Ezt venném ma: 1972-es Ford Pinto 5.0(!)

Először csak a nyitóképet akartam feltölteni érdekességképp, de elgondolkodtam a magyarázaton is. Valószínűleg túlérett, és romlásba fordult az ízlésem az amerikai autók terén. :)

A kezdeti mindenevő lelkesedés után a hetvenes évek kupéi felé fordultam, aztán a kombik fogtak meg, most meg mindenféle olyan göbbedvénybe beleülnék, amit más messziről elkerülne: Pinto, Gremlin, Pacer... Van azért esély a javulásra, komoly pénzt ma már csak legalább az ötödik X-ét taposó autóba ölnék.

Na, de ha egyszer lenne egy jó kis Pintom, az valahogy így nézne ki.
Jó a kerék, bizakodásra ad okot a küllők között átsejlő méretes fék, és egészen felvillanyoz a sárvédő 5.0 logója.

Igen, gyárilag a 2,8-as V6-os volt a legnagyobb motor, de ebbe a példányba a móka kedvéért belepajszeroltak egy 302-es Ford V8-ast. C4-es automata, 8"-os híd, „daily driver capable, runs great, no problems.” Jó is lenne így, egyedül egy normális motorháztetőt tennék rá.

Addig gondolkodtam, hogy közben az aukció is lejárt, $8.800-ért valaki hamarosan padlóig nyomja a gázt:
http://www.ebay.com/itm/1972-ford-pinto-/141556313639

Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • DRW:

    Zolának kitartást, a többieknek meg türelmet. Lazítsatok... Közeleg a

A lap tetejére