Leszedtünk pár felesleges izét. Így sokkal könnyebb az eleje. Sportos, könnyű, jó.

1983 Chevrolet Camaro
2014. Take 2
-
-
További könnyítéseket eszközöltünk, valamint, egy spéci hűtőfolyadék recirkulációs rendszert is beszereltünk. Még sportosabb, még könnyebb, még jobb.
-
Hátulra szürke rugók kerültek, a régi barna helyett.
Ráadásul nem is olyan érdes a felülete, mint a réginek, tehát könnyedebben siklik a szélben. Kisebb légellenállás = nagyobb sebesség. -
Egy törött fél colos toldószárról tudok csak beszámolni.
-
Félkarú váltó. Jajj.
-
A könnyítés projekt nagyon jól halad.
-
Itt sem fog már senki dobogni a lábával. Azt utálom.
-
Szóval az egész úgy kezdődött, hogy valamiért nem szólt a duda.
-
Fokozatmentesen állítható kormány.
-
Ráborult egy tál spagetti.
-
Kézi kapcsolású sebességváltómű. Az elosztóról leolvasható a sebességek száma. :)
-
The man pedal.
-
Gyöngyszórás után egy kis struktúrfekete szinter.
-
Itt is.
-
Anyupasztája.
-
Egy kis csillogás itt is belefér.
-
Kezd összállni.
-
EGR delete, cat delete, air pump delete, vats delete, ac delete.
-
Kiheréltem a kábelkötegből a szükségtelen részeket, és a porszívócsöveket lecseréltem techflex F6 kábelharisnyára. A vákum és vízcsövek is kapnak flexo pet borítást az egységesebb/letisztultabb kinézet érdekében. Bár ez utóbbi még kicsit kísérleti jellegű, amíg nem találok megfelelő méretű zsugorcsöveket a rögzítéshez.
-
Nagyon jó könnyű lett.
-
Kitartó csiszolással eltávolítottuk a nehéz festék javát. (Köszi Geri)
-
Bár hülyeségnek tűnhet, hogy lefestünk valamit, hogy aztán újra lecsiszoljuk, de mi szerencsére alkalmasak vagyunk a feladatra.
-
csiszolás és csiszolás és csiszolás és csiszolás...
-
Nagyon fontos, hogy az autónak minden olyan része, ami normál körülmények között nem látszik, az legyen makulátlan.
-
Hogyan készítsünk V8-as motorhoz szállító állványt:
1. Törd ki a középső deszkát egy raklapból.
2. Kész. -
Sokkal könnyebb volt rávarázsolni a váltót a motorra az autón kívül. Ugyanakkor így kicsit körülményesebb a motor beemelése.
-
Ha nem is megy még, de nézni már így is tök jó.
-
Még néhány alkatrész hátra van, de úgy fest minden el fog férni. Imádom ezt a zöldes ezüst színt.
-
Még mindig nem szól a duda. Nem értem...
-
A rengeteg szendvics elfogyasztásával nyert alufólia réteg tetejére került egy hang és hőszigetelő garnitúra a classic industriestól, egy réteg hangszigetelő filc, majd a szőnyeg. Ez utóbbi kissé viseltes, de egyelőre megteszi.
-
Hátulra lőttünk egy új szőnyeget. A szín passzol, és tapintásra is jó. Viszont, ha valaki vásárláson töri a fejét, azt javaslom válassza a kicsit drágább "with mass backing" opciót, mert az adná a tartását a szőnyegnek, és szigetelés szempontjából is hasznos.
-
Felkerült a fűtés box és készítettem egy tartó konzolt a ECU-nak. Szerintem egészen esztétikusra sikerült, és bár máshol több hely lett volna neki, a kábelkorbács nagyjából meghatározta a pozíciót. Ja... a torony csapágy nagyon csótány.
-
Némi vezetékezés még hátra van, ezért kiborítottam a spagettit a földre, hogy a felesleges részektől megszabadítsam.
-
Körülbelül ennyi fog csupán kelleni a motorhoz.
-
Kapcsolási rajzok alapján viszonylag egyszerű volt ötvözni a régi motor kábelkorbácsát az új vezetékekkel. A későbbi könnyebb szerelhetőség érdekében beszereztem új C210, C220, és C230-as csatlakozókat, a C100as csatlakozót pedig a donorként szolgáló 4.gen underhood harnessből örőkítettem át. Ez utóbbi bár nem azonos évjárat, mégis csak 1 tüskét kellett áthelyezni, hogy stimmeljen.
-
Némi rendrakás után. Már jön, megy, megáll, kanyarodik. Ablakot még nem töröl, és nem megfelelő irányba pufog ki, de majd az is meglesz.
-
Váltókar jeszoké.
Hozzászólások
Igazi hülyék! :)
Fasza garázs.
Na ,alakul?Jól van csak így tovább.De az a nadrág...
Jó a nadrág, jó a projekt is, kitartás ! :D
:)) még, még!
Fasza a vas töki!
very cool !!!
Elég vicces a duma és jó a projekt is! Hajrá!!
Jó a minden! Állati a szín! Kíváncsi leszek rá egyben!