Először csak a nyitóképet akartam feltölteni érdekességképp, de elgondolkodtam a magyarázaton is. Valószínűleg túlérett, és romlásba fordult az ízlésem az amerikai autók terén. :)
A kezdeti mindenevő lelkesedés után a hetvenes évek kupéi felé fordultam, aztán a kombik fogtak meg, most meg mindenféle olyan göbbedvénybe beleülnék, amit más messziről elkerülne: Pinto, Gremlin, Pacer... Van azért esély a javulásra, komoly pénzt ma már csak legalább az ötödik X-ét taposó autóba ölnék.
Na, de ha egyszer lenne egy jó kis Pintom, az valahogy így nézne ki.
Jó a kerék, bizakodásra ad okot a küllők között átsejlő méretes fék, és egészen felvillanyoz a sárvédő 5.0 logója.
Igen, gyárilag a 2,8-as V6-os volt a legnagyobb motor, de ebbe a példányba a móka kedvéért belepajszeroltak egy 302-es Ford V8-ast. C4-es automata, 8"-os híd, „daily driver capable, runs great, no problems.” Jó is lenne így, egyedül egy normális motorháztetőt tennék rá.
Addig gondolkodtam, hogy közben az aukció is lejárt, $8.800-ért valaki hamarosan padlóig nyomja a gázt:
http://www.ebay.com/itm/1972-ford-pinto-/141556313639
Hozzászólások
Bármennyire is ortopéd, kíváncsi lennék, mit csinál ezzel a motorral. De azért nem kéne.
Szerintem atom! Nekem is kéne. Mondjuk a Pacer is tetszik. Ez nem jó jel???
Semmi baj a Pacer-rel. Nagyon jópofa kis autó. A klasszikus "olyan ronda, hogy már szép" kategória. Ez is aranyos.
Nekem a Pinto ugy egeszeben nem jon be, de ez az atalakitas
.
Vicces, de erre a típusra is emlékszem, hogy mikor tetszett meg.
2001-es ACCH találkozó, ez a mattfekete izé.
Vajon mi lehet most vele?
Húdejó ez a feka!! Jut eszembe! A homokszínű Gremlin is eltűnt. Van infó róla?
Jónak néz ki a használtautós, de számomra elvesztette a báját a típus a 74-es áttervezéskor.
Flex, a Gremlin ugyanott, mint korábban.