1983 Chevrolet Camaro

2014. Take 2

  • Leszedtünk pár felesleges izét. Így sokkal könnyebb az eleje. Sportos, könnyű, jó.

  • További könnyítéseket eszközöltünk, valamint, egy spéci hűtőfolyadék recirkulációs rendszert is beszereltünk. Még sportosabb, még könnyebb, még jobb.

  • Hátulra szürke rugók kerültek, a régi barna helyett.
    Ráadásul nem is olyan érdes a felülete, mint a réginek, tehát könnyedebben siklik a szélben. Kisebb légellenállás = nagyobb sebesség.

  • Egy törött fél colos toldószárról tudok csak beszámolni.

  • Félkarú váltó. Jajj.

  • A könnyítés projekt nagyon jól halad.

  • Itt sem fog már senki dobogni a lábával. Azt utálom.

  • Szóval az egész úgy kezdődött, hogy valamiért nem szólt a duda.

  • Fokozatmentesen állítható kormány.

  • Ráborult egy tál spagetti.

  • Kézi kapcsolású sebességváltómű. Az elosztóról leolvasható a sebességek száma. :)

  • The man pedal.

  • Gyöngyszórás után egy kis struktúrfekete szinter.

  • Itt is.

  • Anyupasztája.

  • Egy kis csillogás itt is belefér.

  • Kezd összállni.

  • EGR delete, cat delete, air pump delete, vats delete, ac delete.

  • Kiheréltem a kábelkötegből a szükségtelen részeket, és a porszívócsöveket lecseréltem techflex F6 kábelharisnyára. A vákum és vízcsövek is kapnak flexo pet borítást az egységesebb/letisztultabb kinézet érdekében. Bár ez utóbbi még kicsit kísérleti jellegű, amíg nem találok megfelelő méretű zsugorcsöveket a rögzítéshez.

  • Nagyon jó könnyű lett.

  • Kitartó csiszolással eltávolítottuk a nehéz festék javát. (Köszi Geri)

  • Bár hülyeségnek tűnhet, hogy lefestünk valamit, hogy aztán újra lecsiszoljuk, de mi szerencsére alkalmasak vagyunk a feladatra.

  • csiszolás és csiszolás és csiszolás és csiszolás...

  • Nagyon fontos, hogy az autónak minden olyan része, ami normál körülmények között nem látszik, az legyen makulátlan.

  • Hogyan készítsünk V8-as motorhoz szállító állványt:
    1. Törd ki a középső deszkát egy raklapból.
    2. Kész.

  • Sokkal könnyebb volt rávarázsolni a váltót a motorra az autón kívül. Ugyanakkor így kicsit körülményesebb a motor beemelése.

  • Ha nem is megy még, de nézni már így is tök jó.

  • Még néhány alkatrész hátra van, de úgy fest minden el fog férni. Imádom ezt a zöldes ezüst színt.

  • Még mindig nem szól a duda. Nem értem...

  • A rengeteg szendvics elfogyasztásával nyert alufólia réteg tetejére került egy hang és hőszigetelő garnitúra a classic industriestól, egy réteg hangszigetelő filc, majd a szőnyeg. Ez utóbbi kissé viseltes, de egyelőre megteszi.

  • Hátulra lőttünk egy új szőnyeget. A szín passzol, és tapintásra is jó. Viszont, ha valaki vásárláson töri a fejét, azt javaslom válassza a kicsit drágább "with mass backing" opciót, mert az adná a tartását a szőnyegnek, és szigetelés szempontjából is hasznos.

  • Felkerült a fűtés box és készítettem egy tartó konzolt a ECU-nak. Szerintem egészen esztétikusra sikerült, és bár máshol több hely lett volna neki, a kábelkorbács nagyjából meghatározta a pozíciót. Ja... a torony csapágy nagyon csótány.

  • Némi vezetékezés még hátra van, ezért kiborítottam a spagettit a földre, hogy a felesleges részektől megszabadítsam.

  • Körülbelül ennyi fog csupán kelleni a motorhoz.

  • Kapcsolási rajzok alapján viszonylag egyszerű volt ötvözni a régi motor kábelkorbácsát az új vezetékekkel. A későbbi könnyebb szerelhetőség érdekében beszereztem új C210, C220, és C230-as csatlakozókat, a C100as csatlakozót pedig a donorként szolgáló 4.gen underhood harnessből örőkítettem át. Ez utóbbi bár nem azonos évjárat, mégis csak 1 tüskét kellett áthelyezni, hogy stimmeljen.

  • Némi rendrakás után. Már jön, megy, megáll, kanyarodik. Ablakot még nem töröl, és nem megfelelő irányba pufog ki, de majd az is meglesz.

  • Váltókar jeszoké.

Hozzászólások

  1. Unicumtomi  - 2010. január 16. 19:31

    Igazi hülyék! :)
    Fasza garázs.

  2. csabbi  - 2010. január 26. 18:44

    Na ,alakul?Jól van csak így tovább.De az a nadrág...

  3. Sőre  - 2010. január 26. 21:43

    Jó a nadrág, jó a projekt is, kitartás ! :D

  4. Cece  - 2010. január 26. 22:01

    :)) még, még!

  5. Faházas  - 2010. augusztus 23. 22:39

    Fasza a vas töki!

  6. Steve1979  - 2010. augusztus 24. 21:06

    very cool !!!

  7. camarog  - 2014. június 13. 13:11

    Elég vicces a duma és jó a projekt is! Hajrá!!

  8. Cece  - 2014. június 22. 00:31

    Jó a minden! Állati a szín! Kíváncsi leszek rá egyben!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére