
Tapolca11 - Hollóstető
Az Eger-Miskolc összekötő a sárga buszon kívül ritkán lát ilyen hengerűrtartalom dózist, mint amit most hétvégén kapott a „tapolcai” találkozón. Az összejövetel már csak nevében őrzi a helyszínt, idén már a Bükk szolgáltatott festői környezetet a három napra.
Élvezetes, embert és autót is igénybe vevő szerpentinezés után gyűltünk össze a hollóstetői hegyi kempingben. Az autókínálat nem tartott sok meglepetést, de mégis van mit megemlíteni.
Oda-vissza útitársunk volt Kundi 1964-es Polarája. Nem klasszikusan, hanem valahogy ütősen szép ez az autó. Ott a keménységfaktor benne, és megértem, aki azt mondja, hogy szokni kell, de ha egy kicsit tovább nézed, tutira mellbe ver.
Klasszikusan szép viszont Spitfire 1968-as Monacoja. Nem csak engem ejtett rabul a formájával, színével, a vastag fehérperemes gumijaival és az üléshuzat mintájával. Ízléses, szép autó.
Bár tíz éve még rengeteg második generációs F-bodyt láttam, azóta szétszóródtak, rég jártam olyan találkozón, ahol négy is állt egymás mellett.
Szombaton nem maradhatott ki az évek óta kötelező csülközés, és a Flamin Garage meglátogatása sem. A műhely ajtaja időkapuként funkcionál, odabenn a hetvenes évektől indulva egészen a harmincas évekig mehetünk vissza a projektek közt sétálgatva. 1936-os Diamond T, George Barris által csoppolt 1940-es Ford, és Hőlégballon Öcsi, az 1948-as Oldsmobile. Ilyen listát sem lehet sok helyen összeírni Magyarországon.
A miskolciak fantasztikus házigazdák, és jó hangulat-gyárosok. Ha jövőre is hívnak, egész biztosan ott leszünk.
Hozzászólások
Nagyon hangulatos képek! Kedvem támadt ott lenni! Jövőre megpróbálom beütemezni!
Újabb jó képek Zola!
Köszönjük!
Jó volt, köszi a képeket! A helyszín csodálatos, a társaság meg a régi. :) Jól éreztük magunkat nagyon.
Megszokott jó hangulat, jó emberekkel, jó képekkel.