Végre elkezdődhetett a projekt! A motorral kezdtem mivel már szinte átfolyó rendszerű volt az olajcsere.. kb 1-1.5l olaj/100 Km. Mondanom sem kell közben ködbeborítottam magam mögött a tájat. :/ Szóval a történethez hozzátartozik,hogy kalandos úton közben vettem egy másik motort ami hogy az eladót idézzem: teljesen felújított,beleteszed,elfordítod a kulcsot és mész! Igen! Nyugodtan elmondhatjuk hogy igazi marharépa voltam! Mondjuk kevés V8-as tapasztalattal voltam akkortájt megáldva.... így megvettem mindenféle kétség nélkül egy motort amit nemhogy kipróbálni nem tudtam előtte,de látni se nagyon láttam...(igazi amatőrség!)Utána persze kiderült hogy erősen "bibis" a dolog! Amikor megláttam a motort tudtam,hogy ismételten darabokra kell szednem és az alapoktól újraépíteni mindent! Így aztán egy tél leforgása alatt sikerült felújítanom életem addigi első V8-asát! Közben elmondhatom hogy nagyon sok segítséget kaptam sok embertől akiket itt most csak azért nem sorolnék fel mert már régen volt és biztosan kifelejtenék valakit... Közben elmondhatjuk hogy kicsit bele is szerettem a dologba! Tetszett,hogy minden olyan egyszerű(ahogy mondanátok mint egy faék!)és mégis egy erős V8!!
Hozzászólások
Ez az Pisti! Legjobb Taxi!
Szuperjó, kiváló garázs!!!!
Élveztem minden percét az olvasásnak.
Szép munka.
Na ez odabaszós lett jó a komment hozzá! Fasza!!!
Caprice frame off rulez! :)
Frankó a garázs a garázsban! Nagy öröm lehet!
Igen az! :) Köszi!
Jövőre remélem már együtt tudunk gurulni Komáromba ;)