v8cars.hu | MOPARTY II. avagy HEMI über alles!

MOPARTY II. avagy HEMI über alles!

MOPARTY II. avagy HEMI über alles!

Immáron másodjára került megrendezésre az ausztriai Voitsbergben a MOPARTY.

A történet tavaly ott kezdődött, hogy az eredeti helyszínen, Melkben nem sikerült sógoréknak helyet foglalni, így pót-programként a saját garázsukban rendezték meg a találkozót. Idénre ez már teljes értékű rendezvénnyé nőtte ki magát.

Sok mindent lehetne írni erről a június 14-i találkozóról.
Pár dolgot emelnék csak ki. Nagy MOPAR-fan vagyok, így nem is volt kérdés, hogy megyünk a találkozóra, bár előző nap érkeztem haza nagyon messziről, egyenesen Kazahsztánból. De nem ez a lényeg!

Olyan különlegességekkel találkozhattunk Voitsbergben, amikről álmodni sem mertem. Mert szép és jó dolog a 440-es Charger R/T, de minden MOPARos igazi vágy a rettenetes, a legendás HEMI. És idén volt HEMI. Nem is egy! Volt továbbá egy eredeti Plymouth Superbird is, de lehetne sorolni tovább.

Nem MOPAR, de szívet dobogtató a Shelby Mustang, vagy a 302-es Boss, de megcsodálhattunk egy 455-ös Olds’ Toronadot is.

Természetesen a tavalyiak közül sokan, szinte mindenki eljött, csak Road Runnerből és Challengerből volt kevesebb. Viszont gumifüstből sokkal több. A napot egy nagycsirke kezdte, de jöttek szépen sorba a Dusterek, Chargerek, Road Runnerek és nyilván a Fordos fiúk is megmutatták, mit tud a vasuk; adtak az érzésnek, no! :) Beindították a Stinger II . névre keresztelt szörnyeteget, a tavalyiból tanulva sokan már füldugóval érkeztek. Mi nyilván nem, de azért félelmetes, hogy egy gázfröccsre remeg az ember alatt a föld.

Ami nem V8, de mégis tiszta amerikai, az a Dodge Viper volt, ill. akinek nem lett volna elég, volt két Viper motoros Dodge Ram is. Ezért (is) imádom a MOPAR-okat, sokszor elgurul a tervezőknél a gyógyszer, és akkor öltenek testek ilyen betegségek, mint például a 8,3 literes V10-zel szerelt Ram.

De elég a szóból, jöjjenek a képek! (amik táblagéppel készültek, tehát messze nem profi felvételek lettek.)

Mivel közel van, én mindenkinek azt tanácsolom, jöjjön jövőre, vassal, vagy anélkül, mert jó buli, ritka és mégritkább vasakkal. Találkozunk? Találkozzunk jövőre is!

A V8 a pokolban is V8!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • zoltanking:

    Ingyen elvihető. Michelin Pilot Super Sport 52.000km-t futott. 2017-és

  • DRW:

    Beadom a felmondásomat. A tegnapi kérdére elfelejtettem válaszolni. A

A lap tetejére