1995 Ford Mustang GT

Mustang

  • Légy Üdvözölve, Nyájas Olvasó!

    Vele kezdődött... Na persze előbb voltak az álmok.

    Először gimnazista koromban gondoltam úgy, hogy egyszer majd amerikai autóm lesz. Akkor valami 80-as évekből való kocka forma volt az elképzelés. Persze nem tudtam típust, csak azt, hogy olyan legyen, mint az amerikai filmek rendőrautói.
    Aztán, ahogy a gyermeki psychosexualis fejlődésben is van egy latencia időszak, jött a Golf III. meg a Vectra B, mint álomautó. Szerencsére, 2002-ben a kezembe került az American Cars magazin Ford Mustangot bemutató példánya és felébredtem. Ekkor már tudtam, hogy Mustang és semmi más. Persze látni fogjuk, hogy amiként az egyszeri férj védekezett elhanyagolt felesége korholása ellen, miszerint régen én jelentettem neked a világot, nekem is bővültek a földrajzi ismereteim.
    Na de ne vágjunk a dolgok elébe.

  • Teljesen ismeretlen volt nekem ez a világ, és úgy gondoltam, hogy klasszikus Mustangot 10-15 millió Forintért lehet venni, úgyhogy azokat nem is nézegettem. Mindenképpen V8-at akartam, ami akkor eléggé leszűkítette a keresést. Gyakorlatilag egyet találtam, amit rövid alkudozás után el is hoztam. Nem bántam, hogy kicsit viseletes, mert azt hittem, hogy így ki tudok fogni az újautó-fóbiámon, jelesül, hogy olyan szép, hogy alig merem kihozni a garázsból. Persze a kényszerbetegség nem véletlenül kapta a nevét, úgyhogy azt vettem észre, hogy az egyébként megbízhatóan működő, de eddig elhanyagolt autót mégiscsak ki akarom csinosítani.
    Egy beszélgetés során elhangzott, mintegy mellékesen közbevetett megjegyzés nyomán szerencsére megismertem Zsellér Dénest, rajta keresztül a HEB-es fiúkat, úgyhogy a Csődör végre értő kezek közé került. A bosszantó apró hibákat kijavították és azóta is rendszeresen megkapja az autó az őt megillető ápolást.

  • Tudom, hogy nem General Lee, de nem tudtam szabadulni a gyerekkori szombat délutánok emlékétől, úgyhogy a két legfontosabb hangulatjavító extra a tetőre festett rebel flag és a dixie horn.

Hozzászólások

  1. customman  - 2011. szeptember 17. 00:17

    Lássuk a többit is!!! :-)
    De izibe ám!

  2. FordBuick  - 2011. szeptember 18. 20:26

    Robi: Egész jól haladok, nem?

    Balázs: Igyekszem őrizkedni a szócséplés bűnétől, de ha van rá igény, sztorizom, hiszen én a műszaki részhez csak korlátozottan értek.

  3. Cece  - 2011. szeptember 18. 20:40

    Sztorizzál (is)! A két elvett forgalmi nem volt elég intő jel? Ha kész lesz, gyönyörű lesz!

  4. FordBuick  - 2011. szeptember 18. 20:45

    Remélem, hogy eztán már csak kellemes élményeim lesznek vele. Hazafelé tényleg nem az volt a fő gondolatom, hogy de jó hajókázni, hanem, hogy legyünk már otthon minél hamarabb.

  5. Hoth  - 2011. szeptember 19. 02:09

    Üdv.Na és akkor te még az elittel találkoztál,mármint a brazilgépsorból,mert az legalább csinált valamit!!!!!!!

  6. customman  - 2011. szeptember 20. 23:57

    Jó lett ez Doc. Nagyon!
    Már csak a krúz hiányzik. Nekem. :)

    És mivel többek közt nekem is tetszenek a sztoriid, írjál! Hosszú az ügyelet úgyis.

  7. FordBuick  - 2011. szeptember 21. 20:35

    Ha végre összefutunk valahol, elviszlek egy körre.

  8. customman  - 2011. október 19. 00:48

    Inkább autózzunk egyet. :)

  9. tamagaba  - 2011. december 21. 19:56

    fasza a garázsod!

  10. FordBuick  - 2011. december 21. 21:23

    Köszi! Lassan ideje lenne frissíteni. Hátha kapok karácsonyra egy fényképezőt.

  11. Yenko89  - 2012. június 10. 19:47

    Hibátlanul szép kocsi, gyönyörü forma. Sok örömet és szerencsés km-t hozzá!!!

  12. FordBuick  - 2012. június 11. 10:09

    Köszönöm! Valóban öröm vele minden mérföld.

  13. kess  - 2012. június 25. 10:13

    Nagyon szép verda, sok sikert hozzá!

  14. FordBuick  - 2012. június 26. 11:38

    Köszönöm! Eddig sikeres volt az együttműködés, remélem, ez a jövőben sem lesz másképp!

  15. Cesar Garcia  - 2014. augusztus 6. 12:53

    Gyönyörű szép az Eldo! Gratulálok hozzá! :)


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére