2015 Jeep Grand Cherokee Laredo

Grand Cherokee

  • Szerettünk volna kivételesen valamilyen fiatalabb gépet, ez lett belőle.
    2015 Grand Cherokee Laredo, 3.6 V6 Pentastar, 845RE váltó.
    Ez az alapmotor kb. az összes Dodge-Chrysler-Jeep-RAM-ban az elmúlt 10 évben.
    Nem egy erőgép, de ha forgatja az ember azért elfogadhatóan megy.
    Nagyrészt az asszony vezeti majd, neki ez is épp elég erős - ha nekem vettük volna, 5.7-est veszünk.

    A Laredo a belépőmodell. Van benne kétzónás klíma, tempomat, Uconnect 8.4 Sirius XM-mel, 18-as kerekek, Quadratrac 1 (sima AWD felező nélkül), kormányon váltófülek, elektromos ülés, ködlámpa.

    Viszont nincs benne tolatókamera, ennek a beépítése lesz az első projekt, a második meg a gyári navi bekapcsolása.
    A Limitedben ugyanez az Uconnect 8.4 rendszer van, ezen is rajta van a navigáció, csak ha nem kérte az első tulaj mint extrát, elrejti a rendszer. 21. századi problémák.

  • Kicsit rázta a kormányt 100-120 környékén. A kardánok lógtak, meg az egyik motortartó bak.
    Elkezdett ereszteni az olajhűtő is, a 3.6 V6-ban a szívóteknő alatt van, egy víz olaj hőcserélő. Pont a V-ben áll meg az olaj. Szerencsére még mindent garanciában kicseréltek a márkaszervizben. Remélem más gond nem jön elő egy ideig.

  • Feltettem rá a vonóhorgot. Nem kellett fúrni, csak 4 jó nagy csavar fogja az alváznyúlványhoz. 6200 fontot húzhat (2812 kg)
    Kerestem hozzá utánfutó csatlakozó modult, aztán benéztem a lökhárító alá - gyárilag ott van már a csatlakozó, csak elrejtették.

  • Kipróbáltam könnyebb terepen, murvás földutakon. Nagyon szépen kisimítja a futóműve a talajt pedig ez csak tekercsrugós, nem levegős. Független felfüggesztésű a hátulja is, nincs már merev híd.

  • Autópályán is csendes, csak ringatózik szépen, alig van szélzaj meg a hajtáslánc is csendes. Lányom hamar elalszik benne szerencsére.

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • zoltanking:

    Az Új járgányom. Ha valaki esetleg nem ismerné a típúst ez egy 650 lovas

A lap tetejére