1985 Pontiac Trans Am /T5 manual/

Trans Am

  • 1995-2001

  • 2015-2018 között Kecskeméten egy pici garázsban rejtőzködött a madárka...

  • Nos, annó egy igazi ragadozót csináltak belőle, az autó külseje, a motorja és a beltere is önmagért beszél. Egyedi festés, motor tuning, T5 kéziváltó, targatető, króm felnik, fehér betűs BF Goodrich gumik, motoros GTA bőrülések, 4 pontos Schroth biztonsági öv, bőrözött beltér elemek, brutál Hi-Fi stb.

  • TRW Flat Top kovácsolt alu dugattyúk, Molly dugattyúgyűrűk, Sealed Power csapágyak, Comp Cams High Energy vezérműtengely, duplasoros Edelbrock vezérműlánc, Sealed Power nagynyomású olajpumpa, Edelbrock Performer szívósor, Holley Street Warrior 600 cfm karburátor, hengerenkénti leömlők, ACCEL HEI gyújtástorony...

  • Az elmúlt években viszont nem sokat tettek hozzá, szóval a hajtás, hűtés és gyújtás egy részét cserélni kellett.

  • Pár új alkatrész csak a sok közül.
    4th gen hűtést kapott a vas, szereti nagyon.

  • High Performance vízpumpa.

  • MSD Street Fire gyertyakábelek.

  • Az ACCEL HEI gyújtástorony marad, de egy alapos tisztítás már erre is ráfért.

  • Köszönet Fecának a fasza akkuért.

  • Ez se volt, már van.

  • Itt már kapar.... nem kicsit...

  • Lakatosnál is időzni kellett egy teljes napot.
    Volt egy számomra érthetetlen behegesztett "koncepció" a jobb hátsó kerék mögötti rekeszben, ami után se a mankókerék nem fért be, plusz még a lemez is kirohadt...

  • Itt már a vissza alakított állapot.
    A hátsó izlésficamos kipufogó egy következő nekifutás lesz.

  • És újra befér a mankókerék is...

  • Komoly Hi-Fi, igényesen a 3rd gen rekeszben elhelyezve.
    Viszonylag könnyen kivehető, ha a helyzet megkívánja.

  • A Viper GTS blue gyöngyházkék fényezés ezzel a formával és hanggal nagyon nagyot üt... Túlzás nélkül megáll az élet ott, ahol a vas elrepeszt.

  • 33 éves kora ellenére az autó alja teljesen jó állapotú, rohadás mentes.
    Alvázvédő előtt a komplett alja fel lett csiszolva drótkoronggal, drótkefével, és át lett kenve rozsdamaróval a passziváláshoz.

  • Passziválás után felkerült a kenhető bitumenes alvázvédő.
    Kötés után is rugalmas, fröcskölésmentes.

  • 89-es GTA ülések... Ettől jobbat 3rd gen-be nem lehetett rendelni.

  • Mivel a csomagtérben nincs hely a targatetőknek, így a hátsó ülésre lett rögzítve a gyári targazsák.
    Ott úgyis ritkán ülnek...

  • Halad a madárka...

  • A kipufogó is végre sorra került.
    Előre egy új katalizátort építettünk be a 70-es rendszerbe.
    Hátul egy Edelbrock sport dob van, annak a két kivezető csövét kellett újra gyártani és rögzíteni a gyár helyére.

  • A régi dobfékes beteg hátsó hídtól is megváltam.

  • Bekerült egy tárcsafékes 3rd gen V8 hátsó híd rövid áttétellel, új fékcsövekkel, porvédőkkel, fékbetétekkel, kézifék kötelekkel, újszerű, felszabályozott tárcsákkal.

  • Csikó által felújított önindító, köszönet Neki a gyors segítségért !

Hozzászólások

  1. boldo  - 2018. augusztus 22. 13:41

    Azóta ez egyik kedvenc 3rd gen., amióta anno Street Magazinban megláttam... Gratulálok hozzá! Még ez eredeti 5 literes motor van benne, vagy már 5.7-es?

  2. Steve1979  - 2018. augusztus 22. 13:44

    Köszönöm ! Az eredeti 305 cid motor van benne, tuningolva.


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére