1985 Chevrolet Camaro

Camaro

  • Végre megint van egy 3rd gen. Camarom :)

  • Az autó teljes felújítást igényel.
    Motor-váltó-diffi-kardán-fék-benzin pumpa-szélvédő cserés, az összes sallanggal együtt. Kipufogó nincs. Fényezni is kell.
    Viszont nagyon jó a kaszni, szép a beltér, és van magyar papír.

  • Egy egyedi hajtáslánccal és sok extrával rendelkező 5.7L V8 építése a cél.

  • Nagyon szép és ritka világos krém/bézs/fekete beltér, kárpitok, műanyagok.

  • A bársony ülések is szépek, puhák, jó a tartásuk, nincsenek kiülve szerencsére.
    Külön öröm, hogy a sofőr ülés motoros.
    Pár műanyag apróság és egyéb kiegészítő hiányzik, de ezek pótolva lesznek hamarosan.

  • HEB által 2010-ben épített 5.7L LT1 referencia motor Comp Cams Xtreme Energy tuning veztengellyel. Szűk tíz év használat után szétszedve, gépműhely által pár hete ellenőrizve és összerakva felújított alu hengerfejekkkel, új tolórudakkal, új vezérléssel, új tömítésekkel, szimeringekkel, fagydugókkal, stb.

  • Ez meg egy "Ikrek" által szétborított, és teljesen felújított erősített 700R4 Shift Kit-tel.

  • Energy Suspension váltótartó bak, csak hogy a jó dolgok a helyükön is maradjanak...

  • Sikerült egy tárcsafékes hátsóhídra is szert tenni, 9 csavaros Borg Warner sperr diffivel...

  • Új féktárcsák és betétek előre-hátra.

  • Az apróságok is megújultak.

  • Az autó egy 88-as Trans Am komplett gyári kipufogórendszerét kapta meg, egyelőre katalizátor nélkül.

  • A megfelelő kardán és nyomatékkar is a helyére került.

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • Zola:

    A katalógusok is így hivatkoznak rá:

  • jegenye:

    "The Chevrolet Task Force was Chevrolet's successor to the Advance Design

A lap tetejére