Persze az hogy újra üzemképes lett,nem jelentette azt hogy kész is lettem volna....Sőt egyre több részlet kezdte "szúrni" a szemem ami idáig nem az elsőrendű tennivalók közt szerepelt. Pl: ilyen volt a tetőkárpit kérdése,amikor megvettem már akkor is egy padlószőnyeg "cafat" volt felbarkácsolva a tetőre gyorsgépcsavarokkal és 3 különböző ragasztó együttes erejével!Így tehát ideiglenesen tetőkárpit nélkül maradtam. :) Mindenesetre ezek a részletek nem vették el a kedvem attól,hogy végre "nyugodtabban" autózhassak! :) Egyébként a felújítás műveleteiről sajnos nem túl sok kép készült,amire egyébként nem sok magyarázatom van...pedig amíg el nem kezdtem megvolt az elhatározás,hogy minden részletet dokumentálni fogok.Ez sajnos nem jött össze...Amint időm volt,és el tudtam kezdeni egy kicsit foglalkozni a taxival,mindig annyira belemelegedtem,hogy szó szerint sajnáltam azt pár percet amíg megmostam volna a kezem és csináltam volna pár képet... (így utólag persze már bánom) de akkor az a pár perc is sokat számított,hogy mihamarabb kész legyen a gép! A műveleteket egyébként igyekeztem önerőből megoldani,mármint ugye amit tudtam és amihez elég volt egy ember ereje és két keze. :D Persze sokan segítettek is a különböző műveletekben.Ők,és a közeli barátaim megkapták a lehetőséget,hogy elhelyezzék kézjegyüket a taxin! :)
Hozzászólások
Ez az Pisti! Legjobb Taxi!
Szuperjó, kiváló garázs!!!!
Élveztem minden percét az olvasásnak.
Szép munka.
Na ez odabaszós lett jó a komment hozzá! Fasza!!!
Caprice frame off rulez! :)
Frankó a garázs a garázsban! Nagy öröm lehet!
Igen az! :) Köszi!
Jövőre remélem már együtt tudunk gurulni Komáromba ;)