Ezt venném ma: 1966-os Chevelle

Mikor a bringatrailer hírlevelében megpillantottam ezt a Chevelle-t, azonnal a Flamin’ féle 66-os jutott eszembe. Valami ilyesmit képzelek el végeredménynek, ha manókának egyszer jut ideje az autó befejezésére. Persze szigorúan a színre fújt acélfelniken.

Tetszik az autó egyszerűsége, de kellenek a kupé vonalak, amik a négyajtós „Zsiguliságából” kívánatos arányú kétajtóst varázsolnak. Ugye-ugye, megint az a C oszlop! A fehér színű klasszikus autó megosztó: van, akinek bejön a krómokkal kiegészülő letisztult látvány, van, aki szerint megöli a formát. Én az első csoportba tartozok.

A lemezek alatt megszűnik a gyári hangulat. Már az enyhén púpos motorháztető is utal rá, hogy nem egy sorhatos lesz a bölcsőben. 572-es GM crate motor, ötsebességes Richmond kézi , Moser sperr diffi, négy Wilwood tárcsafék. Ki nem próbálnám, de megnézném, milyen a vinyl padülésen csúszkálni, miközben a motor közel 800 lóerejével birkózik a sofőr.

125.000 dollár ráköltése után most mindössze 51.000-ért a tiéd lehet:
http://www.ebay.com/itm/231804469556

Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • Kepi:

    Alkatrészek, karosszéria elemek beszerzésére kérhetnék tippeket?!

A lap tetejére