1977 Pontiac Trans Am

Trans Am

  • Ez is egy régi vágyam volt.
    Szintén hollandiában vettem. A pickup mellé gondoltam egy későbbi projectnek. De mivel most volt pont ebben a formában, színben stb... muszáj volt belevágnom.
    Ezért is repcsivel mentem, lábon hoztam. NA ez már hiba volt.

  • Persze szakadt az eső is,mikor kiértem. De az volt a legkisebb gond.
    Bár különösebb hibát nem észleltem a próbaúton, de a rövid diffi, 6.6-s moci, semmit nem érő glasspack dobok nem egy kényelmes 1500km-s hazautat vetítettek elém.

  • Rögtön az első megállómnál kezdődtek a gondok. Nem tudtam kivenni sebességből. Vmi gebasz volt a váltókarral.
    De mivel muszáj volt a folyó ügyeimet intézni, leállítottam D-ben, aztán majd kezdek vele valamit. De D-ben meg ugye nem is indítható az autó. Belülről nem tudtam megoldani a hibát, kocsi meg lapos, mint az állat nem fértem alá, hogy megnézzem mi a gond. De mivel a hollandok marha jó fejek, rögtön egy kisebb hadsereg gyűlt körém a benzinkút parkolójában. Volt aki csak fotózkodott az autóval, de volt aki nekem ajándékozta az emelőjét is. Végül az volt a megoldás, hogy mivel tönkrement a váltóbovden, így a kocsi alá nyúlva tudtam a váltón a rudazatot kirakni üresbe. Belülről a karral meg már tudtam mindig D-be rakni. Ez később úgy működött, hogy megérkeztem a benzinkútra (párszor eljátszottam), D-ben hagyva rögzítőfék, kiszállok, aláfekszem, kiteszem üresbe, megtankolok, bezárok , fizetek, indulok. A motort nem állíthattam le, mert az egyik másik probléma forrása volt. Az eladó szerint pályatempó mellett az önindító nagyon átmelegszik a forró lemömlőtől, és ne lepődjek meg, de nem biztos hogy egyből el fog utána indulni. Ő ilyenkor elszív egy cigit, aztán már jó is lesz. Én az első ilyen után 2 órát cigizhettem volna, mert annyi ideig se kép se hang. Úgyhogy inkább tankoltam mindig járó motornál.

  • Itt az egyik bűnős.

  • A kéjutazásnak nem nevezhető út végül sikerrel zárult és hazaértem vele. Azért a v8 az csak V8.

Hozzászólások

  1. waspos  - 2021. február 10. 08:54

    Csodaszép Madárka!!!Nagy gratula hozzá!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére