1979 Chevrolet Caprice

  • Mivel a taxi minden volt csak üzembiztos nem,így autómentővel hoztuk haza,valamint vele együtt tréleren az árba belealkudott donor kasznit-is.Persze már a hazafelé úton körbe ért a vigyor a fejemen amint láttam az emberek arcát,amint meglátták a szokatlan szállítmányt! :)Hazaérve az első út a benzinkútra vezetett ahol már nem csak gázt,hanem benzint is látott végre a régóta üresen kongó tank...

  • Pár hét bütykölés után (olajcsere,gyertyacsere,karbitisztítás,elektromos zűrzavarok rendbetétele) végre mertem kerülni vele egy picit nagyobbat! :) Itt sajnos hozzá kell tegyem,hogy nagyon sok "munkafázisról" nincsen képem ez talán nem is baj,így legalább nem minősítem vele a taxi addigi "szervizelését"! :/ azért voltak érdekes jelenségek! Pl a nem folyékony halmazállapotú motorolajnak becézett szurok,a kívülről korozió miatt átlyukadt olajszűrő,a kettérepedt gyertya,a levegő torlaszoló ami valaha szűrőként látta meg a napvilágot,a karburátor aljában leledző zöldes "takony" és barátai...

  • Végre legalább ment a gép! Igaz hol ez hol az mindig előbújt,de ment,én pedig mérhetetlenül boldog voltam!!
    2007-ben eljutottam a Felsőtárkány-i találkozóra ahol nagyon jól éreztem magam! Végre az első találkozó ahová saját V8-al mehettem (előtte 2-évig csorgattam a nyálam Komáromban,ahová az akkori nagypolski-m vitt el szorgalmasan) Mivel sajnos eléggé maximalista vagyok saját magammal szemben,ezen a találkozón el is dőlt,hogy bármennyire jó is volt,a következő találkozóra csak akkor megyek ha már úgymond vállalható a gép a többi gyönyörű jármű között...

  • Azután jött a tél.... Én lelkesen gyűjtögettem az előttem álló felújításra( persze ez igen lassan ment) és közben sajnáltam a taxit,hogy megint eltelt az "életében" egy év és csak csekélyke mértékben tudtam segíteni elhanyagolt mivoltán.

  • 2008-ban végre már lassan kezdett körvonalazódni a felújítás ütemterve!Úgy voltam vele,ameddig nem tudok valamilyen komplett egységet teljesen a-tól z-ig rendbe tenni addig nem kezdem el szétszedni a taxit,mert akkor a munka sem halad és autózni sem tudok vele...így a tavasz és a nyár még mindig csak a toldozgatásokkal és sűrű autómosásokkal telt! (olyankor mindig picit szebbnek láttam!) Azért,csak mert a kivételek erősítik a szabályt,ősszel elgurultam vele Szolnokra egy találkozóra(ismét megfogadtam,hogy többre nem) :) Ott találkoztam Pé fórumtárssal akinek nagyon örültem! Hiszen kiderült hogy van még egy Caprice tőlem 20 percnyire,amiről eddig nem is sejtettem hogy lehetséges!! És ráadásul milyen Caprice!! Igaz sokkal fiatalabb is volt az enyémnél de lenyűgözött az eredetisége és úgymond "finomsága"! Meglett az etalon!!

Hozzászólások

  1.  - 2013. október 12. 15:30

    Ez az Pisti! Legjobb Taxi!

  2. Flex  - 2013. október 13. 12:40

    Szuperjó, kiváló garázs!!!!
    Élveztem minden percét az olvasásnak.
    Szép munka.

  3. Pindy  - 2013. október 13. 14:52

    Na ez odabaszós lett jó a komment hozzá! Fasza!!!

  4. matev  - 2013. október 14. 12:21

    Caprice frame off rulez! :)

  5. Cece  - 2013. november 1. 10:46

    Frankó a garázs a garázsban! Nagy öröm lehet!

  6. kissis  - 2013. november 10. 11:52

    Igen az! :) Köszi!

  7. bandi111  - 2014. október 9. 19:55

    Jövőre remélem már együtt tudunk gurulni Komáromba ;)


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére