt a hosszú váraKozási idő.
    A kicsike és a gazdija most már nyugodtan állomra hajthatja a fejét.

  • Kis Gurigának köszönhetően,sikerült hozzájutnom végre a balos lámpához!Kis törődést igényel,de alig hiszem el,hogy ilyen gyorsan meglett!!

  • Krómfelni pá!!
    Azé ez jobban áll neki!!

  • Mindíg is ilyen dísztárcsát akartam!

  • A dogdis-emmel se kis kutyus!

Hozzászólások

  1. Husa  - 2014. június 30. 22:15

    Régi jó kis dízel Oldsom :D :D

  2. gömbhal  - 2014. július 1. 09:53

    Gratula itt is :)

  3. gergew  - 2014. július 1. 14:28

    Bazz emlékszem, úgy 8-10 éve ez egy gyönyörűen felújított verda volt. Fotózkodtam vele Komáromban annyira tetszett. Sok sikert vele!

  4. keke0323  - 2014. július 1. 15:56

    Köszönöm igyekszem!

  5. z-space  - 2014. július 1. 16:00

    Klasz verda! Remélem sok millió liter üzemanyagot égettek el együtt.

  6. Skyhawk  - 2014. július 16. 07:06

    Szép nagy tepsi,szerintem nagyon jól fog kinézni.Sok szép mérföldet együtt!

  7. keke0323  - 2014. július 17. 11:32

    Köszi.Tavaszra remélem összeáll a vas.És sikerül megvalósítani mindent amit akartam.

  8. gulyasdavid  - 2014. július 30. 07:16

    Alumínium szalag a neve, így keress rá biztosan találsz még!

  9. Tony  - 2014. szeptember 4. 09:32

    Alakul a vas. Én marha nem mentem oda beszélgetni LosAnGyenes-i bulin. De azért megnéztem a gépedet közelebbről. Régről ismerem.

  10. keke0323  - 2014. szeptember 4. 11:31

    Majd legközelebb dumàlunk.
    Jövőre több talàlkozón is részt szeretnék venni, ha minden összejön.!

  11. DRW  - 2014. november 9. 21:57

    Februárban én is nézegettem ezt a vasat, de aztán úgy gondoltam, hogy ez nekem nagy falat. Nálad jó helyen van, szépen alakul. Gratula! Majd nyáron valahol összefutunk egy mustrára. :)

  12. Zola  - 2015. március 24. 19:58

    Milyen színű lesz?

  13. keke0323  - 2015. március 24. 21:23

    Mindig is fehér verdát szerettem volna bordó belsővel.Így fehér,bordó belül,tehát:fehér kívül.

  14. Zola  - 2015. március 24. 21:28

    Sejtettem a belső térből.

  15. matev  - 2015. április 2. 15:19

    Fehér külső, bordó belső legjobb színkombok egyike! Ráadásul GM B body. Szuper projekt.

  16. keke0323  - 2015. április 2. 20:47

    Köszi! Pár hét és talán a végére érünk!
    A te masenád se pitlák!Örök kedvenc!
    Nagyon régről ismerem,látom kényezteted szépen!
    Menteni kell amit lehet...

  17. matev  - 2015. április 26. 08:56

    Az utolsó kép mutatja,hogy kéri a B típusú rendszámot a project végén. 😏

  18. keke0323  - 2015. május 1. 08:50

    Érvényes műszakival első utam lessz az okmányiroda,mivel a gázüzem hiánya,és az ató szín mássága csak adatlapos vizsgát eredményezhet.Mikor meglessz az új forgalmi,irány a KPM.B tipusú rendszám igénylése.Csak azé, hogy újra kicseréltethessem a forgalmit az okmányba!(talán a tinta még megfoggya a srác kezit :-D)

  19.  - 2015. május 5. 20:43

    Tökéletes lesz! Gratulálok hozzá! Szép munka!

  20. csoki33  - 2015. augusztus 18. 16:42

    Szia!Gratula a kupáért!Megpróbáltad a tartály sapka cserét?

  21. keke0323  - 2015. augusztus 18. 21:35

    Köszi!
    Csak a gumitömítés szarakodott! Már jó!

  22. csoki33  - 2015. augusztus 20. 08:00

    Örülök neki hogy megoldódott a probléma.

  23. DRW  - 2015. október 27. 20:01

    Már csak azt a viharvert első rendszámot kell lecserélni kiskockára, és tökéletes lesz az összkép.

  24. keke0323  - 2015. október 27. 20:09

    Igen! Ez a rendszám nekem is ba....már a csőröm,de másik autó projekt kilátásban! Minden anyagi forrás jelenleg oda öszpontosítva!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére