1985 Oldsmobile Cutlass supreme brougham

2012 új motor

  • Egy kis kényszerpihenő után kapott az autó egy új motort.
    A réginek kezdetek óta nagy volt a kartergáza, ami nem akart elmúlni. A karbim egy szar volt, a motor meg már sokat is fogyasztott, nem is úgy ment, ahogy azt kellett volna, úgyhogy döntöttem. Kell egy új motor!
    Szintén egy ötezres blokk, de ez egy gyári H.O. verzió.
    Flat dugók, nagyobb hengerfej+ edelbrock teknő és karbi.
    Kívülről szinte csak ennyi a különbség.

  • A karbit a "king of carburators" cég küldte.

  • Nagyon tetszett, tényleg profi cuccnak tűnt ez a kint felújított karbi. Igényes csomagolás, lepróbálást igazoló cetli. Végre megszünnek a szopások+ még jön egy két paci is.

  • Utána természetesen visszaállt rend. Megvolt a próbakör, minden fasza. Örülünk.
    Gázüzemet egyenlőre mellőzöm, majd meglátjuk. Előbb bejáratom rendes anyaggal.

Hozzászólások

  1. NaNo  - 2008. január 23. 19:16

    Jé barnatesókombiautó! :) Sok boldog km-t vele.
    Nekem is van pár találkozós kép róla,pl. klikk a garázsomra.
    Üdv.

  2. !sharky  - 2008. január 23. 20:33

    Gratu hozzá... Én fél éve vadászok rá, de nem sikerült megszereznem. Remélem boldog leszel vele!

  3. nagrom  - 2008. január 23. 20:41

    !jókocsi

    Örülök, hogy végül hozzád került! Használd egészséggel! Én nagyon imádtam. Majd egyszer elgurulhatnál erre, meghallgatnám :)

  4. Panka és John  - 2008. január 23. 21:03

    Gratulálunk! Beléptél a barna klubba. Mi vagyunk az első fotónk a tiéddel. :-)))) Sok boldog kilómétert vele!

  5. Elvis  - 2008. január 24. 16:46

    Köszi mindenkinek. Remélem lesznek még a régiekhez hasonló közös képek! :-)

  6. Árpi  - 2008. február 6. 19:11

    Fasza Elvisz gratula a géphez.

  7. attish  - 2008. április 7. 13:04

    Klasz midsize, egy időben én is szemeztem vele. Szép hangja van, gratula hozzá!

  8. bone  - 2008. április 7. 17:29

    Szia, ezt a szegény autót én vakartam ki a tyúkszarból Kaposvárott.
    Szó szerint a tyúkok laktak benne.
    Haza még eljött, de a váltót megadta magát, én csináltattam a felújítást.
    Finom kis gép, nem egy muszkli, de nem is arra van.
    Hajrá!

  9. !sharky  - 2008. április 7. 19:32

    Jahj micsoda hangzás... Fasza lett! Ha esetleg meg akarnál válni tőle, feltétlen szólj! ;)

  10. Cece  - 2008. április 7. 21:30

    Hello!Megnéztem a videót:)))) marhajó hangja lett!Meghalgatnám élőben is.

  11. Elvis  - 2008. április 8. 08:28

    Kösz mindenkinek!
    Hát, élőben tényleg még jobb is a hangja.
    Mászkálgatok vele erre-arra, úgyhogy nem kizárt, hogy összefutunk.:) Persze megyek majd találkozókra is.
    Eladni még biztos nem, én is nagyon élvezem! :)

  12. nagrom  - 2008. április 11. 16:08

    Jó lett a hangja :)
    Mocsok jó kocsi.

  13. gergew  - 2009. április 13. 20:46

    Na, még egy kék G-body!
    Rokon autód van Neked is, remélem szépen talpra állítod és kap majd egy V8-at.
    Sok-sok örömteli biztonságos kilómétert vele!

  14. Elvis  - 2009. április 13. 21:54

    Szia gergew!
    Ja, pont erre gondoltam én is, sőt a Te garázsod ihletett, hogy valamit írjak már én is az enyémről! :)
    Mellesleg gratula Neked is, sokat néztem én is a Te verdádat!
    Na majd jól összefutunk, ha én is kész leszek!

  15. the rookie  - 2009. április 14. 09:45

    Ez tényleg szép forma, gratulálok hozzá!
    Ha Komáromig összeáll és kihozod majd megnézem élőben is, addig is sok sikert a projectekhez!

  16. wireface  - 2009. június 22. 20:54

    Szevasz! Biztosan 14- esek azok a felnik? Valamint a motorra lehet, hogy tudok v.kit! Im

  17. Elvis  - 2009. június 22. 21:08

    Jaja, tuti 14-s.
    Az eredeti mociját inkább megtartanám az eredetisége miatt.

  18. Jockey  - 2009. július 23. 22:14

    Faszák a kerekek nem kell bele a króm.Viszont egy kicsit magasnak tűnik tényleg Szerintem.

  19. gergew  - 2009. július 24. 12:48

    Zsírfeka lesz tesó. Hajrá, hajrá!

  20. custom cruiser  - 2009. szeptember 6. 21:25

    Nagyon jó irányba haladsz a géppel.
    A fekete kerekekkel tényleg kívánja az ültetést.
    Nagy gratula hozzá!

  21. hieronymous  - 2009. október 25. 17:30

    Szép lesz a verda, sok kitartást!
    A kicsi kerék érzésre azt mondom: a kerék méret jó, ültesd hozzá az autót 4 cm-t! Brutális hatása lesz.

  22. gergew  - 2009. október 25. 18:21

    A kipufogószervizig én is mentem már át fél Budapesten natúr leőmlőkkel :D
    Fél kilóméterről odanéztek az emberek meg vigyorogtak, többen integettek. Egy élmény volt:D

  23. Árpiot  - 2009. november 29. 13:09

    Nagyon ász a hangja , remélem jövöre élöben is megfigyelhetem!:-)

  24. Zsozsi  - 2010. január 3. 14:46

    A páratlan szakértelem sugárzik a tulajról!
    Gyönyörűen fogalmaz a képek mellett meg kellene filmesíteni!
    Údv

  25. Jockey  - 2010. február 3. 08:57

    Alakul a vas fasza lesz.Mikor megyünk vele?:)

  26. Y2KIX  - 2010. június 29. 22:10

    Legjobb forma nekem. :-)
    Jól is haladsz. Majd egyszer összenyálazom élőben.

  27. Lord_KROK  - 2010. június 30. 11:44

    Barkas felnit kerüljük :D
    De amúgy egész fasza kis járgány lett!

  28. Elvis  - 2010. június 30. 22:22

    Köszi mindenkinek!
    Remélem mostmár hamar megvan a vizsga, és lehet vele nyugodtan cirkálni.

  29. Cece  - 2010. szeptember 16. 16:29

    Nagyon klassz lett a kocsid! A kipuffról alulról is csinálhatnál képet! !kiváncsi

  30. bartustibor  - 2011. január 30. 18:15

    Brutális ez a hang :) Jó a géped..gratula :)


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére